Повільно, швидко. Віднімання виду 11–а. Розв’язування задач.

Про матеріал
Розробка уроку для 2-го класу з математики. Цікаві математичні завдання сподобаються учням. Виконавши усе діти перетворять ялинку на справжню красуню.
Перегляд файлу

Урок: математика

Клас: 2-й

Дата: _____________

Тема: Повільно, швидко. Віднімання виду 11–а. Розв’язування задач.

Мета: вчити віднімати вирази виду 11–а; актуалізувати знання учнів поняття «повільно», «швидко»; удосконалювати навички обчислення виразів, розвивати вміння складати і розв’язувати задачі різних видів; виховувати любов до математики.

Обладнання: моделі іграшкових автомобілів, звірят, робот, мультимедійний комплект; зображення ялинки, кульки для прикрашання ялинки.

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

Організаційний момент.

Створення позитивного настрою. Мотивація навчальної діяльності.

Ось і все! Дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте зручно! Усміхніться

І на мене подивіться!

– До нас на урок завітала гостя, без якої не проходять жодні зимові свята.

– Відгадайте, будь ласка, загадку та скажіть: «Хто вона?»

В неї гарні, пишні віти,

І колючок не злічити…

Не байдужа до прикрас,

На свята спішить до нас. (Ялинка)

– Так, молодці, це дійсно Ялинка. Але ж вона якась сумна і зовсім не весела. Як ви думаєте, чому? (Відповіді учнів)

– Так, у загадці було сказано, що вона любить прикраси. Тож, нумо вберемо нашу Ялиночку до зимових свят. Ми будемо виконувати завдання і поступово на ній з’являтимуться новорічні іграшки. І вона перетвориться на справжню красуню.

– Нумо, до роботи!

Поэтапный урок рисования для детей, уроки рисованияІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

1. Практична робота на визначення швидкості руху предметів; формування й розвитку уявлення про порівняння швидкостей.

2. Уточнення понять «швидко», «повільно». У яких ситуація люди використовують ці поняття? (Коли хочуть сказати про рух чи дії чогось, чи когось).

3. Робота в зошитах.

– Відриваємо зошити, записуємо число, класна робота.

Учимся рисовать карандашом елочный шарЗошит свій я відкриваю

І під нахилом кладу,

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь,

За роботу враз візьмусь.

– Пригадайте, чим відрізняється одноцифрове число від двоцифрового?

– Пропишіть, будь ласка, число, в якому 8 одиниць, а десятків на 3 менше. (53)

Поэтапный урок рисования для детей, уроки рисованияГрафічний диктант.

Початкова точка – 2 клітинки вниз, 5 клітинка вправою.

Диктанти по клітинках олівцем. Багато корисностей для розвитку і навчання  дітей: веселі дитячі ігри, забавлянки, лічилки, скоромовки, казки, рухливі  ігри, розвиваючі ігри, пальчикова гімнастика, графічні диктанти і т.д

Усні обчислення. Гра «Намистинки».

C:\Users\admin\Documents\img20211208_21520635.jpg

 

 

 

 

Склад числа «Ялиночки»

Блог учителя початкових класів Валентини КияненкоБлог учителя початкових класів Валентини КияненкоБлог учителя початкових класів Валентини КияненкоБлог учителя початкових класів Валентини КияненкоБлог учителя початкових класів Валентини КияненкоБлог учителя початкових класів Валентини КияненкоКартинки з новорічною ялинкою 2017 року: для дітей, декору, листівок та  подарунків - Рік тварини

Виконання завдання 2 на с.57

C:\Users\admin\Documents\img20211208_21520635.jpg

4 = 1 + 3

5 = 1 + 4

7 = 1 + 6

3 = 1 + 2

6 = 1 + 5

 

 

Пояснення завдання  3, с.57

Как нарисовать новогодние игрушки карандашом поэтапноC:\Users\admin\Documents\img20211208_21520635.jpg

              Розв’язування прикладів 4, с.57.

C:\Users\admin\Documents\img20211208_21520635.jpg

11 – 2 = 10 – 1 = 9

11 – 3 = 10 – 2 = 8

11 – 4 = 10 – 3 = 7

11 – 5 = 10 – 4 = 6

11 – 6 = 10 – 5 = 5

11 – 7 = 10 – 6 = 4

11 – 8 = 10 – 7 = 3

11 – 9 = 10 – 8 = 2

Робота над задачею 5, с.57

Как нарисовать новогодние игрушки карандашом поэтапноC:\Users\admin\Documents\img20211208_21520635.jpg

Оксана – 6 дн.

                                 на ? дн. швидше

Петрик – 11 дн.

                         Розв’язання

11 – 6 = 5 (дн.)

Відповідь: Оксана на 5 днів прочитала книжку швидше, ніж Петрик.

Как нарисовать новогодние игрушки карандашом поэтапноРобота над задачею 6, с.57

C:\Users\admin\Documents\img20211208_21520635.jpg

З тенісу – 8 дн.

З шахів - ?, на 3 дн. довше

                   Розв’зання

8 + 3 = 11 (дн.)

Відповідь: 11 днів тривали змагання з шахів.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підсумок уроку. Рефлексія.

– А з яким настроєм ви закінчуєте урок? Про що дізналися на уроці?  Чи справдилися ваші очікування?  Оцініть свою роботу.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 січня 2022
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку