Із 1 січня 2022 року почала діяти норма про встановлення доплати в розмірі 10% учителям, викладачам та іншим працівникам, які відповідають за ведення шкільного вебсайту, діловодство або бухгалтерській облік. Це визначає Постанова Кабміну від 28 грудня 2021 р. № 1391 «Деякі питання встановлення підвищень посадових окладів (ставок заробітної плати) та доплат за окремі види педагогічної діяльності у державних і комунальних закладах та установах освіти».
Згідно з документом, доплата визначається як доплата за інші види діяльності, а її нарахування є обов’язковим.
Коментуючи прийняття постанови, освітній омбудсмен Сергій Горбачов зауважив, що ще на початку грудня минулого року він звертався з листом до Кабінету Міністрів України, Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства освіти і науки України та Міністерства фінансів України з пропозиціями запровадити посаду фахівця з інформаційних технологій у закладах освіти різних рівнів освіти. І відповідно здійснювати оплату праці фахівця з інформаційних технологій за кошти освітньої субвенції в закладах освіти, які є одержувачами субвенції, а в тих, які не отримують цю субвенцію – за кошти місцевих бюджетів.
«Нещодавнє впровадження Кабміном доплати за ведення вебсайту, безперечно, є дуже важливим кроком як для забезпечення функціонування вебсайту закладу освіти, так і для підтримки працівників, які займаються його наповненням. Встановлення такої доплати – це перший крок, але все ж закладам освіти конче необхідний окремий ІТ-фахівець, який би займався не лише сайтом, а й іншими важливими цифровими та технічними питаннями: вебсайт, організація дистанційного навчання та налаштування систем з електронними журналами та щоденниками, організація діловодства в електронній формі тощо».
Освітній омбудсмен Сергій Горбачов
Сергій Горбачов зауважив, що Міністерство цифрової трансформації України підтримало ініціативу щодо впровадження такої посади в закладах освіти, але інші міністерства поки що не висловили своєї підтримки.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.