Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

Про матеріал
Мета: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розріняти алгоритми з неправильнлю послідовністю команд; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.
Перегляд файлу

Клас. 3-А

Тема. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

Мета: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розріняти алгоритми з неправильнлю послідовністю команд;

розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

Привітання, перевірка відсутніх.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1.Як називається програма для створення алгоритмів на комп’ютері з якою ми познайомились?

2.Що таке сцена?

3.Як називається виконавець в програмі Scratch?

4.Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми детально поговоримо про алгоритми, а саме неправильні алгоритми.

IV. Вивчення нового матеріалу

Люди щоденно користуються різноманітними правилами, інструкціями, рецептами, що складаються з певної послідовності вказівок. Деякі з них настільки увійшли до нашого життя, що ми виконуємо їх, майже не замислюючись. Іноді кажуть, автоматично. Наприклад, для приготування яєчні з n яєць на вершковому маслі на електричній плиті потрібно діяти таким чином:

1.Поставити сковороду на плиту.

2.Покласти на сковороду шматочок вершкового масла.

3.Увімкнути конфорку.

4.Почекати, поки масло на сковороді розтане.

5.Кожне з n яєць розбити, а його вміст вилити на сковороду.

6.Посолити.

7.Почекати, поки загусне білок.

8.Вимкнути конфорку.

Такий запис послідовності вказівок називають алгоритмом.

Алгоритм — це запис скінченої послідовності вказівок, виконання яких призводить до розв’язання певної задачі.

Вказівка (алгоритму) — це спонукальне речення, що вказує, яку дію має виконати виконавець алгоритму.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка).

VI. Практична робота

Працюємо в програмі "Сходинки до інформатики".

1.Подайте даний алгоритм словесним способом

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Набрати повну банку води

Вилити в відро

2.Подайте даний алгоритм за допомогою спеціальних символів (жестами)

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Набрати повну банку води

Вилити в відро

3.Подайте даний алгоритм графічно

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Набрати повну банку води

Вилити в відро

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

Хто може виконувати алгоритми?

Чи всі виконавці можуть зрозуміти довільний алгоритм?

Які існують способи подання алгоритмів?

 

docx
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку