Навчання впродовж життя – одна з найважливіших компетентностей сучасної людини. Упродовж декількох років в Україні було розроблено та запроваджено нову систему підвищення кваліфікації, яка передбачає серйозне розширення можливостей для самовдосконалення та розвитку педагогічної майстерності вчителів.
Відповідно до вимог чинного законодавства, педагог має свободу вибору суб'єктів, тем, видів, способів тощо підвищення кваліфікації. Зокрема, звернемо увагу на Постанову КМУ від 21.08.2019 №800 (Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників).
- Пункт 6. Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
- Пункт 7. Педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб’єкти підвищення кваліфікації).
- Пункт 9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
- Пункт 13. За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
«На Урок» як суб'єкт підвищення кваліфікації працює відповідно до вимог чинного законодавства, надаючи послуги, спрямовані на професійне зростання педагогів за різномантіними напрямами та всебічний розвиток учасників освітнього процесу.
За понад 6 років діяльності Освітній проєкт «На Урок» організував сотні вебінарів та десятки конференцій та курсів для вчителів. Для того, аби педагогам було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, підготували перелік заходів, що можна переглянути та навчатися в межах підвищення кваліфікації.
Онлайн-курси «На Урок» для педагогів, які викладають історію, громадянську освіту, правознавство
Онлайн-курси для вчителів – комплекс навчальних матеріалів на актуальні для освітян теми, авторами яких є викладачі-практики та спеціалісти із різних сфер освіти, науки, культури.
Особливості участі: всі курси дистанційні, кожен, хто зареєструється, має необмежений доступ до навчальних матеріалів, спілкування в коментарях, додаткових матеріалів. За потреби учасник курсу може придбати повний доступ до курсу, що передбачає доступ до фінального іспиту та завантаження свідоцтва підвищення кваліфікації.
- Компетентнісно орієнтований потенціал уроку: реалізація сучасних інноваційних практик у навчальному процесі (на прикладі громадянської та історичної галузі)
- Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін
- Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ
- Організація ефективного навчання у Новій українській школі
- Системне мислення в освіті: формуємо, розвиваємо, застосовуємо
- Розвиток креативного мислення: від теорії до практики
- Інтерактивне навчання - активність без втоми: від мотивації до рефлексії
- Storytelling: пізнавально, цікаво, захопливо
- Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів
- Педагогічні стратегії сучасного вчительства
- Класне керівництво: загальні принципи і робота в умовах дистанційного навчання
- Інструменти та прийоми формування громадянської компетентності учнів
- Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики
- Формування підприємницької компетентності в закладі освіти
- Проєктний метод навчання
- Онлайн-тестування у школі
Інтернет-конференції «На Урок» для педагогів, які викладають історію, громадянську освіту, правознавство
Онлайн-конференції для вчителів – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
Особливості участі: конференції проходять в онлайн-форматі та доступні для перегляду в запису; відбуваються відкриті трансляції, долучитись до яких може кожен педагог. За потреби учасники можуть замовити свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Практичний інтенсив: інтерактивні технології навчання
- Можливості сервісу Canva для освіти: ідеї та практика
- Психологічна підтримка та безпека учасників освітнього процесу
- Оцінювання результатів навчання: підходи та практика
- 7 клас НУШ: організація навчального процесу
- Психологічна підтримка: поради та практика для освітян
- Освітні інструменти сучасного вчителя: інтернет-ресурси
- Компетентнісне навчання в НУШ: поради та практика
- Безпека в інтернеті: нові виклики для педагогів
- Формувальне оцінювання: практичні прийоми та поради
- Організація змішаного навчання: ідеї та практика
- 7 клас НУШ: громадянська та історична освітня галузь
- 6 і 7 клас НУШ: організація ефективного навчання
- Історія та громадянська освіта у школі
- Предметний інтенсив: історія України та світу
- Формування громадянської компетентності на різних уроках
- Робота з обдарованими дітьми
- Атестація педагогічних працівників за новим Положенням
- Організація виховного процесу: шляхи та ідеї
- Практикум для педагогів: інтернет-ресурси на кожен день
- Безпечне освітнє середовище: вимоги та принципи організації
- Організація змішаного навчання: ідеї та практика
- Подолання освітніх втрат: теорія та практика
- Освітні інструменти сучасного вчителя: штучний інтелект
- 6 клас НУШ: готовність до нового навчального року
- 5 і 6 клас НУШ: організація ефективного навчання
- Soft skills: практика всебічного розвитку учасників освітнього процесу
- Навчальний рік 2023-2024: організація роботи в умовах війни
- Практичний інтенсив: прийоми формувального оцінювання
- Навчання та волонтерство: досвід школярів і вчителів
- Практичний інтенсив: інтерактивні методи навчання
- Практичний інтенсив: ігрові технології навчання
- Ефективне завершення навчального року
- Пріоритети в освіті: мотивація до навчання
- Організація ефективного навчання: від викликів до можливостей
- Практичний інтенсив: формувальне оцінювання в НУШ
- Пріоритети в освіті: інформаційна гігієна та медіаграмотність
- Сучасні інтернет-ресурси в роботі вчителя: практичний аспект
- НУШ: особливості організації навчального процесу
NEW! Запрошуємо долучитись до учасників конференцій «Атестація педагогічних працівників відповідно до оновленого Положення» та «Здійснення формувального оцінювання в НУШ».
Вебінари «На Урок» для педагогів, які викладають історію, громадянську освіту, правознавство
Вебінари для вчителів – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту вчителів.
Особливості участі: вебінари перебувають у відкритому доступі та пропонують безкоштовне навчання. Педагоги, які мають акаунт на сайті, можуть вільно реєструватися на захід та переглядати його запис. Трансляція та запис знаходяться на Ютуб-каналі проєкту у відкритому доступі. За потреби педагоги можуть замовити свідоцтво підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Навчальний рік 2024/2025: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів базової та старшої школи
- 7 клас НУШ: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- Стратегії та підходи до викладання курсів громадянської та історичної освітньої галузі у 7 класах НУШ
- Вивчення історичних особистостей як важлива складова гуманізації освіти
- Формування громадянської ідентичності: інтегрований курс «Україна і світ: вступ до історії і громадянської освіти»
- Усні методи навчання в НУШ: переваги, недоліки та практичні поради
- Оцінювання без уцінення: стратегії визначення рівня навчальних досягнень учнів на уроках історії
- Сучасні ресурси та підходи для викладання у 7 класі НУШ: лайфхаки для вчителів
- Освіта з прав людини як засіб формування та розвитку громадянської та соціальної компетентності НУШ
- Розширені можливості підручника історії для 6 класу НУШ: розробляємо компетентнісно орієнтовані завдання
- Своїми руками: проєктна діяльність на уроках історії в 6 класі НУШ
- Успіхи, невдачі і підводні камені викладання курсів громадянської та історичної освітньої галузі в 5 класі НУШ
- Навчання через проєктну діяльність – формування цілісної картини світу
- Просопографічний метод на уроках НУШ: теорія і практика використання
- Організація науково-дослідницької роботи школярів на уроках історії, правознавства та громадянської освіти
- Міжпредметність в інтегрованих курсах 5-6 класів НУШ (на прикладах громадянської та історичної освітньої галузі)
- Робота з контурною картою під час дистанційного навчання
- Революція Гідності: методичні та практичні рекомендації щодо вивчення в школі
- Адаптація настільних ігор до використання в освітньому процесі
- Віртуальні екскурсії Україною як засіб навчання та формування громадянської свідомості школярів
- Діяльнісний підхід у практичних роботах з історії: синхронний та асинхронний варіанти
- Практикум для вчителів: розвиток креативного мислення
- Волонтерство як форма реалізації концепції національно-патріотичного виховання у школі
- Що має змінитися у викладанні предметів громадянської та історичної освітньої галузі в новому навчальному році
- Сучасні інструменти для розвитку критичного і креативного мислення учасників освітнього процесу
- Медіаосвіта в громадянській та історичній галузі Державного стандарту базової середньої освіти
- Сучасні онлайн-інструменти для роботи вчителів історії та громадянської освіти
- Методика викладання травмуючих тем української історії (геноциди, воєнна історія)
- Методика роботи з поняттями і термінами на уроках суспільно-гуманітарного циклу
- Едьютейнмент (навчання через розваги): секрети організації успішного уроку історії
- Вивчення предмета «Громадянська освіта» в школі: глибоке занурення
- Вирішення ситуативних завдань на уроках правознавства
- Шкільні дослідження родоводів України: основні теоретичні та практичні засади
- Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю
- Дискусія та дебати в освітньому процесі
- Розвиток критичного мислення учасників освітнього процесу засобами проєктного навчання
- Навчаємося не тільки за партою, або рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням на уроках суспільного і гуманітарного циклу
- Частково-пошуковий метод навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці історії
- Розвиток активних громадян: практичні кейси
- День Незалежності України: освітня та виховна складова в контексті гуманітарної політики держави
- Створення учнями історичних відеореконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів
- День Соборності України: формати та особливості святкування у школі
Окремо ви можете завантажити перелік заходів із посиланнями в Бібліотеці «На Урок».
Згідно зі ст. 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» підвищення кваліфікації педагогів у частині вдосконалення компетентностей у роботі з дітьми з ООП та надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу є обов'язковими напрямами. Кожен із них має становити не менше 10% від загальної кількості годин підвищення кваліфікації за 5 років. У цих статтях представлено перелік освітніх заходів «На Урок», які можна переглянути та навчатися:
Підвищення кваліфікації педагогів за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»;
Нагадаємо, що для педагогів, які працюють та навчаються на сайті Освітнього проєкту «На Урок», працює Служба підтримки, до якої ви можете звернутися за потреби та отримати детальну консультацію щодо підвищення кваліфікації.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.