Посвята в ліцеїсти "Хто кращий"

Про матеріал

Ігрова програма "Хто кращий" адаптована для учнів 10 класів які приймають посвяту в ліцеїсти. Ігри, музичні конкурси, інтелектуальні завдання та прекрасна атмосфера свята мають позитивні відгуки.

Перегляд файлу

 

Сценарій посвяти в ліцеїсти

«Хто кращий?»

Звучать позивні .  На сцену виходять ведучі.

Ведучий:    Доброго дня, дорогі друзі! Ми сьогодні зібралися у цій залі з радісної та урочистої нагоди. Сьогодні ми присутні на посвяті в ліцеїсти наших десятикласників. Сьогоднішню посвяту в ліцеїсти ми проведемо незвично та весело.  Ми вітаємо вас на  шоу «Хто кращий?», в якому дівчата і хлопці 10 класів будуть змагатися, хто з них найкращий, найсильніший і найрозумніший.


Ведуча: І, звичайно ж, це будуть дівчата.

 
Ведучий: А ти знаєш, я не буду тебе зараз переконувати, навіть навпаки – побажаю дівчатам удачі і дам тобі цукерку. (дає цукерку)

Ведуча: Хм… А з чого це так багато добра?


Ведучий: Просто коли ти побачиш, яка команда до мене зараз вийде, ти зрозумієш, що дівчата приречені.


Ведуча: Тоді може тобі запропонувати заспокійливе?


Ведучий: Чого?


Ведуча: Тому, що коли ти побачиш мою команду, то в тебе просто почнеться істерика.


Ведучий: Тож, давай з ними познайомимося. Запрошуємо команди на сцену. Команда хлопців ______________________________________________________


Ведуча: І команда дівчат_________________________________________________
Ведучий: А, якщо ви ніколи не бачили візуально старий добрий вираз «Рвати як тузік грєлку», то сьогодні у вас є можливість це побачити, адже сьогодні моя команда шансів суперникам не залишить, бо сьогодні грають демонічно чудові хлопці!


Ведуча: Є чудовий фільм «Три танкісти і собака», а сьогодні у нас трохи інше кіно «Чотири  гумористи і  Вадим». Здається мені, що у нас буде не проста гра, а справжні зіркові війни.
Ведучий: А перед тим як почати наш батл, дорогі гості, познайомтеся з суддею нашого конкурсу – чарівною  ________________.


Суддя: Я вітаю наших прекрасних  ведучих  ______________ і Таїсію.  Але ви знаєте, сьогодні той випадок коли ваші команди ще кращі за вас. Тож,  бажаю командам успіху! Розпочинайте, а ми  будемо спостерігати.


Ведучий: Із великим задоволенням розпочинаємо 1раунд – інтелектуальний. Дівчата, готуйтесь програти.

 
Ведуча: Тільки після вас. А я розкажу умови раунду. На учасників кожної команди чіпляються літери. Ми будемо задавати питання, а учасники повинні за допомогою цих літер скласти слово-відповідь ставши в ряд. На відповіді дається 90 секунд. А перемагає та команда, яка дала правильну відповідь на більше питань.


Ведучий: Хлопці, я думаю тут треба дати фору дівчатам, нехай вони будуть першими.

1 раунд – «Склади слово»

Ведуча: А ми і не проти! Дівчата,  ви готові? Тоді слухайте питання.

Питання дівчатам:

1.Невільниця султана (раба)
2.Місцевий житель каїру (араб)
3.Заздрощі або холодна тварина, що душить (жаба)
4.Робочий одяг.  (роба)
5.Декоративне оздоблення сорочки мереживом, як у д Артаньяна (жабо)

6.Місце в театрі. (ложа)

7. «Долг» на українській мові. (борг)

8. На спині у Квазімодо. (горб)

9. Що є у оси і бджоли. (жало)

10.Скорочене ім’я  Лариса? (Лора)

 

Ведучий: А тепер, хлопці, не підведіть мене! Слухаємо питання.

Питання хлопцям:

1.Найчастіше трапляється на шкарпетках але буває й озонова (діра)
2.Рок музикант на пенсії (бард)
3.Мисливці ними стріляють, а математики вираховують (дріб)
4.Тіло анлійькою, а ще назва  жіночого одягу (боді)
5.Місце де б’ються депутати (рада)
6.Колишня грошова одиниця в Італії (ліра)
7.Якщо змусити дурня молитися, може розбити (лоба)
8.24 години (доба)

9.Вона не приходить одна(біда)

10. Марка машини(лада)


Ведучий: А тепер надаємо слово судді, нехай вона проголосить вирок.

Суддя оголошує результати 1 раунду

Якщо перемогли дівчата:

Ведуча: Я знала завжди, що жіноча половина людства найрозумніша. Що ми сьогодні і довели!

Ведучий: То ми просто вас пожаліли і піддалися.

Ведуча:Я зроблю вигляд, що саме так і було… А поки наші команди готуються до наступного раунду , для вас співає ________________________________!

Якщо перемогли хлопці:

Ведучий: Я знав завжди, що чоловіча  половина людства найрозумніша. Що ми сьогодні і довели!

Ведуча: То ми просто вас пожаліли і піддалися.
Ведучий :Я зроблю вигляд, що саме так і було… А поки наші команди готуються до наступного раунду , для вас співає _________________________________!

Якщо нічия:

Ведучий: Дивно, десь система дала збій. Адже ви повинні були програти…

Ведуча: Збій точно був. Але щодо вас. Нічия вийшла випадково. Наступний раунд покаже ваші справжні інтелектуальні здібності…

Ведучий: І ваші також. А поки наші команди готуються до наступного раунду , для вас співає ____________________________________!

ХУДОЖНІЙ НОМЕР

Ведучий: Дівчата, діставайте хустки, щоб витирати сльози, бо зараз ви точно програєте…


Ведуча: Із задоволенням дістанемо хустки, щоб витерти сльози вам.


Ведучий: А це ми ще побачимо, бо наступний раунд потребує більше знань і сил, ніж просто складати із літер слова.. Зараз команди по черзі будуть відповідати на питання, відповідями  на які являються «чоловік» або «жінка». На відповіді дається 60 секунд, а переможе команда, яка дасть більше правильних відповідей.

Ведуча: Ну ми готові. Але починаєте першими Ви !

Питання хлопцям:

1.Хто на сватанні урочисто  вручає гарбуза? Ж
2.Мазда – це чоловіче чи жіноче 1м.`я? Ч
3.Хто написав оперу «Запорожець за Дунаєм»? Ч

4.Хто перший полетів у космос?Ч

5.Хто директор нашої школи?Ж

6.Кого першого створив Бог?Ч

7.Хто задає вам ці питання?Ч

8.Хто спалив Москву?Ч

9.Хто створив соціальну мережу ВК?Ч


Ведучий: Шановні глядачі, готуйте парасольки, бо зараз буде море сліз, адже я задаю питання дівчатам!

Питання дівчатам:

1.Губка Боб якої статі?  Ч
2.Автор цитати « Мне нравится, что вы больны не мной» Ж
3.Хто правив на Русі після князя Олега? Ч
4.Іменник якого роду відноситься до третьої відміни? Ж
5.Єдина людина в історії яка брала участь в 10 Олімпійських іграх? Ч
6.Режисер фільму  «Матриця»? Ж
7.Якої статі був дракон у мультфільму про Шрека? Ж
8.Хто постійно знущається над Ведмедем?Ж


Ведуча: Суддя, оголосіть, будь ласка, оцінки за цей раунд.

Суддя оголошує результати  2 раунду
 

Вед. Поки команда __________________відходить від стресу ми зустрічаємо ___________________________________________________________________

Ведучий: А зараз ми перевіримо кмітливість один одного. В цьому раунді одному з членів команди ми зав’язуємо очі, а на груди чіпляємо чиєсь зображення. Цей учасник повинен відгадати хто зображений на картинці. Для цього він задає питання своїй команді, на які вона може відповідати «так» або «ні». Перемагає команд,  яка відгадає зображення швидше. На все це дається 90 секунд. Хлопці, обирайте хто з команди дівчат буде відгадувати зображення.(Дівчата відгадують зображення)


Ведуча: Дівчата, а тепер ви вибирайте хто з хлопців буде відгадувати зображення. (Хлопці відгадують зображення)


Ведучий: Найпрекрасніша, найрозумніша, найчесніша суддя скажіть, будь ласка, хто із команд за найкоротший час відгадав своє зображення.

Суддя оголошує результати 3  раунду

Якщо перемогли дівчата:

Ведучий: Цей раунд я навіть не буду коментувати – у вас завдання було легше. Тому відразу запрошую на сцену _____________________________________

Ведуча: Я з великим задоволенням, як і всі наші глядачі, послухаю _____________________________, ніж тебе! Зустрічайте!

Якщо перемогли хлопці:

Ведуча: Цей раунд я навіть не буду коментувати – у вас завдання було легше. Тому відразу запрошую на сцену ________________________________________.

Ведучий: Я з великим задоволенням, як і всі наші глядачі, послухаю ____________________________, ніж тебе! Зустрічайте!

Якщо нічия:

Ведучий: Цей раунд я навіть не буду коментувати…Тому відразу запрошую на сцену __________________________________________.

Ведуча: Я з великим задоволенням, як і всі наші глядачі, послухаю ____________, ніж тебе! Зустрічайте!

ХУДОЖНІЙ НОМЕР


Ведучий: А зараз настала мить істини. Наші команди покажуть наскільки вони добре знають один одного. Перше завдання для хлопців – ви повинні виставити дівчат в хронологічному порядку - хто з них в я кому віці вперше зробив перший крок. . Тобто, якщо____пішла в 6 місяців  вона стає на перше місце, якщо ______ в 1.5 – на друге місце, і так по порядку. Готові, хлопці? Тоді починайте.

Хлопці виконують завдання

Ведуча: А тепер перевіримо чи правильно хлопці виставили дівчат?

                                              Ведуча виставляє дівчат правильно
Ведучий: А тепер, дівчата, ви повинні виставати в хронологічному порядку хлопців -  хто з них в якому віці почав говорити.. Зрозуміли? Тоді, поїхали.

                                                  Дівчата виконують завдання
Ведучий: А тепер ми перевіримо наскільки дівчата виявилися праві.

Ведучий виставляє хлопців правильно

 Ведучий: Просимо суддю оголосити результати цього раунду.

Суддя оголошує результати 4 раунду

Якщо перемогли дівчата:

Ведучий: Я вважаю, що дівчата просто випитали все це в хлопців раніше!

Ведуча: А я вважаю, що ти просто заздриш їхній інтуїції.

Ведучий: А я …не буду з тобою сперечатися, тому що моя думка залишиться при мені

Якщо перемогли хлопці:

Ведуча: Я вважаю, що хлопці  просто випитали все це в дівчат  раніше!

Ведучий: А я вважаю, що ти просто заздриш, чоловічій інтуїції, яка, виявляється, може переплюнути вашу інтуїцію!

Ведуча: А я …не буду з тобою сперечатися, тому що тому що моя думка залишиться при мені

Якщо нічия:

Ведуча: Я вважаю, що у дівчат сьогодні по гороскопу просто несприятливий день для інтуїції.

Ведучий: Та у хлопців, я бачу, теж… Але не хвилюйся – ми ще відіграємося!


Ведучий: От ми і йшли –йшли і нарешті підійшли до наймузичнішого раунду нашої програми «Вгадай мелодію.

Ведуча: Це найпростіший раунд, для дівчат, по крайній мірі.


Ведучий: А ось це ми перевіримо прямо тут і прямо зараз. Дівчата, в цьому раунді починаєте ви. Прошу хлопців вибрати одну з команди дівчат для виконання цього завдання.  (Хлопці вибирають). Ти зараз прослухаєш музичну композицію, після чого за 90 секунду повинна за допомогою міміки та жестів показати назву цієї композиції. І запам’ятай - показати треба не виконавця, а саме пісню. Готова? Тоді тримав навушники. (Дівчина виконує завдання)


Ведуча: Тепер те саме завдання виконують хлопці. Дівчата, обирайте жертву! (Хлопець виконує завдання)


Ведучий: Просимо суддю оголосити, яка команда затратила менше часу на відгадування пісні.

Суддя оголошує результати 5 раунду

Якщо перемогли дівчата:

Ведучий: Ну, дівчата, вам просто пощастило, що дісталася така легка пісня.

Ведуча: А що вам іще залишається говорити…?

Ведучий: Ой, та з тобою дійсно – іноді краще промовчати.

Якщо перемогли хлопці:

Ведуча: Ну, хлопці, вам просто пощастило, що дісталася така легка пісня.

Ведучий: А що вам іще залишається говорити…?

Ведуча: Ой, та з тобою дійсно – іноді краще промовчати.

Якщо нічия:

Ведучий: Ну, що я можу сказати…?

Ведуча: Те, мабуть, що і я – нічого.

Ведучий: Правильно. Давай продовжувати далі..

Ведуча: нарешті ми дійшли до найкульмінаціоннішого моменту нашої програми – раунду «Обмін ролями». В цьому раунді хлопці будуть виконувати жіночу роботу, а дівчата навпаки -  чоловічу. А всім відомо, що жінки вміють добре робити і те і інше.


Ведучий: От не кажи «гоп»,  поки  не перескочиш, тому що завдання для вас – це забити гвіздок за 90 секунд. 


Ведуча: Добре, злякав, а ну дівчата давайте покажемо майстер клас по забиванню цвяха .

Дівчата виконують завдання

Ведуча: Хлопці, слухайте наше завдання! Але перед цим запрошуємо наших помічниць на сцену. (Виходять 4 дівчини). Подивіться, яке у дівчат довге і гарне волосся. От ви повинні за 90 секунд заплести дівчатам косу.  Щоб ви зараз не плакали тут -  я вам  покажу як це робиться

                                             Ведуча показує як плести колосок

Ведуча: Ось так це робиться – легко і просто. Вам залишилося це повторити за 90 секунд. Час пішов!

Хлопці виконують завдання

Ведучий: Суддя, оголосіть результати цього раунду.

Суддя оголошує результати 6 раунду


Ведучий: Це було не легко. Ми виживали як могли. І нарешті,  через декілька хвилин ми дізнаємося хто є хто.


Ведуча: Поки суддя підводе підсумок всього нашого конкурсу – ми запрошуємо на сцену ______________________.

ХУД НОМЕР


Ведучий: Просимо команди вийти на сцену для оголошення  переможців.
Ведуча: Зараз ми дізнаємося хто сьогодні піде додому в сльозах, а хто з посмішкою на все обличчя. Запрошуємо суддю на сцену.

Суддя оголошує результати конкурсу і вручає команді переможців торт

Якщо перемогли дівчата:

Ведучий: Ну, хлопці, що ми скажемо нашим дівчатам?

Хлопці(разом): Вітаємо!

Ведучий: Дійсно, ми від щирого серця вітаємо вас з перемогою! Адже, що б  я сьогодні про вас не говорив – ви були кращими за нас!

Ведуча: А ми дякуємо хлопцям за те, що, мабуть, десь та й піддавалися нам, щоб виграли саме ми! Тому, хочу запропонувати поділитися перемогою з вами! І запросити вас на чай з тортом!

Ведучий: Оце ми із задоволенням! Правда, хлопці? А глядачам хочемо сказати – не треба виясняти хто з нас сильніший, гарніший, розумніший… Всі ви класні! Адже ви з сьогоднішнього дня стаєте ліцеїстами нашого рідного закладу. І я з великим задоволенням запрошую президента шкільного парламенту  Анастасія Лікаркіну для зачитання клятви.

ЗАЧИТУЄ КЛЯТВУ

ЗВУЧИТЬ ГІМН

Ведуча: Вітаємо вас, ліцеїсти,  будьте гідними цього статусу, та примножуйте свої знання та вміння. До слова ми запрошуємо Директора ліцію Терентьєву Олену Миколаївну, та  заступника  директора з навчально – виховної роботи Клімкіну Надію Павлівну.

ВИСТУП

На цьому наша  програма завершена. Дякуємо всім хто брав участь у її проведені і був із нашими ліцеїстами у цей святковий час.

Ведучий: До побачення! Всього вам найкращого!

Якщо перемогли хлопці:

Ведуча: Ну, дівчата, що ми скажемо нашим хлопцям?

Дівчата(разом): Вітаємо!

Ведуча: Дійсно, ми від щирого серця вітаємо вас з перемогою! Адже, що б я сьогодні про вас не говорила – ви були кращими за нас!

Ведучий: А ми дякуємо дівчатам за те, що, мабуть, десь та й піддавалися нам, щоб виграли саме ми! Тому, хочу запропонувати поділитися перемогою з вами! І запросити вас на чай з тортом!

Ведуча: Оце ми із задоволенням! Правда, дівчата? А глядачам хочемо сказати – не треба виясняти хто з нас сильніший, гарніший, розумніший… Всі ви класні! Адже ви з сьогоднішнього дня стаєте ліцеїстами нашого рідного закладу. І я з великим задоволенням запрошую президента шкільного парламенту Анастасію Лікаркіну для зачитання клятви.

ЗАЧИТУЄ КЛЯТВУ

ГІМН

Ведучий: Вітаємо вас, ліцеїсти,  будьте гідними цього статусу, та примножуйте свої знання та вміння. До слова ми запрошуємо Директора ліцію Терентьєву Олену Миколаївну, та  заступника  директора з навчально – виховної роботи Клімкіну Надію Павлівну.

ВИСТУП

Ведуча: На цьому наша  програма завершена. Дякуємо всім хто брав участь у її проведені і був із нашими ліцеїстами у цей святковий час.

Ведучий: До побачення! Всього вам найкращого!

 

Якщо нічия:

Ведучий: І тут… у мене немає слів!

Ведуча: Якщо чесно – то в мене також!

Ведучий. Шановні друзі,  хочемо вам сказати – не треба виясняти хто з нас сильніший, гарніший, розумніший… Всі ви класні! Адже ви з сьогоднішнього дня стаєте ліцеїстами нашого рідного закладу. І я з великим задоволенням запрошую президента шкільного парламенту Анастасію Лікаркіну для зачитання клятви.

ЗАЧИТУЄ КЛЯТВУ

ГІМН

Ведуча: Вітаємо вас, ліцеїсти,  будьте гідними цього статусу, та примножуйте свої знання та вміння. До слова ми запрошуємо Директора ліцію Терентьєву Олену Миколаївну, та  заступника  директора з навчально – виховної роботи Клімкіну Надію Павлівну.

ВИСТУП

Ведуча: На цьому наша  програма завершена. Дякуємо всім хто брав участь у її проведені і був із нашими ліцеїстами у цей святковий час.

Ведучий: До побачення! Всього вам найкращого!

 

1

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку