Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни.

Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси.

Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни.

Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру

Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для здійснення відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, існуючих аудіо та відеофрагментів. За її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Ця програма є базовою у пакеті «Основні компоненти Windows».

Функціональні можливості Movie Maker:

  • створення слайд-шоу із зображень;
  • склеювання, обрізання, додавання відеозаготовок до існуючого відео;
  • створення переходів між фрагментами, додавання спецефектів;
  • додавання титрів;
  • накладання звуку.

Чия розробка:

Програма була створена корпорацією Microsoft у 2000 році.

Як це можна використати:

Буктрейлер – короткий інтригуючий відеоролик за мотивами книги. Метою його створення є спонукання до прочитання твору. А візуалізація його змісту може бути втілена у вигляді фільму, набору слайдів з цитатами та ілюстраціями або у вигляді мультфільму.

Запропонуйте учням створити власний буктрейлер, наприклад, до улюбленої книги або програмного твору з української та світової літератури тощо.

В якості вихідного матеріалу можна запропонувати взяти або матеріали з інтернету (аудіо-, відеодоріжки, зображення), або зробити власні, а потім їх «склеїти» з додаванням титрів, накладанням звукових доріжок тощо.

Проект Дарії Левіної

Anime Studio Pro: створення власних 2D мультфільмів

Anime Studio Pro – професійна програма для створення анімацій у 2D. При творені мультфільму можна як малювати власних героїв, так і користуватися набором готових персонажів із бібліотеки.

Функціональні можливості Anime Studio Pro:

  • створення якісних мультиплікацій 2D за допомогою вбудованого графічного редактору;
  • залучення вбудованої бібліотеки візуальних об'єктів, акторів і персонажів для створення власної мультиплікації;
  • редактування зображення пошарово;
  • покадрова обробка проекту;
  • можливість накладання аудіо та відеодоріжок;
  • експорт та імпорт сцен з інших програм, завдяки підтримці Unity 3D;
  • можливість додавання до проекту фонів, а також зображень з Adobe Photoshop;
  • інтегровані опції імітації фізики руху та упорядкування файлів.

Чия розробка:

Продукт був розроблений американською компанією Smith Micro Software Inc, яка існує на ринку з 1982 року. Наразі у 2017 році випущена 12 версія програми Anime Studio Pro.

Процес створення анімації

Як це можна використати:

На одному-двох уроках приділіть увагу теоретичним питанням цієї програми, після чого запропонуйте учням в якості залікової роботи створити власну анімацію із залученням функціональних можливостей Anime Studio Pro. Школярі завжди віддають перевагу практичним завданням, тим паче, при виконанні яких можна максимально проявити власні творчі здібності та кмітливість!

Щоб конкретизувати вимоги, запропонуйте тематику, тривалість мультфільму та разом узгодьте критерії оцінювання проектів.

Покрокове створення анімаційного героя у Anime Studio Pro

Weebly: платформа для створення особистого сайту

Weebly – безкоштовний онлайн конструктор, який дозволяє створити сайт без залучення HTML, використовуючи шаблони.

Повноцінний сайт можна створити у кілька кліків за допомогою різних типів елементів інтерфейсу.

Функціональні можливості Weebly:

  • побудова сайту з використання шаблонних віджетів, без залучення HTML;
  • можливість використання матеріалів різних типів (світлини, зображення, блоки тексту, карти Google, видеоролики Google Video, YouTube та RSS агрегатор);
  • автоматичне створення навігаційного меню при додаванні нових веб-сторінок;
  • просування сайту з додаванням посилання на соціальну мережу Facebook;
  • фіксування кількості відвідувачів сайтк завдяки наявності відповідного лічильника.

Чия розробка:

Ресурс був створений у 2007 році американськими студентами – Девідом Русенко, Деном Велтрі, Крісом Фаніним.

Як це можна використати:

Запропонуйте учням створити власний сайт чи блог з наповненням на власний розсуд. Адже кожний зі школярів має своє захоплення: хтось добре малює чи співає, захоплюється брейк дансом чи збирає іграшкових слоненят тощо. Дайте завдання учням створити віртуальний простір, цілком присвячений їх особистому захопленню за допомогою цієї безкоштовної платформи.

Покрокова інструкція створення власного сайту на платформі Weebly

Соло на клавиатурі: тренажер набору на швидкість

Соло на клавіатурі – це онлайн-тренажер, що дозволяє в короткий термін навчитися швидко друкувати на клавіатурі комп'ютера, використовуючи сліпий десятипальцевий метод набору.

Функціональні можливості ресурсу

Чия розробка:

Автор клавіатурного тренажера – відомий журналіст, психолог і педагог Володимир Шахиджанян.

Як це можна використати:

В межах ресурсу можна пройти безкоштовні уроки з методики десятипальцевого набору, а також є декілька різнопланових безкоштовних ігор. Їх можна запропонувати школярам на уроці інформатики з метою напрацювання навички швидкого набору. Ресурси можна використовувати з метою командного змагання.

Ігрові тренажери:

  1. Воїни Qwerty;
  2. Повітряний набирач;
  3. Набираючи кульки;
  4. Збери клавіатуру;
  5. В стінку лобом;
  6. Привиди;
  7. Все вище і вище;
  8. Клавогонки;
  9. Гонки.

В межах сайту можна перевірити свої здібності швидкого набору, виконавши один з тестів за такими мовами:

  • українська;
  • російська;
  • англійська;
  • італійська;
  • французька;
  • німецька;
  • італійська.

Безкоштовні онлайн-конструктори для проектування веб-квестів

Веб-квест – інтелектуальна гра з сюжетною лінією з залученням головоломок та логічних завдань, які вирішуються за допомогою використання мережі інтернет. Це один із різновидів квестів

Чия розробка:

Вперше модель веб-квесту була представлена ще у 1995 році викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем. Сьогодні ця технологія застосовується як найбільш захоплюючий спосіб використання інтернету на уроках.

Як це можна використати:

Квести дуже популярні і подобаються більшості школярів! Запропонуйте учням створити власний веб-квест на особистому сайті або із залученням наступних зручних платформ:

В якості прикладу пропонуємо веб-квест вчителя фізики Менгалі Наталії Сергіївни.

Технологія створення веб-квесту

Всі запропоновані нами ресурси є не лише пізнавальними та корисними, а й безкоштовними (за виключенням окремих платних функцій). Освітній проект «На Урок» рекомендує використовувати ці ресурси у навчальному процесі. 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.