Освіта – У 1994 році закінчила Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. І. Франка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова і література, англійська мова» та здобула кваліфікацію спеціаліста вчителя української мови і літератури, англійської мови. Посада і місце роботи - Вчитель англійської мови ОЗЗСО І-ІІІ ступенів м. Хирів Кваліфікація – «Вища категорія» Педагогічний стаж – 25 років Стаж роботи в навчальному закладі – 21 рік Предмет – англійська мова Методична робота – Голова міжокружного методичного об'єднання Хирівської ОТГ
Мета дослідження: Розкрити значення використання проектної технології на уроці англійської мови не тільки як засобу оптимізації і стимуляції процесу навчання, але і як важливого аспекту психологічного комфорту і зняття розумової перенапруги учнів. Завдання дослідження: Обговорювання необхідності застосування проектів як прийому навчання іноземним мовам у початковій та середній школі. З’ясування вимог до створення проектів на уроці. Методи дослідження: критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів у ході педагогічної практики, наукове спостереження, пробне навчання, розвідувальний методичний експеримент.
•планувати свою роботу; •використовувати різноманітні джерела інформації; •самостійно збирати матеріал; •аналізувати і зіставляти факти, аргументувати свою думку; •приймати рішення; •установлювати соціальні контакти (розподіляти обов’язки, взаємодіяти один з одним); •створювати ”кінцевий продукт”; •представляти створене перед аудиторією, оцінювати себе та інших Актуальність проектної діяльності полягає в тому,що учні набувають такі вміння:
До реальної комунікації іноземною мовою школярів готую перш за все психологічно, допомагаю їм повірити у власні сили. Сьогодні вчителеві необхідно зламати стереотип прив’язаності до підручника і широко використовувати свіже джерело актуальних автентичних матеріалів, які допоможуть учням після закінчення школи вміти вільно вести бесіду з іноземцями, знати ідіоми, фразеологізми, крилаті вирази, вірші, пісні й використовувати їх в усному та писемному мовленні. Сер Джон Лаббок сказав «Не так важливо те, чого слід навчити кожну дитину, а те, щоб кожній дитині дати бажання вчитися». Головна моя мета – захопити учнів вивченням англійської мови; підтримати інтерес дитини до школи; зосередити увагу на успіхах і перемогах, навіть незначних; працювати на уроках за правилом «Менше вчителя – більше учня».
Фахові конкурси Участь в олімпіадах: 18-19 н.р. ІІ місце 10 клас Куцалаба Назарій, ІІ м. 8 клас Мазур Анна 19-20н.р. ІІ місце Мазур Анна 9клас 20-21 н.р. І м. Сидір Руслана 8 клас ІІІ м. Касприк Вікторія 10 клас ІІ м. Авдєєва Вікторія 11клас 22-23 н.р. І місцеТиркало Анастасія 11клас, ІІ місце Сидір Руслана 10 клас, ІІІ місце Копитко Вероніка 9 клас