Учитель часто стає першою людиною, до якої звертається дитина, якщо у неї виникають проблеми. І інколи ці проблеми пов'язані з онлайн-ризиками, з якими зіштовхуються сучасні діти. Для того, аби їм допомогти, необхідно добре орієнтуватися у проблемі та розуміти, що саме може загрожувати учням.
Саме з цією метою освітній проєкт #stop_sexтинг спільно з Міністерством освіти і науки України випустили довідник із онлайн-безпеки для фахівців у сфері освіти – «Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників».
«За час карантинних обмежень понад 6 тисяч освітян пройшли навчання в межах освітнього проєкту #stop_sexтинг щодо забезпечення безпеки дітей в Інтернеті. Один із частих запитів, який отримувала команда проєкту, стосувався процедури реагування школи на злочини, що відбуваються з дитиною в цифровому середовищі. У відповідь ми спільно з Міністерством освіти й науки України розробили довідник, аби кожен учитель, психолог та керівництво школи знали, як правильно реагувати та вчасно надавати допомогу у випадках, коли дитина стає жертвою протиправних дій в мережі Інтернет!».
Анастасія Дьякова, радниця з питань безпечного Інтернету для кожної людини при Віце-прем’єр-міністрі – Міністрі цифрової трансформації України, засновниця освітнього проєкту #stop_sexтинг.
У цьому довіднику зібрано загальну інформацію щодо розповсюджених онлайн-ризиків:
- секстинг;
- сексторше;
- онлайн-грумінг;
- кібербулінг;
- порнографічний контент тощо.
Також тут надано інформацію щодо принципів реагування та особливостей діалогів із дитиною, яка стала жертвою протиправних дій онлайн. Крім того педагогічні працівники та адміністрації закладу освіти знайдуть у посібнику алгоритм дій, яким можна скористатися у ситуаціях онлайн небезпек, про які їм може бути відомо.
Довідник доступний за посиланням.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.