ПОРТФОЛІО Вчителя англійської мови ОЗЗСО І-ІІІст.м.Хирів Педагогічне кредо “The secret of education lies in respecting the pupil.” Ralph Waldo Emerson
Номер слайду 2
Освіта – У 1994 році закінчила Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. І. Франка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова і література, англійська мова» та здобула кваліфікацію спеціаліста вчителя української мови і літератури, англійської мови. Посада і місце роботи - Вчитель англійської мови ОЗЗСО І-ІІІ ступенів м. Хирів Кваліфікація – «Вища категорія» Педагогічний стаж – 25 років Стаж роботи в навчальному закладі – 21 рік Предмет – англійська мова Методична робота – Голова міжокружного методичного об'єднання Хирівської ОТГ
Номер слайду 3
Використання проектної технології на уроках англійської мови
Номер слайду 4
Проект- (від лат.-кинутий вперед)-це задум, план. Проект-це результативна дія. Метод проектів виник у 20-і роки ХХ ст. у США. Спочатку його називали «методом проблем».
Номер слайду 5
Мета дослідження: Розкрити значення використання проектної технології на уроці англійської мови не тільки як засобу оптимізації і стимуляції процесу навчання, але і як важливого аспекту психологічного комфорту і зняття розумової перенапруги учнів. Завдання дослідження: Обговорювання необхідності застосування проектів як прийому навчання іноземним мовам у початковій та середній школі. З’ясування вимог до створення проектів на уроці. Методи дослідження: критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів у ході педагогічної практики, наукове спостереження, пробне навчання, розвідувальний методичний експеримент.
Номер слайду 6
•планувати свою роботу; •використовувати різноманітні джерела інформації; •самостійно збирати матеріал; •аналізувати і зіставляти факти, аргументувати свою думку; •приймати рішення; •установлювати соціальні контакти (розподіляти обов’язки, взаємодіяти один з одним); •створювати ”кінцевий продукт”; •представляти створене перед аудиторією, оцінювати себе та інших Актуальність проектної діяльності полягає в тому,що учні набувають такі вміння:
Номер слайду 7
Прикладами кінцевих продуктів можуть бути: Aльбом із творами та ілюстраціями Cтіннівка Виставка публікація Мультимедійна презентація Класний куточок; WеЬ-сайт; відеофільм Журнал; костюм Радіо або відеопрограма Публікація
Номер слайду 8
До реальної комунікації іноземною мовою школярів готую перш за все психологічно, допомагаю їм повірити у власні сили. Сьогодні вчителеві необхідно зламати стереотип прив’язаності до підручника і широко використовувати свіже джерело актуальних автентичних матеріалів, які допоможуть учням після закінчення школи вміти вільно вести бесіду з іноземцями, знати ідіоми, фразеологізми, крилаті вирази, вірші, пісні й використовувати їх в усному та писемному мовленні. Сер Джон Лаббок сказав «Не так важливо те, чого слід навчити кожну дитину, а те, щоб кожній дитині дати бажання вчитися». Головна моя мета – захопити учнів вивченням англійської мови; підтримати інтерес дитини до школи; зосередити увагу на успіхах і перемогах, навіть незначних; працювати на уроках за правилом «Менше вчителя – більше учня».
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Голова міжокружного методичного об'єднання учителів іноземних мов Хирівської ОТГ
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Фахові конкурси Участь в олімпіадах: 18-19 н.р. ІІ місце 10 клас Куцалаба Назарій, ІІ м. 8 клас Мазур Анна 19-20н.р. ІІ місце Мазур Анна 9клас 20-21 н.р. І м. Сидір Руслана 8 клас ІІІ м. Касприк Вікторія 10 клас ІІ м. Авдєєва Вікторія 11клас 22-23 н.р. І місцеТиркало Анастасія 11клас, ІІ місце Сидір Руслана 10 клас, ІІІ місце Копитко Вероніка 9 клас