Цифровий світ змінює уявлення про зручність. Так, ще нещодавно ми вели конспекти у звичайних зошитах, і можемо робити це і тепер, але необхідності у цьому немає. Адже нам завжди готові прийти на допомогу різноманітні цифрові ресурси! Що вже й казати про школярів, яким в принципі працювати зі смартфонами та ноутбуками набагато зручніше, аніж із традиційними зошитами та ручками.
Тим паче, що зошит так легко загубити, а почерк учнів буває настільки цікавим, що навіть сама дитина не завжди здатна прочитати, що ж вона написала. Що робити? Таки звернутися по допомогу до онлайн-сервісів. Наприклад, до Padlet-дошки, яка відкриє для вас із учнями безліч можливостей для опрацювання інформації. Про те, як користуватися нею, поговоримо на вебінарі Ярослава Лисенка «Спільне конспектування: досвід використання Padlet під час дистанційного навчання».
Дізнаємося, як створити спільний конспект, побудувати власний маршрут вивчення матеріалу та підготувати проєкт у дистанційному режимі. А ще – допоможемо учням ніколи не губити важливу інформацію! Буде цікаво, долучайтеся!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.