1.Науково-дослідницька діяльність школярів.
2. Види і форми науково-дослідницької роботи.
3 Творчий пошук – основний зміст сучасної роботи.
4 Створення умов та мотивації учнів для написання науково-дослідницьких робіт.
5 Організація науково-дослідницької роботи та інноваційної діяльності з фізики в Новодністровській ЗОШ II-III ступенів.
ПОШУК АКТУАЛЬНИХ ШЛЯХІВ ЗАЦІКАВЛЕННЯ УЧНІВ НАВЧАННЯМ МЕТОДОМ СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ ТА НАПИСАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ З ФІЗИКИ (індивідуальний творчий проект) Автор: слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів фізики та астрономії Чабан Ніна Леонідівна, вчитель фізики та астрономії, спеціаліст вищої категорії,старший вчитель Новодністровської ЗОШ II-III ступенів
Пошук актуальних шляхів зацікавлення учнів навчанням Підвищення розумової активності учнів Спонукання до творчості Виховання школяра, як життєвої й соціально-компетентної особистості Вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань Найактуальніші завдання сучасної школи
змоделювати синтезовану творчо-розвивальну технологію навчально-дослідницької діяльності, яка ефективно сприятиме розвитку гармонійної розвиненої інноваційної особистості через впровадження міжпредметної інтеграції Семчук Д.Б. Проблема компетентно спрямованої освіти Основний напрям пошуку: Мета творчої ідеї:
Мета творчої ідеї Створення системи роботи з обдарованими дітьми Відпрацювання, розробка, впровадження ефективних засобів та технологій пошуку обдарованих дітей Створення умов для гармонійного розвитку та реалізації творчої особистості Забезпечення функціонування цієї системи роботи з обдарованими дітьми
Принципи спільної діяльності творчого вчителя та творчої особистості учня: Через зусилля в навчанні і вихованні - до волі в житті Не допускати сварки в дискусії У навчальних рамках усе твердо фіксувати Швидко нічого не вирішується Тверезий розрахунок, прагматизм Обізнаність, конструктивність Благотворно впливати на гармонію
Мотивація (пізнавальна активність, спрямована на осмислення життя) Здатність до критичного аналізу Самооцінка (залежить від глибини пізнання) Образність мислення Гнучкість мислення Оптимізм Здатність правильно формулювати проблему Цілеспрямованість Дисципліна (необхідність спрямувати свої зусилля в потрібне русло) Толерантність Високі естетичні, моральні-етичні, загальнолюдські цінності Впевненість у собі Творча особистість Креативність
№ п/п Район проведення гамма-зйомки Радіаційний фон, мР/год в повітрі Радіаційний фон, мР/год на ґрунті min max min max 1 ЗОШ II-III ступенів 0,010 0,012 0,011 0,014 2 Лікарня 0,011 0,013 0,011 0,015 3 Гімназія 0,010 0,013 0,010 0,014 4 Дитячий садочок «Ромашка» 0,010 0,011 0,012 0,014 5 Лісопаркова зона 0,011 0,013 0,011 0,015 6 Буковинський ліцей-інтернат 0,012 0,014 0,013 0,015 7 Стадіон 0,011 0,013 0,012 0,014 8 Управління будівництвом 0,012 0,014 0,013 0,015 9 Ринок 0,009 0,011 0,011 0,014 10 УПЦ 0,011 0,013 0,012 0,014 11 Незакінчене будівництво 0,012 0,014 0,013 0,015 12 Гаражні кооперативи 0,011 0,013 0,011 0,015
13 Телевишка 0,011 0,013 0,012 0,014 14 Будівельний магазин «Крок» 0,014 0,016 0,015 0,018 15 Міський пляж 0,008 0,013 0,010 0,014 16 Дністровська ГЕС 0,012 0,014 0,013 0,015 17 Дністровська ГЕС-2 0,010 0,013 0,010 0,014 18 Дністровська ГАЕС 0,014 0,016 0,015 0,018 19 Кар’єр 0,016 0,019 0,020 0,032 20 Водосховище біля ГЕС 0,014 0,016 0,015 0,019 21 Склад ВВ 0,009 0,013 0,011 0,019 22 База відпочинку «Вишнева» 0,011 0,013 0,012 0,014 23 Свято-Миколаївська печерна обитель у Галиці 0,008 0,014 0,013 0,015 24 Лядівський скельний монастир 0,013 0,016 0,015 0,018 № п/п Район проведення гамма-зйомки Радіаційний фон, мР/год в повітрі Радіаційний фон, мР/год на ґрунті min max min max
Дані про стан радіаційного фону м. Новодністровська, надані працівниками метеостанції (за 2010/2011рік) Місяць 2010 р 2011р Радіаційний фон, мР/год Радіаційний фон, мР/год середнє максимальне середнє максимальне Січень 0,012 0,015 0,012 0,014 Лютий 0,012 0,015 0,013 0,015 Березень 0,013 0,016 0,013 0,014 Квітень 0,013 0,015 0,013 0,016 Травень 0,012 0,013 0,013 0,014 Червень 0,013 0,015 0,012 0,015 Липень 0,012 0,014 0,012 0,015 Серпень 0,012 0,013 0,012 0,014 Вересень 0,012 0,015 0,013 0,014 Жовтень 0,012 0,015 0,012 0,015 Листопад 0,012 0,015 0,012 0,013 Грудень 0,012 0,013 0,012 0,014 За рік 0,012 0,015 0,012 0,014
Висновок В основі всіх моїх перетворень у роботі з обдарованими учнями є позитивна мотивація на успіх Обдарованість – це здатність дитини вірити в успіх! Розвиток творчих здібностей учнів – це вимога часу. Це результат наполегливої і систематичної праці Пам'ятаю, що невдосконалена обдарована дитина – утрачена! Завдання номер один - внести власну частку для створення привабливого іміджу школи: кожна дитина має здібності Зміцнення в учнів внутрішніх джерел мотивації до саморозвитку своїх інтелектуальних здібностей Стратегічне завдання – формування і розвиток соціально зрілої та творчої особистості