Онлайн-тести «На Урок» – це унікальний багатофункціональний інструмент для перевірки знань та залучення школярів до активної роботи. Вони дозволяють урізноманітнити освітній процес та зробити навчання цікавішим. Але команда «На Урок» не зупиняється на досягнутому та постійно вдосконалює функціонал сервісу. Універсальними порадами щодо створення тестів та інформацією про нові можливості сайту поділилася Любов Цукор під час вебінару «Онлайн-тести «На Урок»: ефективна взаємодія з учнями будь-якого віку».

Сервіс для створення онлайн-тестів «На Урок» – перша в Україні українськомовна та безкоштовна платформа, яка функціонує з березня 2019 року. Наразі відкрита база тестів містить понад 1 000 000 розробок та онлайн-тестів із найрізноманітніших тем для різних шкільних предметів. Крім зручного інтерфейсу, сервіс пропонує великий спектр можливостей, зокрема:

  • інтеграцію з особистим кабінетом учителя та Google Classroom; 
  • систему взаємодії між учителем та учнями через створені класи; 
  • роботу в режимі реального часу;  
  • різні системи оцінювання;  
  • завантаження та аналіз результатів;
  • вивчення/перевірку нового матеріалу за допомогою флеш-карток;
  • сертифікацію для авторів тестів. 

Онлайн-тести є універсальним навчальним інструментом, який можна використовувати на будь-якому етапі навчання. Наприклад, якщо ви з учнями тільки-но починаєте вивчати новий матеріал, тести можуть стати потужним інструментом для мотивації. Їх можна використовувати як стартовий контроль, у якості тематичної, проміжної чи підсумкової перевірки, та навіть у різних формах роботи (індивідуальній, груповій). А тестова домашня робота у вигляді флеш-карток неодмінно сподобається вашим учням та дозволить ефективно закріпити вивчений матеріал. І, звісно, тестування є першочерговим та найважливішим засобом підготовки до ЗНО. 

Онлайн-тести є ефективним способом залучення учнів до співпраці. Адже їх можна застосовувати у проєктній діяльності та організовувати захопливі онлайн-квести. Школярі можуть виконувати завдання у парах чи групах, допомагати одне одному знайти правильну відповідь та пояснювати, чому треба було обрати саме цей варіант. А ще використання тестів сприяє здоровій конкуренції! Адже діти змагаються між собою в межах класу та всієї системи, кожен може встановити власний рекорд. Тести надають миттєвий зворотний зв’язок та можливість одразу отримати результати, завдяки чому можна оперативно організувати роботу над помилками. 

Універсальні поради 

Аби використати можливості онлайн-тестів «На Урок» на 100%, варто дотримуватися певних правил. 

  1. Тестові завдання мають відповідати навчальній програмі та містити одну закінчену думку. 
  2. При розробці завдань необхідно завжди враховувати вік школярів. А варіанти відповідей краще розпочинати з правильної.
  3. У тестах для учнів початкової школи варто уникати складних речень та подвійних заперечень. Також варто уникати запитань, де всі варіанти – правильні. І не забувайте використовувати зображення. 
  4. У тестах для учнів середньої та старшої школи варто використовувати завдання, які мають перевіряти рівень загальної ерудиції, також вони можуть містити складні речення та подвійні заперечення. Можна використовувати запитання, де всі варіанти – правильні, повторювати правильні відповіді від запитання до запитання та, звісно, зашифровувати підказки в самих запитаннях.

Оновлення сервісу

Четвертий рік команда «На Урок» працює для педагогічних працівників шкіл, дитячих садків та закладів професійно-технічної освіти. Ми враховуємо всі запити та побажання педагогів, тож постійно вдосконалюємо функціональні можливості платформи. Наразі для зручності та оптимізації роботи з сервісом додано нові функції: 

1. Реорганізація тестів та результатів тестування. У персональному кабінеті на сторінці «Мої тести» є можливість систематизувати власні тести за предметом та за класом, для якого його створено.

2. Сортування результатів тестувань. На сторінці «Результати тестувань» можна класифікувати результати тестів за параметрами:  

  • тип тестування (домашня робота чи тест у режимі реального часу);  
  • клас (за умови, якщо тестування призначалося раніше створеному класові);  
  • час, коли було призначено роботу (весь час, цього року, минулого місяця, цього місяця, впродовж останніх 7 днів).

3. Перегляд кількості проходження тестів. Автор тесту бачитиме, скільки разів його тест проходили діти під час домашніх завдань. 

4. Сортування за іменем/часом виконання/результатом окремого тесту в мобільній версії сайту.

Бажаєте дізнатися більше про те, як налагодити ефективну взаємодію з учнями за допомогою онлайн-тестів «На Урок»? Неодмінно перегляньте виступ!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter