Пошук актуальних шляхів зацікавлення учнів навчанням шляхом створення проектів та написання науково-дослідницьких робіт з фізики

Про матеріал

1.Науково-дослідницька діяльність школярів.

2. Види і форми науково-дослідницької роботи.

3 Творчий пошук – основний зміст сучасної роботи.

4 Створення умов та мотивації учнів для написання науково-дослідницьких робіт.

5 Організація науково-дослідницької роботи та інноваційної діяльності з фізики в Новодністровській ЗОШ II-III ступенів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОШУК АКТУАЛЬНИХ ШЛЯХІВ ЗАЦІКАВЛЕННЯ УЧНІВ НАВЧАННЯМ МЕТОДОМ СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ ТА НАПИСАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ З ФІЗИКИ (індивідуальний творчий проект) Автор: слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів фізики та астрономії Чабан Ніна Леонідівна, вчитель фізики та астрономії, спеціаліст вищої категорії,старший вчитель Новодністровської ЗОШ II-III ступенів  

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Пошук актуальних шляхів зацікавлення учнів навчанням Підвищення розумової активності учнів Спонукання до творчості Виховання школяра, як життєвої й соціально-компетентної особистості Вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань Найактуальніші завдання сучасної школи

Номер слайду 4

змоделювати синтезовану творчо-розвивальну технологію навчально-дослідницької діяльності, яка ефективно сприятиме розвитку гармонійної розвиненої інноваційної особистості через впровадження міжпредметної інтеграції Семчук Д.Б. Проблема компетентно спрямованої освіти Основний напрям пошуку: Мета творчої ідеї:

Номер слайду 5

Мета творчої ідеї Створення системи роботи з обдарованими дітьми Відпрацювання, розробка, впровадження ефективних засобів та технологій пошуку обдарованих дітей Створення умов для гармонійного розвитку та реалізації творчої особистості Забезпечення функціонування цієї системи роботи з обдарованими дітьми

Номер слайду 6

Шляхи реалізації мети та завдань творчої ідеї

Номер слайду 7

Принципи спільної діяльності творчого вчителя та творчої особистості учня: Через зусилля в навчанні і вихованні - до волі в житті Не допускати сварки в дискусії У навчальних рамках усе твердо фіксувати Швидко нічого не вирішується Тверезий розрахунок, прагматизм Обізнаність, конструктивність Благотворно впливати на гармонію

Номер слайду 8

Крок 1 Крок 2 Крок 3 Виявити Розвинути Дати простір для самореалізації Сформовані уміння і навички використовувати на практиці Моє завдання: Тільки творець може розбудити до творчості розум і душу дитини. А.Дістервег

Номер слайду 9

Пошук творчо обдарованих дітей проведення шкільних олімпіад, конкурсів участь у роботі БМАНУМ

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Створення системи вправ АЛГОРИТМ ДІЙ Добір фактичного матеріалу Вибір методів, способів навчання Використа-ння дидактич-ного матеріалу Робота з додатковою літературою Системати-зація бібліо-графічного матеріалу

Номер слайду 12

Позакласні заходи БІНАРНІ УРОКИ ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ МИСТЕЦЬКІ ПАРАЛЕЛІ ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ІДЕЇ

Номер слайду 13

Мотивація (пізнавальна активність, спрямована на осмислення життя) Здатність до критичного аналізу Самооцінка (залежить від глибини пізнання) Образність мислення Гнучкість мислення Оптимізм Здатність правильно формулювати проблему Цілеспрямованість Дисципліна (необхідність спрямувати свої зусилля в потрібне русло) Толерантність Високі естетичні, моральні-етичні, загальнолюдські цінності Впевненість у собі Творча особистість Креативність

Номер слайду 14

ВИРОЩУВАННЯ КРИСТАЛІВ СПОЛУК, РОЗЧИННИХ У ВОДІ

Номер слайду 15

Експерименти по вирощуванню кристалів Вирощування великих монокристалів сполук, розчинних у воді.

Номер слайду 16

Вирощування кристалів кухонної солі, цукру, харчової соди

Номер слайду 17

Вирощування кристалів міді

Номер слайду 18

Спостереження за ростом кристалів за допомогою діапроектора УТВОРЕННЯ КРИСТАЛІВ СОЛІ З РОЗЧИНУ Послідовні фото росту кристалів марганцевокислого калію (КМnO4) (марганцівки).

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

МОНІТОРИНГ ТЕРИТОРІЇ МІСТА НОВОДНІСТРОВСЬКА ЗА РАДІОЛОГІЧНИМИ ПОКАЗНИКАМИ

Номер слайду 25

Картосхеми вибіркових точок міста Новодністровська

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Вимірювання радіаційного фону на метеостанції

Номер слайду 28

№ п/п Район проведення гамма-зйомки Радіаційний фон, мР/год в повітрі Радіаційний фон, мР/год на ґрунті min max min max 1 ЗОШ II-III ступенів 0,010 0,012 0,011 0,014 2 Лікарня 0,011 0,013 0,011 0,015 3 Гімназія 0,010 0,013 0,010 0,014 4 Дитячий садочок «Ромашка» 0,010 0,011 0,012 0,014 5 Лісопаркова зона 0,011 0,013 0,011 0,015 6 Буковинський ліцей-інтернат 0,012 0,014 0,013 0,015 7 Стадіон 0,011 0,013 0,012 0,014 8 Управління будівництвом 0,012 0,014 0,013 0,015 9 Ринок 0,009 0,011 0,011 0,014 10 УПЦ 0,011 0,013 0,012 0,014 11 Незакінчене будівництво 0,012 0,014 0,013 0,015 12 Гаражні кооперативи 0,011 0,013 0,011 0,015

Номер слайду 29

13 Телевишка 0,011 0,013 0,012 0,014 14 Будівельний магазин «Крок» 0,014 0,016 0,015 0,018 15 Міський пляж 0,008 0,013 0,010 0,014 16 Дністровська ГЕС 0,012 0,014 0,013 0,015 17 Дністровська ГЕС-2 0,010 0,013 0,010 0,014 18 Дністровська ГАЕС 0,014 0,016 0,015 0,018 19 Кар’єр 0,016 0,019 0,020 0,032 20 Водосховище біля ГЕС 0,014 0,016 0,015 0,019 21 Склад ВВ 0,009 0,013 0,011 0,019 22 База відпочинку «Вишнева» 0,011 0,013 0,012 0,014 23 Свято-Миколаївська печерна обитель у Галиці 0,008 0,014 0,013 0,015 24 Лядівський скельний монастир 0,013 0,016 0,015 0,018 № п/п Район проведення гамма-зйомки Радіаційний фон, мР/год в повітрі Радіаційний фон, мР/год на ґрунті min max min max

Номер слайду 30

Дані про стан радіаційного фону м. Новодністровська, надані працівниками метеостанції (за 2010/2011рік) Місяць 2010 р 2011р Радіаційний фон, мР/год Радіаційний фон, мР/год середнє максимальне середнє максимальне Січень 0,012 0,015 0,012 0,014 Лютий 0,012 0,015 0,013 0,015 Березень 0,013 0,016 0,013 0,014 Квітень 0,013 0,015 0,013 0,016 Травень 0,012 0,013 0,013 0,014 Червень 0,013 0,015 0,012 0,015 Липень 0,012 0,014 0,012 0,015 Серпень 0,012 0,013 0,012 0,014 Вересень 0,012 0,015 0,013 0,014 Жовтень 0,012 0,015 0,012 0,015 Листопад 0,012 0,015 0,012 0,013 Грудень 0,012 0,013 0,012 0,014 За рік 0,012 0,015 0,012 0,014

Номер слайду 31

ВІДОМА ТА НЕВІДОМА ВОДА

Номер слайду 32

Виготовлення моделей саморобного фільтра для очищення води, опріснювача води Модель для демонстрації плавання тіл Радість можна знайти лише у творчості - все інше тлінне і незначуще. А. Коні

Номер слайду 33

У книзі Д.Гордона «Революція у навчанні» у розділі «Тріумф особистості» сказано: «Найреволюційніша сила – це самі учні. Дайте дітям ті засоби, які їм потрібні, і вони стануть для вас першими порадниками, як зробити школу ефективною та актуальною» 

Номер слайду 34

Висновок В основі всіх моїх перетворень у роботі з обдарованими учнями є позитивна мотивація на успіх Обдарованість – це здатність дитини вірити в успіх! Розвиток творчих здібностей учнів – це вимога часу. Це результат наполегливої і систематичної праці Пам'ятаю, що невдосконалена обдарована дитина – утрачена! Завдання номер один - внести власну частку для створення привабливого іміджу школи: кожна дитина має здібності Зміцнення в учнів внутрішніх джерел мотивації до саморозвитку своїх інтелектуальних здібностей Стратегічне завдання – формування і розвиток соціально зрілої та творчої особистості

ppt
Пов’язані теми
Фізика, Майстер-класи
Додано
19 липня 2018
Переглядів
863
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку