Орієнтовне календарно - тематичне планування складено за новою програмою відповідно до чинної програми з урахування уроків розвитку мовлення та контрольних робіт.
Українська мова
8 клас
( 70 год. ; 2 год. на тиждень )
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо:
|
1 1 |
1 1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Аудіювання |
- |
1 |
Читання мовчки |
1 |
- |
Говоріння:
І семестр ІІ семестр
Усний переказ Усний твір
Діалог Читання вголос
№
|
Тема
|
К-сть годин |
Дата |
Прим. |
І семестр
|
||||
1. |
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання та впливу.
|
1 |
|
|
2-3 |
Повторення та узагальнення вивченого. Лексикологія. Фразеологія. Морфологія й орфографія. |
2 |
|
|
4 |
РМ № 1. Конспект прочитаного науково – навчального тексту. Тематичні виписки.
|
1 |
|
|
5 |
Основні правила правопису. |
1 |
|
|
6 |
РМ № 2. Інтерв’ю в публіцистичному стилі. |
1 |
|
|
7-8 |
Синтаксис і пунктуація. Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова. Види підрядного зв’язку між словами в словосполученнях. |
2 |
|
|
9 |
Речення. Його основні ознаки.
|
1 |
|
|
10 |
Порядок слів у реченні. Інверсія, логічний наголос.
|
1 |
|
|
11 |
Просте речення. Двоскладне речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета.
|
1 |
|
|
12 |
Простий і складений дієслівний присудок. Способи вираження присудка. Тире між підметом і присудком. Узгодження присудка з підметом.
|
1 |
|
|
13 |
Контрольна робота № 1. (Тест) Словосполучення й речення. Контрольний диктант № 1.
|
1 |
|
|
14 |
РМ № 3. Особливості побудови опису пам’яток історії та культури. Вибірковий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису пам’яток історії та культури ( за складним планом ) в художньому стилі.
|
1 |
|
|
15 |
Речення поширені й непоширені (повторення). Другорядні члени речення (повторення). Додаток, способи його вираження (повторення).
|
1 |
|
|
16 |
РМ № 4. Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі
|
1 |
|
|
17 |
Прикладка як різновид означення. Написання через дефіс непоширених прикладок. Прикладки, що беруться в лапки.
|
1 |
|
|
18 |
Види обставин ( за значенням ), способи вираження їх.
|
1 |
|
|
19 |
Порівняльний зворот. Навчальне читання мовчки.
|
1 |
|
|
20 |
Просте речення. Двоскладне речення. Тренувальні вправи.
|
1 |
|
|
21, 22 |
РМ № 5-6. Контрольний твір-опис місцевості за власним спостереженням у художньому стилі.
|
2 |
|
|
23 |
Односкладні прості речення. Неповні речення. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка і підмета.
|
1 |
|
|
24 |
Означено-особові речення.
|
1 |
|
|
25 |
Неозначено-особові речення.
|
1 |
|
|
26 |
Узагальнено-особові речення. |
1 |
|
|
27 |
Безособові речення.
|
1 |
|
|
28 |
Називні речення. РМ № 7. Аналіз письмових робіт.
|
1 |
|
|
29 |
Неповні речення. Тире в неповних реченнях.
|
1 |
|
|
30 |
Контрольна робота № 2. « Односкладні речення. Неповні речення.» (Тест) |
1 |
|
|
ІІ семестр |
|
|||
31, 32 |
Речення з однорідними членами. Речення з однорідними членами. Розділові знаки при однорідних членах речення.
|
2 |
|
|
33 |
РМ № 8. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.
|
1 |
|
|
34 |
Однорідні та неоднорідні означення.
|
1 |
|
|
35,36 |
Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами.
|
1 |
|
|
37 |
РМ № 9. Контрольний твір-опис пам’ятника на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі. |
1 |
|
|
38 |
Узагальнення й систематизація вивченого про однорідні члени речення.
|
1 |
|
|
39 |
Контрольна робота № 3. «Речення з однорідними членами». (Тест)
|
1 |
|
|
40 |
РМ № 10. Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок. |
1 |
|
|
41 |
Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями. Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертанні. |
1 |
|
|
42 |
Вставні слова ( словосполучення, речення ), розділові знаки при них.
|
1 |
|
|
43 |
РМ № 11. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі. |
1 |
|
|
44 |
Розділові знаки при вставних словах, словосполученнях і реченнях.
|
1 |
|
|
45, 46 |
Вставлені слова і речення. |
2 |
|
|
47 |
РМ № 12. Ділові папери. План роботи.
|
1 |
|
|
48 |
Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями. Систематизація та узагальнення вивченого. |
1 |
|
|
49 |
Контрольний диктант № 2.
|
1 |
|
|
50 |
РМ № 13 . Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів. |
1
|
|
|
51,52 |
Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення ( у тому числі й уточнюючі ). Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
2 |
|
|
53,54 |
Відокремлені означення. |
2 |
|
|
55 |
РМ № 14. Особливості будови опису місцевості. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). |
1 |
|
|
56-57 |
Відокремлені прикладки. |
2 |
|
|
58-59 |
Відокремлені обставини. |
2 |
|
|
60 |
РМ № 15. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця. |
1 |
|
|
61-63 |
Відокремлені уточнюючі члени речення.
|
3 |
|
|
64 |
Речення з відокремленими членами. Систематизація вивченого. Навчальне аудіювання |
1 |
|
|
65 |
РМ № 16. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення. |
1 |
|
|
66 |
Контрольна робота № 4. « Речення з відокремленими членами ». (Тест) |
1 |
|
|
67 |
Повторення та узагальнення вивченого у 8 класі. Односкладні речення. Повні й неповні речення. |
1 |
|
|
68 |
Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними і вставленими конструкціями.
|
1 |
|
|
69 |
Речення з відокремленими членами.
|
1 |
|
|
70 |
Підсумковий урок
|
1 |
|
|