Чи якісно ви відпочиваєте влітку? Ми радимо повністю розслабитися, адже це допоможе відновити фізичні та психологічні ресурсів! Але при цьому варто не забувати і про освітню складову – навчатися нового завжди корисно.
То що може запропонувати вам освітній проєкт «На Урок» улітку? Три цікавих вебінари, де ви дізнаєтеся про:
- літню Інтернет-олімпіаду від «На Урок»;
- особливості формування історичної компетентності;
- нюанси планування дня в НУШ.
Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю
Уроки історії – це не лише здобуття знань про минуле, але й про засвоєння ваєливих для подальшого навчання компетентностей! Мова йде насамперед про хронологічну, просторову, інформаційно-мовленнєву, логічну та аксіологічну компетентності. Погодьтеся, це вже чимало. Тож що більше вчитель історії дізнається нових пройомів, то простіше йому буде навчити учнів найважливішому.
Три цікавих прийоми для уроку історії:
Чи має значення уява на уроках історії? Так, адже учням потрібно навчитися реконструювати минуле, спираючися на образність, час, місце. Олександр Желіба на вебінарі розповість про те, як навчити цього школярів!
Долучитися 12 липня о 18:00 (понеділок)
Інтернет-олімпіада «На Урок»: цікаві навчальні тренування протягом усього року
Осінь. Початок навчального року. Невмотивовані дітлахи. Знайома картина, чи не так? Як зацікавити дітей та заохотити повторювати вивчене минулого року? Долучайте школярів до цікавого інтерактиву – Інтернет-олімпіади «На Урок»! Вона налаштує дітей на подальшу продуктивну роботу та допоможе вам оцінити рівень їхніх знань.
Чому вам потрібно неодмінно зареєструвати учнів для участі в літні інтернет-олімпіаді від «На Урок»?
Як адаптувати школярів до навчання після тримісячної перерви? Про це вже зовсім скоро розповість Любов Цукор у межах вебінару. А ще вона неодмінно розкаже про особливості онлайн-олімпіади та можливості особистого кабінету вчителя, а також надасть покрокову інструкцію для реєстрації.
Долучитися 15 липня о 18:00 (четвер)
Один день із життя НУШ: створюємо цікавий урок-конспект
НУШ має багато тонкощів: діяльнісний підхід, інтегроване і проєктне навчання, екологічна комунікація... Це все дуже цікаво! Але як упровадити все це в навчальний процес і нічого не пропустити? Планування, планування та ще раз планування! І ще – цікаві уроки-конспекти.
Пам’ятайте про ознаки нового навчання:
Як заохотити дітей частіше вставати з-за парт та активно працювати? Як спланувати день у НУШ так, щоби всім учасникам освітнього процесу було цікаво? Про це (та навіть трохи більше) розповість Марина Кропельницька.
Долучитися 16 липня о 18:00 (п’ятниця)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.