Посадова інструкція вихователя групи подовженого дня

Про матеріал
1.Загальні положення 1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання інструкції враховано також рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти та науки України. 1.2. Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи. 1.3. Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).
Перегляд файлу

«Затверджую»

Наказ  №_____від ___________

Директор школи_________ 

 

 

Посадова інструкція вихователя

групи продовженого дня

 

1.Загальні положення

1.1.   Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання інструкції враховано також

рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти та науки України.

1.2.   Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.

1.3.   Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

1.4.   Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.

1.5.   У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, Наказами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і

нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (у тому числі Правилами

внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною інструкцією), трудовим договором (контрактом). Вихователь дотримується

Конвенції про права дитини.

2.   Функції

Основними напрямами діяльності вихователя є:

2.1.   Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи.

2.2.   Організація і проведення позаурочної навчальної роботи в закріпленій за ним групі.

3.   Посадові обов'язки

Вихователь виконує такі посадові обов'язки:

3.1.   Планує, організовує та здійснює виховання учнів.

3.2.   Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для

соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.

3.3.   Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби виховання та навчання школярів.

3.4.   Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їхніх індивідуальних особливостей.


3.5.   Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження і зміцнення здоров'я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку.

3.6.   Приймає дітей за встановленим порядком від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм допомогу в навчанні, організації відпочинку і здобутті додаткової освіти, залучаючи їх до художньої і науково- технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за інтересами.

3.7.   Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадянина, формує в них культуру поведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.

3.8.   Надає допомогу в організації самоуправління в учнівському колективі.

3.9.     Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутові умови проживання сім'ї, взаємини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.

З.10. Забезпечує у стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод.

  1.    Веде у встановленому порядку документацію і звітність.
  2.      Бере участь у роботі педагогічної ради школи.
  3.    Проходить періодичний медичний огляд.
  4.    Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у роботі методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.
  5.    Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя, у школі, побуті, громадських місцях.
  6.    Створює умови для безпечного здійснення навчального процесу,

ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипожежних

правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежо- і вибухонебезпечних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і

токсичних речовин, інших вилучених із цивільного вжитку речей.

  1.      Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
  2.    Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.
  3.    Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією у класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
  4.    Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

4.   Права

Вихователь має право на:


4.1.   Участь в управлінні школою відповідно порядку, визначеного Статутом школи.

4.2.   Захист професійної честі й гідності.

4.3.   Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.

4.4.   Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, у тому числі

адвоката, у випадку дисциплінарного - чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

4.5.   Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

4.6.   Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів.

4.7.   Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.

4.8.   Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

4.9.   Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами.

5.   Відповідальність

5.1.   Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України.

5.2.   За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.3.   За застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого

аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».

5.4.   За навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.

6.   Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

Вихователь:

6.1.   Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годин-ного робочого тижня і затвердженим директором школи.

6.2.   Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх вихователів на умовах погодинної оплати.

6.3.   Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.

6.4.   Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).

6.5.   Одержує від директора школи та його заступників інформацію нормативно- правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

6.6.   Працює у тісній взаємодії з учителями, класними керівниками і батьками учнів (особами, які їх замінюють); систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та вчителями школи.

 

 

Узгоджено:

Відповідальний за організацію

охорони праці в школі:________________

 

 

Голова профкому______________


 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
19 березня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку