Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину
Ключові тези з виступу Наталії Панасенко.

У межах нестандартної інтернет-конференції «Англійська для школярів: прийоми та корисні поради» виступила Панасенко Наталія, методист Малої Академії Наук, аспірант Інституту Обдарованої Дитини, викладач англійської мови, автор тренінгів з ділової комунікації, психолог, поділилася власним досвідом та знаннями з теми. Публікуємо головні тези цього вкрай корисного та цікавого виступу.

Роль англійської мови у сучасному житті

Із кожним роком роль англійської мови посилюється: наразі її знання підвищує заробітну плату в середньому в два рази, дає можливість кар’єрного росту, дозволяє відвідувати цікаві конференції тощо. «Немає жодного шансу стати успішними в сучасному світі без знання англійської мови», - говорить лекторка. Тож доступне та ефективне викладання англійської є критично важливою місією вчителя.

Засвоєння граматики, розширення словникового запасу, покращення навичок слухання та письма побудоване на психології: наших переконаннях, ментальності та поведінці. Наталія Панасенко, яка до того ж має диплом в області психології, переконана, що діти мають складнощі з англійською не через відсутність таланту, схильності тощо, а через власні власні базові установки (низька самооцінка, неправильне сприйняття предмету тощо). Вирішити ці проблеми допоможе невеличкий cheating, тобто така собі оманлива установка, яку мають системно транслювати викладачі: «Англійська – це вкрай цікаво та дуже просто!».

1. Розмовна мова: проблема перфекціонізму та страху помилок

  • Тут має місце гендерний фактор: дівчата здебільшого знають граматику краще за хлопців, проте, на відміну від останніх, з більшими труднощами опановують розмовну мову. Це обумовлено тиском суспільства на жінок, тож лекторка пропонує 4у такому випадку мотивувати та хвалити дівчат трошки більше: «Твоя промова сьогодні була чудовою! Ти зробила хорошу роботу!». 
  • Також покращити ситуацію допоможе зміна внутрішнього вектору на практику говоріння, а не на вивчення граматики задля говоріння.
  • Заохотьте учнів спробувати фокусуватися на «Idea», замість «I», тобто зосередити увагу на темі розмови, а не на собі, чи на тому, що можуть подумати інші. 

2. Розуміння на слух: проблеми зі страхом та зосередженням уваги

Варто пам’ятати про поширення серед учнівства установки, що англійська мова вкрай легка та навіть куменда! Замість нудних аудіозаписів носіїв мови, впроваджуйте легкі відео з цікавих для дітей тем.

3. Навички письма: страх помилок 

Покажіть дітям, що помилки – не найстрашніше та не головне. І тому іноді варто не звертати уваги на граматичні чи орфографічні помилки, яких вони припустился під час виконання вправи. Іноді варто змістити фокус на такі критерії оцінювання як креативність, саморозвиток, цікавість теми тощо. А оцінювання правильності письма відкласти на потім. 

Дізнатися більше ви можете безпосередньо з виступу:

Інтернет-конференція «Англійська для школярів: прийоми та корисні поради» – вузькопрофільна й англомовна, а тому досить нестандартна подія, що відбулася 29 лютого о 10:30. Учителі-предметники, які викладають англійську мову в різних закладах та для різних вікових груп школярів, подарували нам конкретні вправи, поради та дієві інструменти! Щоб переконатись у цьому, перегляньте запис інтернет-конференції на нашому YouTube-каналі та отримайте ексклюзивну інформацію, що обов’язково допоможе вам та учням!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter