Запрошуємо на 3 натхненні вебінари, які допоможуть дізнатися про освітні цікавинки та підвищити професійну майстерність! Тож ми підготували для вас найцікавіше: корисну і слушну інформацію, практичні поради та авторські методи, цікаві ідеї для натхнення та активної роботи.

Ви дізнаєтеся про:

  • простий та ефективний інструмент для створення візуального контенту для соцмереж;
  • кінезіологічні вправи для молодших учнів та дошкільнят;
  • те, як закохати сучасних школярів в українську класику. 

Учителювання в соцмережах: використання сервісу Figma для створення візуального навчального контенту

Без інтернету складно уявити сучасний освітній процес та вчителювання! Планування уроків, роздаткові матеріали, онлайн-тестування, візуальний навчальний контент… І що найважливіше  –  онлайн-сервіси значно полегшують, прискорюють, а іноді й роблять ефективнішою роботу педагога. Тож корисних онлайн-сервісів не буває забагато!

На вебінарі поговоримо про Figma – інтернет-конструктор візуальних матеріалів. Євгенія Карлаш розповість про функціонал сервісу, а також надасть покрокову інструкцію з користування платформою. Просто на вебінарі ви створите якісну шапку для YouTube каналу та стрічку-puzzle для Instagram.

Реєструйтеся, буде цікаво!

Долучитися 1 лютого о 18:00 (вівторок)

Використання кінезіологічних казок у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку

Діти часто дуже активні! То чому би не скористатися цим? Дошкільнята та школярі швидко ростуть: розвиваються як інтелектуально, так і фізично. А за допомогою кінезіологічних вправ можна направити енергію дітей у потрібне русло.

У межах вебінару Олена Казачінер поділиться авторською методикою розробки кінезіологічної казки. Тобто казки, яку діти не просто слухатимуть, а й братимуть у ній активну участь! Окрім цього, ви дізнаєтеся про кінезіологію як науку та різновиди кінезіологічних вправ.

Чи використовували ви кінезіологічні казки у навчальному процесі? Якщо ні, то саме час! Долучайтеся до ефіру.

Долучитися 2 лютого о 18:00 (середа)

Класика української літератури: як зацікавити учнів, аби не ламати зуби через «забронзовілість»

Досі чуєте від дітей, що українська література менш цікава, ніж зарубіжна? Або що книги поступаються фільмам? Це неодмінно треба змінювати! Перший крок  –  наблизити учнів до української творчості, «оживити» постаті Тараса Шевченка, Лесі Українки, Івана Франка… Без цього неможливо навчити сучасних дітей класики!

Антоніна Тимченко пропонує поміркувати про проблему осягнення учнями класичної літератури. Втім, на вебінарі буде не лише теорія, потрібна педагогам-мовникам (хоча без неї ніяк!). Учасники ефіру дізнаються про практичні прийоми, які допоможуть донести до дітей незвичайність Шевченка, унікальність модерністів та їхній зв’язок із сучасністю!

Учителі суспільно-гуманітарного циклу, не пропустіть цей неймовірно корисний вебінар!

Долучитися 3 лютого о 18:00 (четвер)

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter