26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ
Ключові тези з виступу Катерини Суховєєнко.

Як організувати дистанційну роботу так, щоби нові теми уроків зацікавлювали учнів та надовго запам’ятовувалися? Публікуємо тези виступу Катерини Суховєєнко із конференції «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання». Лекторка – викладачка української мови та літератури, кандидатка філологічних наук.

Один із найрозповсюдженіших методів дистанційного навчання – онлайн-конференції. І це не дивно, адже спілкування з дітьми через екран монітору нагадує звичний усім урок за партами. Утім, попри беззаперечну схожість методу онлайн-конференцій на традиційну систему шкільного навчання, не варто обмежуватися лише ним!

Робочі аркуші як альтернатива

1. Учитель створює «Робочий аркуш» (добірка теоретичних та практичних матеріалів, де кожна підтема має свій колір) та надсилає дітям у день уроку. 

Примітка. У «Робочому аркуші» після кожної підтеми (блок з теоретичною інформацією) мають бути вправи на закріплення вивченого матеріалу.

2. Далі педагог обговорює з учнями час на опрацювання матеріалів та застосунок для комунікації (messenger, Viber, Telegram тощо).

3. На обраний застосунок для комунікації школярі надсилають виконані завдання, а вчитель перевіряє роботи і роз'яснює ті моменти, з якими у дітей виникли труднощі.

Переваги «Робочого аркуша»

  • Кожен учень якісно засвоює тему, оскільки самостійно опрацьовує матеріал та виконує практичні завдання. Фідбек учителя допомагає краще розібратися у теоретичному матеріалі!
  • Якщо клас невеликий, педагог може отримати готові завдання від кожного учня. Якщо ж у класі навчається велика кількість дітей, то можна об’єднати школярів у групи і провести для них окремі уроки.
  • Учитель може перевірити роботу на антиплагіат.

Альтернативні варіанти проведення дистанційних занять з української мови та літератури: опрацювання теми в підручнику, знайомство з презентацією, опрацювання таблиць, прослуховування аудіозапису чи відеозапису вчителя.

Детальніше про створення та використання практичного прийому «Робочого аркуша» ви можете дізнатися безпосередньо з виступу Суховєєнко Катерини: 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter