16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами
Про те, як челенджі можуть допомогти у вихованні та навчанні учнів – ключові тези з виступу Софії Бензи.

Якщо ви скажете учням, що їм потрібно щодня протягом місяця вивчати 30 слів англійською мовою, навряд чи це запалить вогники зацікавленості у їхніх очах. А якщо залишити ті ж правила і сказати, що клас має пройти челендж #прокачай_мозок_вивчай_англійську, цей досвід має бути успішним та корисним для дітей! Спробуйте такий прийом для мотивації школярів!

Про осучаснення виховання та навчання учнів за допомогою челенджів розповіла у своєму виступі Софія Бенза у рамках конференції «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми»

За словами лекторки, челенджі – інтернет-ролики, де блогер виконує певне завдання, публікує його у соцмережі та пропонує іншим інтернет-користувачам повторити дії. 

Челенджі подобаються молоді, оскільки це модно, вони задовольняють бажання бути публічними та покращують самооцінку. Крім того, такі «естафети» викликають прилив дофаміну (гормону радості) і його учасники бояться показувати «свою слабкість», відмовившись.

Приклади челенджів у виховній роботі

  1. #Арт_челендж (наприклад, учні старших класів вчаться взаємодіяти з молодшими учнями: разом малюють, майструють годівнички).
  2. #Я_бережу_своє_здоров'я (наприклад, челендж із присідань, віджимання, бігу на відстань).
  3. #Екологічний_челендж (наприклад, діти мають посадити дерево чи прибрати певну локацію).
  4. #День_вишиванки (учасники челенджу мають зодягнути вишиванку на честь свята).
  5. #Тиждень_добрих_справ (учасники челенджу мають протягом тижня робити добрі справи і публікувати фотозвіт у соцмережах). 

Спікерка визначила основні критерії, за якими можна розпізнати небезпечний челендж: він прямо закликає до небезпечних дій, залучає до знайомства з людьми, особистість яких складно встановити, негативно впливає на психіку дитини і змінює її поведінку, учень не може обговорювати челендж так само відкрито, як інші теми. 

Бажаєте дізнатися більше про челенджі у виховній та навчальній роботі, а також про роль учнів, учителів та батьків у челенджі? Радимо переглянути виступ Софії Бензи – вчительки інформатики у Ліцеї №22 Івано-Франківської міської ради та авторки підліткових творів.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter