Основи здоров’я 4 клас
Тема. ЛЮДИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ.
Мета: розповісти учням про людей з особливими потребами; вчити надавати допомогу людям з особливими потребами; виховувати толерантність, духовність.
Обладнання: план уроку, інформаційні картки, картки для парної роботи, відеоролик про видатних людей , які мали вади здоров’я, панд бук, сердечка.
Хід уроку
І.Організаційний момент
Робота з інформаційними картками
Прочитайте слова , записані на екрані
Милосердя, чуйність, гуманізм, шрифт Брайля, поліклініка, лікарня, санаторій, диспансер, табір відпочинку, Інститут охорони здоров’я дитини, люди з особливими потребами, держава.
Постановка завдань уроку
ІІ. Робота над темою уроку
1. Повідомлення теми уроку
- Сьогодні ми з вами постараємося зрозуміти, що відчувають ті люди, які мають певні вади здоров’я і з’ясуємо, як держава дбає про таких людей, чим вона та ми можемо їм допомогти.
2.Читання ст.підручника
1 ряд – прочитати параграф і виписати, як дбає держава про людей з вадами зору. Як ще ми можемо допомогти таким людям?
Захист робіт
- Хто знає , коли в Україні відзначають День людей з особливими потребами.?
3.Довідкове бюро
Читання тексту, відповіді на запитання.
- Що відчуває людина, коли її дражнять
- Чому хлопці вирішили потоваришувати з Олегом?
- Як вони це зробили?
- А у вас були схожі історії з вашого життя ?
5.- Переглянемо відеоролик про видатних людей , які мали вади здоров’я
Кожна людина заслуговує на повагу, а людина з вадами здоров’я варта ще більшої уваги, адже вона щодня долає додаткові труднощі. Попри те, такі люди дуже часто досягають визначних успіхів у різних сферах життя.
На екрані фото українських параолімпійців.
Розповідь вчителя
Вперше в Параолімпіаді наші спортсмени взяли участь у 1996 році і завоювали 7 медалей.
А в 2016 році в Ріо-де-Жанейро наші спортсмени змогли завоювати … (вгадайте, скільки медалей?) – 117!
То чи є нам у кого повчитися? Чи можна позаздрити сили волі таких людей?
- Може ви знаєте ще видатних людей з вадами здоров’я ?
- Може у вас є знайомі з особливими потребами, які вміють робити те, чого не вмієте ви?
Як ви зустрінете в своєму класі хлопчика – інваліда? Виберіть відповідь і станьте біля відповідної карти.
А) Не покажете своєю поведінкою , що він відрізняється від вас, будете йому допомагати;
Б) Не будете з ним спілкуватись взагалі;
В) Спілкуватись будете, але обережно, тому що він не такий , як ви.
7. Робота в групах . Обговорення ситуацій.
ІІІ. Підсумок уроку з використанням панд буку
IV. Рефлексія
У кожного з вас є паперове сердечко. Зараз вони порожні , але ви можете заповнити їх тим, що зробить дитину в інвалідному візку щасливою. Запишіть або намалюйте , що ви можете зробити для неї.
V. Домашнє завдання
- Дізнайся, які медичні установи є в нашому місті .
1