ПОВЕДІНКА ПІД ЧАС МАСОВИХ ЗАХОДІВ. ЯК ПОВОДИТИСЯ В НАТОВПІ

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки під час масових ; учити безпечно поводитися в натовпі під час масових заходів
Перегляд файлу

 Урок « Основи здоров’я» 4 клас

Тема. ПОВЕДІНКА ПІД ЧАС МАСОВИХ  ЗАХОДІВ.

ЯК ПОВОДИТИСЯ В НАТОВПІ

Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки під час масових заходів; учити безпечно поводитися в натовпі під час масових заходів; спонукати школярів дотримуватися правил безпечної поведінки під час відвідування масових заходів; виховувати навички культурної поведінки.

Обладнання:  відеоролик « Експеременти з натовпом заради небезпеки»,словникові слова, картки для парної роботи, проблемні ситуації, слайд « Правила поведінки в натовпі».

Хід уроку

I.Організація  класу.

II. Визначення теми

1._ Зібрати із слів речення речення . Визначення теми

Завдання : ознайомимося з правилами поведінки під час масових заходів, як поводити себе в натовпі.

- Що таке масовий захід? (Масовий захід - це заздалегідь сплановане і визначене за місцем, часом, кількістю учасників та причинами зібрання людей, що має характер свята, культурного або рекламного заходу чи ділової зустрічі).

- Назвіть, які масові заходи ви знаєте

- Чи відвідували ви масові заходи поза школою? Які саме?

- Чи можуть бути місця проведення масових заходів небезпечними? Чим саме?

 - Давайте визначимо  правила поведінки в натовпі ( в групах)

Показ слайда « Правила поведінки в натовпі»

2.Словникова робота

3. Читання по підручнику

 Як діяти, щоб не постраждати під час небезпечних ситуацій?

4. Розв’язування проблемних ситуацій

а) Випадок із життя.

На пероні зібралася чимала кількість пасажирів. До приходу поїзда залишалися лічені хвилини. І ось уже з’явилася «голова» поїзда. Пасажири почали скупчуватись, бігти за своїм вагоном. Раптом почувся крик. На пероні утворилась купа людей, котрі падали один на одного.

- Поміркуйте, що могло статися.

- Чому трапилась така ситуація?

- До чого вона могла призвести?

- Як треба було діяти пасажирам?

- Яких помилок припустилися пасажири?

б) Як ти вчиниш?

Ваш клас зібрався в поїздку. Всі учні стоять в колоні, чекаючи на автобус. Ваше місце в автобусі -останнє. Коли підійде автобус, ви:

а) побіжите наперед, щоб зайти першими;

б) чекатимете своєї черги.

5.- Уже десять років науковці з німецького міста Юліха досліджують поведінку людського натовпу. Їхня мета - запобігати трагічним загибелям внаслідок тисняви під час масових заходів.

(Перегляд відеоролика «Експерименти з натовпом заради безпеки»)

Його неможливо передбачити і контролювати. Часом він страшніший стихійного лиха і катастроф. Він руйнує все навколо і хаотично обирає собі жертв. І найстрашніше – його заручником може стати кожен з нас.

- Якими стають люди під час паніки?

- Відомі такі факти

У 1999 р. у Мінську під час концерту просто неба почалася злива. Ховаючись, усі побігли в підземний перехід. Взуття на тонких підборах зачіплювалося за покриття переходів. Люди падали, а піднятися в на-товпі не могли. Від тисняви та переломів 53 людини загинули, серед них 42 школярі.

6.Обери правильну відповідь ( робота  в парах)

  • Ти збираєшся з батьками на футбольний матч. Що із запропонованого можна одягти або взяти із собою?
  • довгий в’язаний шарф  (топають)
  • - туфлі на високих підборах(топають)
  • - джинси   (плескають)
  • - товстий ланцюжок на шию(топають)
  • - кросівки    (плескають)
  • - довгу парасольку (топають)
  • - рюкзак  (плескають) 
  • - іграшкового ведмедика (топають)
  • - широкий довгий плащ   (топають)
  • - вузькі штани (топають)
  • -  спортивну куртку  (плескають)
  • -  сумку на довгому ремінці (топають)

 

7.Як діяти нам в випадку небезпечної ситуації?

Словникове слово Евакуація

  •   Чи є у нас в школі план евакуації ? Де?

ІІІ.Підсумок

.Вправа «Закінчи речення»

- Збираючись у громадське місце, треба заздалегідь подбати про свій... ( одяг, настрій)

- Якщо це можливо треба уникати ... (натовпу)

- На захід виставу слід приходити... (раніше)

- Цей час потрібен, щоб ... (знайти своє місце, ознайомитись з приміщенням)

- З сторонніми людьми не слід ...(вести довірливу розмову, погоджуватися на їх пропозиції)

- Під час виникнення непередбаченої ситуації не слід піддаватися ...(паніці)

- В цій ситуації слід діяти ...(розважливо, згідно правил)

 

Рефлексія

Якщо ви зрозуміли все про що йшлося на уроці, ви вивчили і можете застосувати, прикріпіть свою прищепку на зелений  колір

Якщо у вас виникають труднощі у застосуванні набутих знань – прикріпіть прищепку на жовтий смайлик.

Якщо ви не зрозуміли і вам потрібна допомога – тоді червоний смайлик.   

IV. Домашнє завдання

  1. Відгадати ребуси,
  2. Завдання на вибір
docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку