21 серпня о 18:00Вебінар: День Незалежності України: освітня та виховна складова в контексті гуманітарної політики держави
Найважливіші тези з виступу Євгенії Гонтар.

Продовжуємо підбивати підсумки нашої неймовірної інтернет-конференції «Англійська для школярів: прийоми та корисні поради» та публікуємо основні тези виступу викладачки англійської мови у приватній школі ABC Language School – Євгенії Гонтар. Свою доповідь лекторка присвятила неймовірно темі: вона говорила про визначення поняття «мотивація», типи мотивації, та про те, що вбиває мотивацію. А також лекторка дала дієві рекомендації для підвищення вмотивованості учнів.

Євгенія Гонтар розповіла про те, що існує внутрішня мотивація (дитина навчається чи виконує певні завдання заради винагороди, або щоб уникнути покарання) і зовнішня мотивація (школяр робить щось задля власної користі чи особистої винагороди). 

Поширені помилки вчителів англійської мови:

  1. Діти виконують забагато тестів.
  2. Діти недостатню кількість разів повторюють вивчене.
  3. Надто багато теоретичних відомостей та лекцій, які швидко втомлюють дітей.
  4. Надто складно пояснюють теоретичний матеріал.
  5. Надто нудний контент.
  6. Бракує розуміння і поваги до дітей.

Як уникнути демотивації?

Насамперед лекторка радить учителям зняти маску та бути собою. Після цього етапу варто критично проаналізувати і усвідомити помилки у методиці викладання англійської мови. Буде корисно хоч іноді давати дитині право вибору: підготувати кілька завдань, із яких дитина обирає те, що ближче до душі. 

А чи цікавилися ви коли-небудь уподобаннями дітей? Які ігри вони люблять, яку музику залюбки слухають? Не знаєте? Варто ближче познайомитися зі своїми вихованцями, адже це допоможе організувати ефективне заняття.

Не забувайте! Сучасним дітям дуже складно протягом 45 хвилин сидіти на одному місці, тож розбавте заняття невеликими перервами із розважальними вправами англійською мовою. 

Допоможіть підліткам розібратись у тому, чого вони хочуть. Це дозволить знайти власну мотивацію до вивчення іноземної мови: 

  1. Чим тобі хотілося б займатися?
  2. Чи маєш ти навички, необхідні для виконання певного завдання?
  3. Як багато часу займе досягнення мети?

І, звісно ж, спікерка нагадала педагогам і педагогиням, що вони мають бути справжнім прикладом для наслідування! Це теж неабияк мотивуватиме! Детальніше про мотивацію підлітків на заняттях із англійської мови можна дізнатися безпосередньо з виступу:

Інтернет-конференція «Англійська для школярів: прийоми та корисні поради» відбулася 29 лютого. Це був день, насичений корисною інформацією, дієвими порадами та приємним спілкуванням. Щоб переконатись у цьому, перегляньте запис конференції на нашому YouTube-каналі та отримайте більше корисної інформації!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter