23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору
Новини

МОН надало методичні рекомендації для пілотних класів НУШ

Міністерство освіти і науки України надало методичні рекомендації для 4-х пілотних класів, що є учасниками «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної середньої освіти». 

Серед найважливіших положень:

  1. Учителі самостійно планують освітній процес за модельними програмами. 
  2. Освітній процес (як і раніше) будується на інтегрованому підході. 
  3. Прогалини у знаннях, які могли виникнути під час дистанційного навчання, варто виявляти поступово, для цього рекомендовано спостерігати за учнями, проводити планові діагностичні роботи.
  4. Для оцінювання знань учнів застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. 
  5. Діагностичні роботи можуть можуть усними, письмовими, у форматі тестування тощо.
  6. Класний журнал можна заповнювати у паперовій чи електронній формі. До журналу вносять лише результати підсумкового оцінювання – за І, ІІ семестр та навчальний рік.

А наприкінці навчання у 4-му класі учні складатимуть ДПА. У МОН звертають окрему увагу на те, що це інструмент моніторингу, тож ДПА не може обмежувати право переходити до 5-го класу. Результати ДПА також не можна використовувати для ранжування і відбору в різнорівневі класи гімназій. 

ДПА для 4-х класів проводитимуть у закладах, де учні навчаються. Проводити їх будуть вчителі, які навчали дітей. Атестація з української мови і математики є обов’язковою. Після завершення навчання та на підставі результатів річного оцінювання і ДПА учні отримують свідоцтво про початкову освіту.

Педагогам також радять врахувати висновки за результатами першого етапу моніторингового дослідження впровадження реформи НУШ, проведеного у 2019 році. Саме на основі результатів дослідження педагогам рекомендовано: 

  • своєчасно надавати учням і отримувати від них зворотний зв’язок;
  • звертати увагу на зусилля кожної дитини та її навчальний поступ;
  • надавати учням змогу самостійно виправляти помилки, звертати їхню увагу на те, що саме потребує виправлення або поліпшення в роботі. 

Детальніше ознайомитися з рекомендаціями можна за посиланням.

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter