Вправи на розвиток творчих здібностей на уроках української мови.

Про матеріал

Різні цікаві вправи на розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках української мови.

  • 1. Знайти пари близьких за значенням слів.
  • 2.Прочитати деформовані слова, знайти зайве:
  • 3.Визначити, який звук змінюється і додати нове слово у рядок:
  • 4.Змінити один або два звуки так, щоб утворилось нове слово:
  • 5.Запиши прислів'я, встановлюючи пропущені голосні.
  • 6.Розгадай шаради
  • 7.З букв одного слова склади і запиши.
  • 8.З перших складів першого слова, других – другого, третіх – третього склади нове слово і придумай з ним речення:
  • 9.Запишіть слова, в яких є звукосполучення – назви нот.
  • 10.Згадай і запиши прислів'я про:
  • 11.Запиши якнайбільше слів, у яких після Л пишеться м'який знак. Склади речення з цими словами.
  • 12.Використавши якнайбільше слів, які складаються з 5 букв, складіть розповідь.
  • 13.Придумати речення за схемами, за будовою поданих слів.


Перегляд файлу

Розробка вчителя початкових класів Синельниківської ЗОШ №2 Радченко Г.М.

 

 

ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ

НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

  1. http://ocls.kyivlibs.org.ua/images/850.gifЗнайти пари близьких за значенням слів.

(огорожа, тин, брама, вогнище)

 

  1. Прочитати деформовані слова, знайти зайве:

нижній

каласвий

лийми

монли

 

  1. Визначити, який звук змінюється і додати нове слово у рядок:

Нора – гора – (кора); сир – тир (мир);

 

  1. Змінити один або два звуки так, щоб утворилось нове слово:

Лис – (лось, ліс); вага – (нога, вата);

 

  1. Запиши прислів’я, встановлюючи пропущені голосні.

…к сн..г..м.. з…мл… вкр…т…, т… вр…д…тьс… в п…л… ж…т…

(Як снігами землю вкрито, то вродиться в полі жито.)

 

  1. Розгадай шаради:

Префікс від слова приїхати, корінь від слова кордон, суфікс від слова лісник (Прикордонник);

 

  1. З букв одного слова склади і запиши інші слова:

Соловейко – соло, колесо, коло, око…

 

  1. З перших складів першого слова, других – другого, третіх – третього склади нове слово і придумай з ним речення:

Вухо, малина, столиця. (Вулиця)

Солома, корова, виделка. (Сорока)

 

  1. Запишіть слова, в яких є звукосполучення – назви нот:

до, ре, мі, фа, соль, ля,сі.

 

  1. Згадай і запиши прислів’я про:

рідну мову;

працю;

дружбу;

рідну матір.

 

  1. Запиши якнайбільше слів, у яких після Л пишеться м’який знак. Склади речення з цими словами.

 

  1. Використавши якнайбільше слів, які складаються з 5 букв, складіть розповідь.

В одному казковому лісі жили… У них був…. Там росли… .

 

  1. Придумати речення за схемами, за будовою поданих слів.

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку