ПОСВЯТА У П’ЯТИКЛАСНИКИ

Про матеріал
Цікавий сценарій для п'ятикласників. Можна провести як у класі так і в актовому залі закладу.
Перегляд файлу

ПОСВЯТА У П’ЯТИКЛАСНИКИ

 

 Ведучий 1:

Шановні учні, вчителі, гості свята! В житті кожної людини бувають важливі переломні етапи, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.

 Ведучий 2:

Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливаються ще два колективи – тепер уже учнів 5-х класів.

 Ведучий 1:

Саме колективи, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків.

 Ведучий 2:

А  вчителі  разом з батьками, рідними та друзями мають їм в цьому допомогти. Тож зустрічайте!

Вихід п’ятикласників

(Під музичний супровід  і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники)

Ведучий 1:

Дорогі друзі! У нас сьогодні велике свято. Віднині  розпочинається нова сторінка в їхньому житті.

Ведучий 2:

Перша ланка шкільного життя позаду, а сьогодні вони – п’ятикласники! У них нові  вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає!

 Ведучий 1:

 Свято з нагоди посвяти молодших школярів у п’ятикласники оголошується відкритим.

Звучить Гімн України

 

 Ведучий 2:

 Запрошуємо на святкову сцену директора Тамару Миколаївну

 

Виступ директора

 Ведучий 1:

Що ж, саме сьогодні ви маєте отримати Посвідчення п’ятикласника. Але для цього вам треба пройти певні випробування, виконати завдання, показати свої захоплення, вміння та таланти.

 Ведучий 2:

Ви вже знайомі з усіма своїми педагогами, тому оголошую Перепону №1.

За словесним портретом відгадайте вчителів, які викладають у вас предмети.

 

Портрет №1. Красива жінка, гарно одягається. Добра і заклопотана, керує всіма у школі та ще й встигає викладати у 5-х класів. (Тамара Миколаївна)

Ведучий 1:

Портрет№2. Молода жінка, блондинка. Має строгий вид. Все знає про природу, де знаходяться озера, річки, міста, країни. (Олеся Григорівна)

Ведучий 2:

Портрет №3. Жінка в окулярах. Дуже любить на уроках ставити питання: як знайти суму цих чисел? Як вирішити цю задачу? Чому дорівнює ікс? (Надія Костянтинівна)

Ведучий 1:

Портрет №4. Вміє грати на музичних інструментах, гарно співає, дуже любить танцювати. (Марина Миронівна)

Ведучий 2:

Портрет №5. Стрункий, рухливий чоловік. В повсякденному житті надає перевагу спортивному одягу. Улюблений вид спорту – легка атлетика. (Сергій Олексійович)

Ведучий 1:

 Ми бачимо, ви розумні, дотепні, а ще дуже талановиті.

Ведучий 2:

Перепона №2. Доведіть, що ви дійсно талановиті. (Сценка)

 

 

 

 

Сценка «Лист до пані Міністра освіти»

 

Хлопчик: Ой, ти знаєш, так далі продовжуватись не може. Ми провчилися тільки декілька тижнів і відчули на собі ввесь тягар знань. Треба щось робити. А, я придумав. Треба писати офіційного листа у Міністерство освіти.

 

Дівчинка: Якого листа?

 

Хлопчик: Ти картину «Козаки пишуть листа …» бачила?

 

Дівчинка: Бачила, то й що?

 

Хлопчик: От і ми напишемо такого листа Міністру освіти.

 

(Мелодія «Козаки йдуть»)

 

1-й: Сідай, Антоне, будеш у нас писарем, а ми з Дмитром, будемо думати. Що ж писати? Ага, пиши. Пане  Міністре…

 

2-й: Тю, а де ж здрастуйте? Ми ж чемні люди!

 

1-й:Ой, який ти розумний, пиши: Доброго дня, високоповажний, пане Міністре. Ми вирішили з хлопцями написати листа від імені всієї громади.

 

3-й: Може б, і не писали, але є проблеми. Пиши, що букви забув? Ви не думайте, що у нас все погано. Школа у нас дуже гарна, простора, світла. Ми тут, наче у санаторії. А от процедури: тяжкі та болісні. Потрібні зміни і терміново. Сподіваємося на Вашу допомогу.

 

1-й:По-перше, ну хто придумав так рано йти до школи. Не встиг лягти, вже вставай разом із сонцем. Йому то до школи не йти, цілий день світить та за нами у нові вікна школи спостерігає, як ми важко працюємо

 

2-й: Потрібно починати уроки о 12.00. Дивись, прийшов, пообідав, то воно й якось легше вчитися. А там і до вечора недалеко.

 

3-й: По-друге: треба відмінити підручники. Ми вже такі м’язи накачали, що можемо на ринг виходити. А нашим  дівчатам, як важко?

 

2-й: Ой, Єгоре, які ж у нас дівчата красуні, тендітні, як пелюстки троянди. Я б оце дивився на них і дивився. Так  ні, на ту кляту дошку треба дивитись.

 

1-й: По-третє: вимагаємо відмінити домашні завдання. Немає домашнього завдання- немає і щоденника, а то він у нас як книга скарг і пропозицій. Ти ж диви, як хитро придумали. Спочатку вчитель пропонує домашнє завдання, а потім, ще й скаржиться, що не виконали. Батьків треба берегти. Їм нервуватися не можна.

 

2-й учень: По-четверте: треба замінити меню в їдальні. Ми ж голодні! Ми не хочемо їсти супи, борщі, каші. От якби була піца, суші. Ох!

 

3-й учень: Ти що, навіщо тобі ота заморська гидота. Краще наша українська їжа: варенички, галушки і шматочок сала.

 

2-й учень: Так, сало- це добре, але якщо той Міністр не погодиться.

 

1-й учень: Тоді ми йому напишемо, що дуже його поважаємо і ждемо змін у нашій освіті. Підписуй. Файні хлопці: Єгор, Антон, Дмитро.

 

2-й учень: Ходімо відправляти.

 

Дівчинка: Цікаві хлопці, ну що ж будемо чекати змін. Сьогодні в залі дуже багато родин. Батьки завжди бажають своїм дітям тільки добра. Вони ж хочуть, щоб ми були найкращими. І за це ми їм дуже вдячні і хочемо подарувати

 

Ведучий 1:

 Щоб подолати Перепону №3, треба відповісти на запитання, пов’язані з нашою Батьківщиною – Україною.

  1. Назвіть найбільшу річку України. (Дніпро)
  2. Які гори розташовані в Україні? (Карпати)
  3. Назвіть державні символи України? (Герб, Гімн, Прапор)
  4. Хто автор слів Гімну України? (Павло Чубинський)
  5. Якого кольору Державний Прапор України? (Жовто-блакитний)

 

1 учень. Однокласники, станьте струнко!

               Клятви слова промовляйте лунко!

 

2 учень. Клянемося, що знанням будем сили віддавати,

               Щоб гідними людьми України-неньки стати!

 

Всі: Клянемося!

 

3 учень. Давайте у мирі та злагоді жити,

               Друзями, батьками, вчителями дорожити!

 

4 учень. Клянемося ми і повторимо не раз,

               Що ледарям і нахабам не місце серед нас!

 

Всі: Клянемося!

 

5 учень. Ми вам обіцяємо завжди

               Жити по законам доброти!

 

6 учень. Ми дуже пишаємось,

               Що п’ятикласниками тепер називаємось!

 

Всі: Клянемося! Клянемося! Клянемося!

 

 

Ведучий2:

Але перед тим, як отримати Посвідчення п’ятикласників, свої обіцянки ще дадуть батьки і класні керівники.

 

Обіцянка батьків.

 

Обіцяю вставати в належні строки,

Щоб дитина не спізнювалася на уроки!!!

Обіцяю в навчанні дитину не «строїти»,

А разом з нею всі предмети освоїти!!!

За двійку обіцяю не сварити, не бити,

А ще раз усе добре повторити!!!

А якщо порушу я Обіцянку мою,

Тобі, своїй дитині, обіцяю

Кожного дня торта подавати до чаю!!!

 

Обіцянка вчителя

 

В ім’я дитини, в ім’я майбутнього людства як Вчитель та Вихователь:

 

Обіцяю, не шкодуючи часу і сил, вести вас, діти, по нелегкому, але цікавому шляху знань.

 

Обіцяю відразу приходити на допомогу кожному, хто її буде потребувати.

 

Обіцяю, що кожен день, який ви проведете у школі, не пройде марно!

 

Право вручити Посвідчення п’ятикласника надається директору школи, першому вчителю, батькам і класному керівнику 5 класу.

 

 

 

Ведучий 1:

 Сьогодні у нас незвичайне свято, воно зіткане з добра і щедрості, з ніжності і зворушливості.

 

Ведучий2:

 Бо воно – родинне. І зараз, любі п’ятикласники, прийміть вітання від нашої великої, дружньої шкільної родини, учнів 6-11 класів.

 

Виступи-привітання учнів 6-х, 7-х, 8-х, 9-х, 10-х та 11 класів.

 

Дівчинка: Ми щиро дякуємо всім, хто прийшов розділити нашу радість. Щире спасибі всім, хто брав участь у його проведенні.

 

Дівчинка: Шановним батькам учнів 5 класу!

 

Дівчинка: Організатору та режисеру-постановнику свята

 

Дівчинка: Адміністрації школи

 

Дівчинка: Сподіваємось, що ви нас запам’ятали і ми вас зачарували своїми талантами

 

Дівчинка: Ми тепло тут зустрілись з вами . І ще зустрінемось не раз. Хай буде наше свято школи, як добра пам’ятка для вас.

 

Ведучий: А з душі виринають заключні слова:

 

Всі: Віват, Солоницівський ліцей, віват!!!

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2022
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку