ПОУРОЧНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Спеціальне малювання»
Професія – 5141 Перукар. Візажист
Кваліфікація – перукар
Кількість годин на предмет: 35 годин
Назва та позначення компетентності |
К-ть годин на компетен-тність |
Назва модуля, № та тема уроку |
К-ть годин на урок |
||
Загальнопрофесійний блок |
|||||
ЗПК-10. Оволодіння основами спеціального малювання |
|||||
ЗПК-10.1 Вступ |
1 |
Урок №1. Роль предмета " Спец.малювання " в підготовці перукарів. Мета і завдання предмета. Ознайомлення з матеріалами і приладдям для малювання. Правила користування ними. |
1 |
||
ЗПК-10.2 Загальні відомості про малюнок |
2 |
Урок №2. Види і жанри образотворчого мистецтва. Поняття про композицію малюнка. Закони лінійної та повітряної перспективи. |
1 |
||
Урок №3. Техніка малюнка: штриховка. Поступовість переходу від одного тону до іншого. Тіні. Поняття про пропорції. Послідовність у роботі над малюнком. |
1
|
||||
ЗПК-10.3 Малювання геометричних тіл |
4 |
Урок №4. Композиційне розміщення на аркуші паперу предметів з дотриманням їх пропорцій і взаєморозположення. |
1 |
||
Урок №5. Малювання куба, циліндра, кулі, конуса. Побудова геометричних тіл і фігур. |
1 |
||||
Урок №6-7. Лабораторно-практична робота №1. «Виконання лінійного малюнку куба, кулі, конуса з легкою прокладкою основних тіней». |
2 |
||||
ЗПК-10.4 Вправи акварельного живопису |
4 |
Урок №8. Ознайомлення з матеріалами і приладдям для живопису. Поняття про колір. Кольори теплі і холодні, близькі і контрастні. Хроматичне коло. Нейтралізація кольору. |
1 |
||
Урок №9. Акварель, її властивості. Папір для акварелі. Змішування фарби. Назва фарб. |
1 |
||||
Урок №10-11. Лабораторно-практична робота №2. «Виконання вправ, які виявляють властивості і можливості акварельного живопису». |
2 |
||||
ЗПК-10.5 Малювання волосся
|
7
|
Урок №12. Малювання волосся різного типу і фактури. |
1 |
||
Урок №13. Передача типу волосся при однокольоровому малюнку. |
1 |
||||
Урок №14. Передача типу волосся при малюванні кольоровим олівцем. |
1 |
||||
Урок №15. Малюнок локонів |
1 |
||||
Урок №16. Малюнок хвиль
|
1 |
||||
Урок №17-18. Лабораторно-практична робота №3. «Малювання кольоровим олівцем локонів, хвиль». |
2 |
||||
ЗПК-10.6 Малювання простих стрижок і зачісок |
7 |
Урок №19. Малювання простих, класичних жіночих стрижок і зачісок в різних поворотах. |
1 |
||
Урок №20. Малювання простих, класичних чоловічих стрижок і зачісок в різних поворотах. |
1 |
||||
Урок №21. Зображення схем стрижки і укладання волосся. |
1 |
||||
Урок №22. Читання схем стрижок |
1 |
||||
Урок №23-24. Лабораторно-практична робота №4. «Замальовка класичних, простих жіночих , чоловічих стрижок і зачісок». |
2 |
||||
Урок №25. Підсумковий урок за ЗПК-10 |
1 |
||||
Усього за ЗПК.10 годин |
25 |
|
|||
З них на ЛПР |
8 |
|
|||
Модуль ПЕР-П.1. Оволодіння основними навичками укладання волосся |
|||||
ПЕР -П.1.1 Виконання укладання волосся феном за класичною технологією |
2 |
Урок №26. Прийоми виконання малюнків волосся різного типу і фактури;
|
1 |
||
Урок №27. Зображування типу волосся при однокольоровому малюнку та кольоровим олівцем |
1 |
||||
ПЕР -П.1.2 Виконання простої зачіски з використанням бігуді |
2 |
Урок №28. Прийоми виконання малюнків волосся різного типу і фактури |
1 |
||
Урок №29. Передача типу волосся при однокольоровому малюнку та кольоровим олівцем |
1 |
||||
ПЕР -П.1.3 Виконання завивки локонів горизонтальним способом |
2 |
Урок №30. Зображування волосся різного типу і фактури: локонів, хвиль |
1 |
||
Урок №31. Замальовування схеми завивки локонів горизонтальним способом |
1 |
||||
Усього за ПЕР-П.1 годин |
6 |
|
|||
Модуль ПЕР-П.2. Виконання класичних чоловічих, жіночих та дитячих стрижок |
|||||
ПЕР-П.2.1 Виконання класичних чоловічих стрижок |
2 |
Урок №32. Замальовка особливостей форми голови
|
1 |
||
Урок №33. Підбір видів та фасону стрижки |
1 |
||||
ПЕР-П.2.2 Виконання класичних жіночих стрижок |
2 |
Урок №34. Замальовування форми стрижки в залежності від індивідуальних особливостей голови та типу обличчя. |
1 |
||
Урок №35. Підсумковий урок |
1 |
||||
Усього за ПЕР-П.2 годин |
4 |
|
|||