Поурочні плани уроків з легкої атлетики

Про матеріал

Пропоную розробки уроків з легкої атлетики для учнів коледжу, враховуючи специфіку професії. Учні швейного відділення, відділення комп"ютерных технологій - переважно сидять. Уроки мають зацікавити інноваційним підходом.

Перегляд файлу

 

 

План уроку № 1-2

Вводний урок.

Тема:  мета, завдання, зміст і структура курсу.

План бесіди.

  1. Знайомство з студентами. Анкетування.
  2. Завдання фізичного виховання в коледжі. Мультимедійна презентація: «Значення занять фізичною культурою та спортом для молодої людини, для майбутньої професійної діяльності».
  3. Зміст програми з фізичного виховання, вимоги до студентів, критерії оцінювання знань.
  4. Традиції коледжу, імена кращих спортсменів. Мотивація до занять фізичною культурою та спортом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План уроку № 3-4

Тема. Легка атлетика.

1. Повідомити правила поведінки та  правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики.

2. Роз’яснити про дотримування правил гігієни на уроках фізичного виховання.

3. Навчити комплексу вправ виробничої гімнастики з урахуванням специфіки професії.

4. Сприяти розвитку професійно-прикладних навичок шляхом рухових ігор та естафет.

5. Формувати сумлінне ставлення до виконання завдань, увагу.

 

  1. Шикування студентів в одну шеренгу. Привітання. Запропонувати студентам присісти.
  2. Повідомити розділ, тему. завдання уроку.
  3. Повідомити та роз’яснити правила поведінки та правила техніки безпеки на уроках з легкої атлетики. Привести приклади з життя.
  4. Пояснити як правильно має виглядати спортивний одяг та взуття для занять легкою атлетикою в залежності від погодних умов.
  5. Запропонувати студентам розписатися в журналі про отриманий інструктаж з техніки безпеки.
  6. Пошикувати студентів в одну шеренгу. Допомогти першокурсникам стати за зростом.
  7. Нагадати про ритмічне дихання під час ходьби та бігу.
  8. Ходьба звичайна, ходьба на п’ятах, руки на поясі, ходьба на носках, руки за голову, повільний біг з виконанням ритмічного дихання.
  9. Студенти в русі розмикаються в колону по чотири для виконання вправ.
  10. Навчити вправам виробничої гімнастики, враховуючи специфіку професії(тривале сидіння, застій в ногах, органах тазу, стомлення від напруги плечового поясу, пальців рук).
  11. До комплексу вправ виробничої гімнастики включаю вправи для шиї: повороти головою, нахили в бік., вправи для плечей: колові рухи плечима уперед, назад, одночасні та почергові підйоми обох плечей. колові рухи зігнутими руками уперед, назад, повороти, нахили тулуба вбік, колові рухи тулубом та тазом. Пояснити різницю і особливості у виконанні цих вправ. Навчити правильно виконувати присідання(таз назад, коліна над ступнями ніг). навчити вправам для фаланг пальців, кістей рук.
  12. Перешикувати студентів у дві колонки, провести декілька естафет. Приклад: передача м’яча над головою, ліворуч-праворуч. Та ж гра, але з ускладненням - передача двох м’ячів.
  13. Шикування. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання: виконувати вправи виробничої гімнастики. Повільний біг 1 хв. Організоване повернення до роздягальні.

 

 

 

План уроку № 5-6

Тема. Легка атлетика.

  1. Вчити спеціальному комплексу вправ для розминки перед бігом та стрибками, біговим завданням.
  2. Вчити бігу з низького та високого старту. Фінішуванню.
  3. Вчити стрибкам в довжину з місця.
  4. Вчити контролю за станом свого здоров’я шляхом вимірювання пульсу.
  5. Сприяти вихованню організованості, уваги, сумлінного виконання поставлених завдань, відповідальності.
  6. Формувати стійкий інтерес до уроків фізичного виховання та потребу у щоденних заняттях фізичними вправами.
  7. Шикування студентів в одну шеренгу. Привітання.
  8. .Повідомлення завдань уроку.
  9. Пояснити необхідність навчитися вимірювати ЧСС. Навчити студентів вимірювати пульс на променевій, сонній артерії протягом 15 секунд. Пояснити особливості пульсу в спокої та після навантаження.
  10. Нагадати особливості повільного бігу(постановка стопи на доріжку. робота рук, ритмічне дихання). Повільний біг в чергуванні з ходьбою до 300 м.
  11. Виконання вправ на відновлювання дихання, розмикання в колону по чотири для виконання гімнастичних вправ.
  12. Повторити вправи виробничої гімнастики, додати більш інтенсивні вправи для рук, нахили, повороти, на розтягування, випади, стрибки.
  13. Виконання вправ біля гімнастичної стінки (паркана). Махи та колові рухи зігнутою ногою. Махи прямою ногою в бік, уперед-назад. Одна нога на 4-5 поперечині. Декілька нахилів униз та до ноги, що стоїть  на поперечині.
  14. Тримаючись руками за поперечину на рівні поясу, біг на місці з високим підніманням колін протягом 10 секунд. Дві - три спроби. Вимірювання пульсу.
  15. Ознайомлення з спеціальними біговими та стрибковими завданнями: поточно - біг з високим підніманням колін, біг з почерговим підніманням прямих ніг уперед, стрибки «Буратіно», переміщення правим, лівим боком, біг в «кроці», прискорення.
  16. Перешикування в одну шеренгу. Повторення низького старту. Вчити стартувати та фінішувати.
  17. Перешикування в дві шеренги. Біг з гандикапом. Старт з різних вихідних положень. Вимірювання пульсу після бігових завдань.
  18. Естафети для закріплення бігу на короткі дистанції. Гра «Виклик номерів», гра з бігом навипередки та з передачею естафети. Пульсометрія.
  19. Пояснити і продемонструвати правильність виконання стрибка в довжину з місця. Провести 1-2 рази гру з трибків в довжину між двома – чотирма  командами.
  20. Шикування. Підведення підсумків. Д/з. Виконувати вивчений на уроці комплекс вправ. Повільний біг 2 хв.

 

План уроку № 7-8

Тема. Легка атлетика.

  1. Вчити спеціальній розминці перед стрибками та бігом.
  2. Вчити відмінностям бігу на короткі та середні дистанції.
  3. Вчити стрибкам у довжину з місця. Метанню м’яча на дальність.
  4. Сприяти розвитку швидкості. спритності, сили, .витривалості.
  5. Формувати стійкий інтерес та потребу до регулярних занять фізичною культурою, піклуванню про власне тіло.

 

  1. Шикування студентів в одну шеренгу. Привітання.
  2. Експрес опитування:
  1. Хто робив зарядку?
  2. Хто виконував загартовуючи процедури?
  3. Хто і як снідав? Коротенько повідомити про правильний сніданок.

4.Повідомлення завдань уроку. Пульсометрія.

5.Різновиди ходьби, повільний біг.

6.Загально-розвивальні вправи до бігу та стрибків, метання.

7.Спец бігові та стрибкові вправи. Потоком - біг з високим підніманням колін, біг з почерговим підніманням прямих ніг уперед, стрибки «Буратіно», переміщення правим, лівим боком, біг в «кроці», прискорення.

8.Гра «Хто далі стрибне». Для закріплення техніки стрибків в довжину з місця.

    9.Роз’яснення правил техніки безпеки під час метання м’яча в секторі для 

      метання.

   10.Ознайомлення з технікою та методикою метання м’яча на дальність з місця та з розбігу.

   11.Демонстрування метання м’яча в цілому.

   12. Метання м’яча в парах: один метає, інший котить м’яч назад. 10 спроб. Викладач контролює. Виправляє помилки. Зміна.

  13.Гра з бігом навипередки на відстань 30 м. Гра з передачами м’яча.

    Гра на увагу «Шишки. Жолуді. Горіхи».

      14.Шикування. Підведення підсумків уроку. Д/з – виконувати спеціальну

        розминку до бігу та стрибків. Повільний біг 3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 листопада 2018
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку