Проєктна діяльність навчає дітей самостійно мислити, вирішувати проблеми, використовуючи для цього знання з різних наукових сфер, а також встановлювати причинно-наслідкові зв'язки. Крім того, метод проєктів у школі дозволяє одночасно застосовувати дослідницькі, проблемні та творчі підходи. Він сприяє всесторонньому розвитку дитини.
Про вплив проєктного навчання на формування в учнів мислення розповів Віктор Немченко у своєму вебінарі «Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення». Лектор – редактор та автор статей журналу освітнього проєкту «На Урок», учитель історії.
За словами спікера, проєктна діяльність комплексно розвиває в учнів логічне, критичне та креативне мислення. У дітей формується вміння чітко та переконливо формулювати власні думки.
Віктор Немченко зауважив, що проєкти прокачують у школярів уміння і навички, що дозволяють сумніватися у відповідях і твердженнях, які пропонують різні джерела. А ще проєкти навчають дітей генерувати власні креативні ідеї чи, наприклад, знаходити вихід із навіть безвихідної ситуації. Хіба ж не чудово?
Також спікер поділився добіркою цікавих вправ і практичних прийомів, що розвивають мислення учнів:
- «Комбінування» (полізадачність, пошуки нових можливостей використання одного й того ж предмета тощо).
- «Долаємо повсякденність» (пошуки альтернативних занять і формування нових корисних звичок).
- «Дешифрування ієрогліфів» (розвиток асоціативних навичок, формулювання та пояснення думок).
- «Дискусійне кафе» (розгляд події, явища чи процесу, переосмислення їх із точки зору учасників, що мають різні погляди).
- «Шість капелюхів» (дозволяє розглянути проблеми з різних точок зору).
Якщо бажаєте дізнатися більше про практичні прийоми для розвитку логічного, критичного та креативного мислення, радимо переглянути виступ Віктора Немченка «Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів».
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.