прямокутник 2 клас Заїка

Про матеріал
Розробка уроку математики у 2 класі за підручником А. Заїка по темі "Прямокутник".
Перегляд файлу

Тема. Прямокутник

Компетентності. Виділення прямокутника серед чотирикутників. Моделювання прямокутників. Виділення ознак прямокутника. Складання плану розв’язування задачі у вигляді запитань.

Обладнання. Паперові й каркасні моделі многокутників, моделі кутів: прямий, непрямі (гострий, тупий) кути, косинець, олівець, лінійка.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

    1. Створення позитивного настрою:       Продзвенів уже дзвінок,

                                                                         Він покликав на урок,

                                                                         І лиш кмітливість і увагу

                                                                         З собою взяти не забудь.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

№6. – Назвіть план розв’язання задачі. Яка перша дія? Що ви знайшли? Яка друга дія? Скільки казок прочитала мама?

№7. – Прочитайте ряд відповідей у порядку зростання.

(7, 9, 9, 10, 14, 15, 22, 42)

ІІІ. Повідомлення теми уроку

  •      Сьогодні ми  будемо вчитися виділяти прямокутники серед чотирикутників, моделювати прямокутники, складати план для розв’язування задачі.

 

IV. Усний рахунок

 

  1. Кожен колір відповідає кольору цеглинки. Збудуйте вежу від найбільшого числа до найменшого.

25 + 20                                      85 – 32

66 – 24                                       46 + 24

40 + 37                                       13 + 73

       53    45    42     70     77      86

  1. Каліграфічна хвилинка
  • Знайдіть послідовність і запишіть числа.

      6, 8, 10, 12, …..

V. Актуалізація опорних знань

     1. Усне опитування

  •      Встановіть істинність або хибність висловлювань за допомогою цеглинок:  істинна – зелена, хибна – червона.

 

  •      Пряма лінія має початок і кінець     (хибно)
  •      Промінь має початок, але не має кінця     (істинно)
  •      Прямий кут більший ніж гострий          (істинно)
  •      Відрізок має початок але не має кінця      (хибно)
  •      Кут утворюють два промені, що мають початок     (істинно)
  •      У трикутника три сторони        (істинно)

 

  1. Робота в парах

С. 73, №1

- Поділіть многокутники на дві групи за різними ознаками (кольором, кількістю кутів)

 

  1. Перегляд відео «Прямокутник»
  • А де можна побачити прямокутники у нашому класі?

 

  1. Дослідницька діяльність
  •      Візьміть аркуш паперу. Зігніть його навпіл. Порівняйте довжини протилежних кутів.
  •      Який висновок можна зробити?
  •      Перевірте за допомогою лінійки.

 

  1. Фізкультхвилинка

 

  1. Вивчення нового матеріалу

 

  1. Пояснення і закріплення нового матеріалу
  • С. 73, №2
  • Назвіть ті чотирикутники, у яких всі кути прямі  (3, 5).
  • Як би ви назвали такі чотирикутники?

Чотирикутник, у якого всі кути прямі називають прямокутником.

 

  1. Повторення вивченого
  1. Самостійна робота (картки)

Допиши:

  • У прямокутника всі кути ………… (прямі).
  • Прямокутник має: □ кути, □ сторони, □ вершини.

 

  1. С. 73, №4. Робота в парах.
  •      Перевірте, чи ці чотирикутники – прямокутники. Що нам у цьому допоможе? (косинець)
  • Обчисліть периметри прямокутників і порівняйте їх.

 

  1. Фронтальна робота. Розв’язування складеної задачі.

С. 73, №5.

 

ІХ. Підсумок уроку

  •    Зараз ви у групах побудуєте прямокутники: 1 група – маленькі цеглинки ЛЕГО, 2 – великі цеглинки ЛЕГО, 3 – паперові смужки, 4 – палички Кюізенера.
  •    Доведіть, що це прямокутники.

Х. Рефлексія

ХІ. Домашнє завдання

 

 

                   

 

 

 

 

 

.

 

 

docx
Додав(-ла)
Галян Светлана
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 січня 2022
Переглядів
1408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку