ПОСВЯТА У П’ЯТИКЛАСНИКИ
Ведучий 1:
Шановні учні, вчителі, гості свята! В житті кожної людини бувають важливі переломні етапи, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.
Ведучий 2:
Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливаються ще два колективи – тепер уже учнів 5-х класів.
Ведучий 1:
Саме колективи, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків.
Ведучий 2:
А вчителі разом з батьками, рідними та друзями мають їм в цьому допомогти. Тож зустрічайте!
Вихід п’ятикласників
(Під музичний супровід і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники)
Ведучий 1:
Дорогі друзі! У нас сьогодні велике свято. Віднині розпочинається нова сторінка в їхньому житті.
Ведучий 2:
Перша ланка шкільного життя позаду, а сьогодні вони – п’ятикласники! У них нові вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає!
Ведучий 1:
Свято з нагоди посвяти молодших школярів у п’ятикласники оголошується відкритим.
Звучить Гімн України
Ведучий 2:
Запрошуємо на святкову сцену директора Тамару Миколаївну
Виступ директора
Ведучий 1:
Що ж, саме сьогодні ви маєте отримати Посвідчення п’ятикласника. Але для цього вам треба пройти певні випробування, виконати завдання, показати свої захоплення, вміння та таланти.
Ведучий 2:
Ви вже знайомі з усіма своїми педагогами, тому оголошую Перепону №1.
За словесним портретом відгадайте вчителів, які викладають у вас предмети.
Портрет №1. Красива жінка, гарно одягається. Добра і заклопотана, керує всіма у школі та ще й встигає викладати у 5-х класів. (Тамара Миколаївна)
Ведучий 1:
Портрет№2. Молода жінка, блондинка. Має строгий вид. Все знає про природу, де знаходяться озера, річки, міста, країни. (Олеся Григорівна)
Ведучий 2:
Портрет №3. Жінка в окулярах. Дуже любить на уроках ставити питання: як знайти суму цих чисел? Як вирішити цю задачу? Чому дорівнює ікс? (Надія Костянтинівна)
Ведучий 1:
Портрет №4. Вміє грати на музичних інструментах, гарно співає, дуже любить танцювати. (Марина Миронівна)
Ведучий 2:
Портрет №5. Стрункий, рухливий чоловік. В повсякденному житті надає перевагу спортивному одягу. Улюблений вид спорту – легка атлетика. (Сергій Олексійович)
Ведучий 1:
Ми бачимо, ви розумні, дотепні, а ще дуже талановиті.
Ведучий 2:
Перепона №2. Доведіть, що ви дійсно талановиті. (Сценка)
Сценка «Лист до пані Міністра освіти»
Хлопчик: Ой, ти знаєш, так далі продовжуватись не може. Ми провчилися тільки декілька тижнів і відчули на собі ввесь тягар знань. Треба щось робити. А, я придумав. Треба писати офіційного листа у Міністерство освіти.
Дівчинка: Якого листа?
Хлопчик: Ти картину «Козаки пишуть листа …» бачила?
Дівчинка: Бачила, то й що?
Хлопчик: От і ми напишемо такого листа Міністру освіти.
(Мелодія «Козаки йдуть»)
1-й: Сідай, Антоне, будеш у нас писарем, а ми з Дмитром, будемо думати. Що ж писати? Ага, пиши. Пане Міністре…
2-й: Тю, а де ж здрастуйте? Ми ж чемні люди!
1-й:Ой, який ти розумний, пиши: Доброго дня, високоповажний, пане Міністре. Ми вирішили з хлопцями написати листа від імені всієї громади.
3-й: Може б, і не писали, але є проблеми. Пиши, що букви забув? Ви не думайте, що у нас все погано. Школа у нас дуже гарна, простора, світла. Ми тут, наче у санаторії. А от процедури: тяжкі та болісні. Потрібні зміни і терміново. Сподіваємося на Вашу допомогу.
1-й:По-перше, ну хто придумав так рано йти до школи. Не встиг лягти, вже вставай разом із сонцем. Йому то до школи не йти, цілий день світить та за нами у нові вікна школи спостерігає, як ми важко працюємо
2-й: Потрібно починати уроки о 12.00. Дивись, прийшов, пообідав, то воно й якось легше вчитися. А там і до вечора недалеко.
3-й: По-друге: треба відмінити підручники. Ми вже такі м’язи накачали, що можемо на ринг виходити. А нашим дівчатам, як важко?
2-й: Ой, Єгоре, які ж у нас дівчата красуні, тендітні, як пелюстки троянди. Я б оце дивився на них і дивився. Так ні, на ту кляту дошку треба дивитись.
1-й: По-третє: вимагаємо відмінити домашні завдання. Немає домашнього завдання- немає і щоденника, а то він у нас як книга скарг і пропозицій. Ти ж диви, як хитро придумали. Спочатку вчитель пропонує домашнє завдання, а потім, ще й скаржиться, що не виконали. Батьків треба берегти. Їм нервуватися не можна.
2-й учень: По-четверте: треба замінити меню в їдальні. Ми ж голодні! Ми не хочемо їсти супи, борщі, каші. От якби була піца, суші. Ох!
3-й учень: Ти що, навіщо тобі ота заморська гидота. Краще наша українська їжа: варенички, галушки і шматочок сала.
2-й учень: Так, сало- це добре, але якщо той Міністр не погодиться.
1-й учень: Тоді ми йому напишемо, що дуже його поважаємо і ждемо змін у нашій освіті. Підписуй. Файні хлопці: Єгор, Антон, Дмитро.
2-й учень: Ходімо відправляти.
Дівчинка: Цікаві хлопці, ну що ж будемо чекати змін. Сьогодні в залі дуже багато родин. Батьки завжди бажають своїм дітям тільки добра. Вони ж хочуть, щоб ми були найкращими. І за це ми їм дуже вдячні і хочемо подарувати
Ведучий 1:
Щоб подолати Перепону №3, треба відповісти на запитання, пов’язані з нашою Батьківщиною – Україною.
1 учень. Однокласники, станьте струнко!
Клятви слова промовляйте лунко!
2 учень. Клянемося, що знанням будем сили віддавати,
Щоб гідними людьми України-неньки стати!
Всі: Клянемося!
3 учень. Давайте у мирі та злагоді жити,
Друзями, батьками, вчителями дорожити!
4 учень. Клянемося ми і повторимо не раз,
Що ледарям і нахабам не місце серед нас!
Всі: Клянемося!
5 учень. Ми вам обіцяємо завжди
Жити по законам доброти!
6 учень. Ми дуже пишаємось,
Що п’ятикласниками тепер називаємось!
Всі: Клянемося! Клянемося! Клянемося!
Ведучий2:
Але перед тим, як отримати Посвідчення п’ятикласників, свої обіцянки ще дадуть батьки і класні керівники.
Обіцянка батьків.
Обіцяю вставати в належні строки,
Щоб дитина не спізнювалася на уроки!!!
Обіцяю в навчанні дитину не «строїти»,
А разом з нею всі предмети освоїти!!!
За двійку обіцяю не сварити, не бити,
А ще раз усе добре повторити!!!
А якщо порушу я Обіцянку мою,
Тобі, своїй дитині, обіцяю
Кожного дня торта подавати до чаю!!!
Обіцянка вчителя
В ім’я дитини, в ім’я майбутнього людства як Вчитель та Вихователь:
Обіцяю, не шкодуючи часу і сил, вести вас, діти, по нелегкому, але цікавому шляху знань.
Обіцяю відразу приходити на допомогу кожному, хто її буде потребувати.
Обіцяю, що кожен день, який ви проведете у школі, не пройде марно!
Право вручити Посвідчення п’ятикласника надається директору школи, першому вчителю, батькам і класному керівнику 5 класу.
Ведучий 1:
Сьогодні у нас незвичайне свято, воно зіткане з добра і щедрості, з ніжності і зворушливості.
Ведучий2:
Бо воно – родинне. І зараз, любі п’ятикласники, прийміть вітання від нашої великої, дружньої шкільної родини, учнів 6-11 класів.
Виступи-привітання учнів 6-х, 7-х, 8-х, 9-х, 10-х та 11 класів.
Дівчинка: Ми щиро дякуємо всім, хто прийшов розділити нашу радість. Щире спасибі всім, хто брав участь у його проведенні.
Дівчинка: Шановним батькам учнів 5 класу!
Дівчинка: Організатору та режисеру-постановнику свята
Дівчинка: Адміністрації школи
Дівчинка: Сподіваємось, що ви нас запам’ятали і ми вас зачарували своїми талантами
Дівчинка: Ми тепло тут зустрілись з вами . І ще зустрінемось не раз. Хай буде наше свято школи, як добра пам’ятка для вас.
Ведучий: А з душі виринають заключні слова:
Всі: Віват, Солоницівський ліцей, віват!!!