Пропонуємо огляд вебінарів, які прийдуть до душі кожному учаснику освітнього процесу! Адже ви дізнаєтеся:
- як розвинути м’які навички за допомогою емоційного інтелекту;
- 4 головні демотиватори дитини та способи їх подолання;
- як допомогти молодшим учням «бачити» та «відчувати» математику;
- інструкція зі створення й моніторингу стратегії розвитку закладу освіти;
- як отримати максимум від Zoom-конференцій.
Роль емоційного інтелекту у формуванні м’яких навичок учасників освітнього процесу
Чи знали ви, що наразі на ринку праці м’які навички цінуються більше за тверді? Ви можете переконатися в цьому на власні очі не тільки ознайомившись з останніми дослідженнями, але й просто із сучасними вимогами до професій будь-якого напрямку. Причому найбільше роботодавці наголошують на емоційному інтелекті: високі комунікаційні навички, вміння працювати в команді, співпереживати й підтримувати тощо.
І тут із упевненістю можна сказати: EQ так само важливо (якщо не важливіше!) розвивати за IQ! Тому Катерина Лампанченко, вчителька з 16 річним досвідом роботи, підготувала для вас неймовірно корисний вебінар. Долучившися до ефіру, ви дізнаєтеся та навчите школярів:
- природі емоційного інтелекту;
- тілесній грамотності;
- управлінню ризикованими емоціями тощо.
Хочете дізнатися про авторські методики розвитку EQ від Катерини Лампанченко, координаторки всеукраїнського експерименту про науково-методичні засади формування м’яких навичок в учнівства? Не пропустіть тематичний вебінар!
Долучитися 7 лютого о 18:00 (понеділок)
Як навчати(ся) без стресу: підходи та інструменти
Погодьтеся, для деяких учнів навчання – суцільна смуга перешкод. Причому це не завжди пов’язано із лінню дитини! Психологи стверджують, що ліні просто не існує: натомість нам часто бракує мотивації. Тому перший крок до ефективного навчання – допомогти дітям впоратися із демотиваторами та стресом.
Чому навчання іноді дається важко і не викликає радості? І як вчитель може допомогти дітям? Лекторка вебінару, Тетяна Бондар, точно знає відповідь! Авторка посібника «Навчання без стресу, Або як не плакати над домашнім завданням» розповість про 4 головні демотиватори дитини, стрес та методики його копінгу.
Як спростити процес навчання та підготовки дитиною домашніх завдань? Дізнайтеся на вебінарі!
Долучитися 8 лютого о 18:00 (вівторок)
Математика в дошкіллі та початковій школі: закладаємо основу для подальшого успішного навчання
Любов до математики потрібно прищеплювати змалечку. І найважливіше – допомогти дітям зрозуміти практичну користь предмета, «відчувати» його та бачити у навколишньому світі! Так дошкільнята та молодші учні матимуть мотивацію вивчати дисципліну та цікавитися наукою.
Галина Годована, викладачка математики Малого каразінського університету ХНУ ім. В.Н. Каразіна, доведе, що захопити молодших учнів математикою – цілком реально! Як? За допомогою:
- турніру знавців математики разом із батьками.
- геометричного конструктора.
- моделей до задач.
- онлайн-вікторини.
І це ще не все! Після вебінару ви знатимете, як зацікавити школярів наукою за допомогою демонстрації прикладних задач та відпрацювання завдань на макетах. Приходьте, буде цікаво і корисно!
Долучитися 9 лютого о 18:00 (середа)
Як розробити успішну стратегію розвитку закладу освіти
«Мрія залишається мрією, якщо немає конкретних кроків для її реалізації». Так само зі стратегією розвитку школи! Стратегічні й операційні цілі, цінності, місія закладу… Написання стратегії має бути не просто формальністю, а насправді неймовірним інструментом для створення ефективної, якісної школи! Тож цим етапом точно не треба нехтувати, а варто підійти до нього з усією серйозністю.
Як створити насправді дієву стратегію розвитку закладу освіту? Яку структуру документу та які способи його створення обрати? А як моніторити виконання поставлених цілей і завдань? Як долучити до роботи бітьків, вчителів, адміністрацію школи?
Оксана Курлова, директорка дошкільного закладу, ЗЗСО та експертка зі шкільних інституційних аудитів, поділиться безцінним досвідом та знаннями. Мастхев для кожного директора та вчителя!
Долучитися 10 лютого о 18:00 (четвер)
Організація ефективної та безпечної взаємодії під час дистанційного навчання у форматі Zoom-конференцій
Zoom – одна з найпопулярніших програм для організації онлайн-навчання. Ще на початку дистанційки українські вчителі опанували багато функцій цього сервісу. Втім, завжди є куди розвиватися! Адже з’являються нові способи взаємодії в синхронному форматі, оновлюються можливості сервісу, змінюються оптимальні налаштування тощо.
А хто краще розуміється на Zoom-конференціях за вчителя-експерта від Microsoft і тренерки з медіаграмотності? На вебінарі Наталія Понежа розповість:
- як забезпечити ефективну й безпечну взаємодію під час користування сервісом;
- як захиститися від пранкерів і дитячих пустощів.
Поглибте свої знання Zoom-сервісу на нашому вебінарі!
Долучитися 11 лютого о 18:00 (п’ятниця)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.