портфоліо завідувача філії

Про матеріал
підвищення кваліфікації. ЗАВІДУВАЧ ФІЛІЇ ВОДОЛАЖЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ   Шульської філії КЗ “Біляївський ліцей” Біляївської сільської ради Лозівського району Харківської області
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАВІДУВАЧ ФІЛІЇВОДОЛАЖЕНКОАНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ Шульської філії КЗ “Біляївський ліцей”Біляївської сільської ради Лозівського району Харківської області

Номер слайду 2

https://shulske-prvo-rda.jimdofree.com/

Номер слайду 3

Загальні відомостіДата народження: 11 травня 1992 рокузаймаю посаду завідувача філії з 01.09.2020 року. За фахом - учитель фізики та інформатики. Учитель астрономії. 

Номер слайду 4

Освіта Освіта вища 2010 – 2015 роки Донбаський державно педагогічний ніверситет Фізико- математичний факультет2015 р. Здобув кваліфікацію фізик,викладач фізики та астрономії. Вчитель інформатики2016 р. Здобув ступінь магістра за спеціальністю «Управління навчальним закладом» (диплом магістра»

Номер слайду 5

Педагогічна діяльність 2015 рік – вчитель фізики та інформатики 2020 рік – займаю посаду завідувача філії

Номер слайду 6

Педагогічне кредо як завідувача філії“ Роби мале, але з великою любов'ю “ “Я вважаю, що покликання до педагогічної професії – це глибинні переконання, віра в те, що навчання і виховання дітей є найпрекраснішою роботою на світі, що вона може дати людині багато радості”

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Порядок реагування на доведені випадку булінгу Лист МОНУ від 29.01.2019 №1/11-881 "Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчіх актів України щодо протидії булінгу (цькування) від 18.12.2018 №2657-VIII")1. У разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), керівник закладу повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Cлужби у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.2. Комісія за результатами проведеного розслідування щодо з'ясування обставин на підставі заяви про булінг (цькування), визначених сторін булінгу (цькування), встановлених можливих причин булінгу (цькування) розробляє рекомендації для педагогічних працівників щодо освітньої діяльності з учнями, причетними до булінгу, їх батьками (особами, що їх заміняють), заходи стабілізації психологічного клімату у колективі, надання соціальних та психолого-педагогічних послуг сторонам булінгу (цькування).3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.

Номер слайду 9

Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП  Відповідно до статті 20 Закону України «Про освіту» заклад освіти за потреби утворює інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків такий клас утворюється в обов’язковому порядку. Заклад освіти з інклюзивними класами створює умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. На виконання Плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини  в частині доступності до будівлі та приміщень для осіб з інвалідністю з порушеннями опорно-рухового апарату встановлено пандус. 

Номер слайду 10

Підвищення кваліфікаціїОсвітня програма. Керівні кадри ЗЗСОЗ 01.03. – 15.03.2024 р.

Номер слайду 11

Розвиток управлінської компетентності

Номер слайду 12

Особисті досягнення

Номер слайду 13

Реалізація стратегії розвитку

Номер слайду 14

Досягнення учнів

Номер слайду 15

Забезпечення академічної доброчесності

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 лютого
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку