23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору
Новини

Новий етап реформи: з 2022 року НУШ стартує у середній школі

Зараз МОН працює над підготовкою запуску Нової української школи у базовій школі у 2022 році. НУШ – ключова та чи не найуспішніша реформа Міністерства освіти і науки, яку активно підтримують як громадяни України, так і міжнародні партнери. 

«У серпні оприлюднено результати першого етапу дослідження ефективності впровадження реформи Нової української школи в частині формування наскрізних умінь в учнів початкових класів та її сприйняття учасниками освітнього процесу. Дослідження показало, що у пілотних школах учні мають вищі показники за наскрізними уміннями порівняно з непілотними закладами, а реформу підтримують як батьки учнів, так і вчителі й керівники шкіл».

                  т.в.о. мінітсра освіти і науки України Сергій Шкарлет

Серед основних завдань підготовки до нового етапу НУШ:

  • оновлення змісту базової освіти і методик навчання для формування ключових компетентностей для життя;
  • діджиталізація;
  • створення ефективної мережі шкіл;
  • підтримка вчителів, що передбачає реформу оплати праці, створення центрів професійного розвитку, підвищення кваліфікації та сертифікація вчителів; проведення супервізії та запровадження педагогічної інтернатури;
  • створення в ЗЗСО безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації; облаштування усіх шкіл теплими вбиральнями;
  • розбудова сучасного, інклюзивного та розвивального середовища, що передбачає новий освітній простір відповідно до принципів мотивувального та креативного дизайну, технологічності та інклюзивності; підвищення кваліфікації педагогічних працівників психологічної служби; організація позаурочної діяльності учнів відповідно до їхніх потреб та інтересів;
  • забезпечення інклюзивності навчання, що включає налагодження ефективної роботи інклюзивно-ресурсних центрів із надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, їх психолого-педагогічної оцінки та супроводу;
  • створення системи професійної орієнтації учнів, що включає проведення моніторингових досліджень; підвищення кваліфікації вчителів, що ведуть профорієнтацію;
  • забезпечення доступності здобуття позашкільної освіти.

Із результатами дослідження ефективності впровадження реформи Нової української школи можна ознайомитися за посиланням

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter