До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарне планування з української мови для 8 класу за оновленою програмою

Про матеріал

Орієнтовне календарно - тематичне планування складено за новою програмою відповідно до чинної програми з урахування уроків розвитку мовлення та контрольних робіт.

Перегляд файлу

Українська  мова

8 клас

 ( 70 год. ; 2 год. на тиждень )

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо:

  • твір
  • переказ

 

1

1

 

1

1

Правопис:

диктант

 

1

 

1

Аудіювання

-

1

Читання мовчки

1

-

 

Говоріння:                   

І семестр                                        ІІ семестр

Усний переказ                             Усний твір

Діалог                                          Читання вголос

 

Тема

 

 

К-сть

годин

Дата

Прим.

 

І семестр

 

1.

Вступ. Мова найважливіший засіб  спілкування, пізнання та впливу.

 

1

 

 

2-3

Повторення та узагальнення вивченого.

Лексикологія. Фразеологія. Морфологія й

орфографія.

2

 

 

4

РМ № 1. Конспект прочитаного науково – навчального тексту. Тематичні виписки.

 

1

 

 

5

Основні правила правопису.

1

 

 

6

РМ № 2. Інтерв’ю в публіцистичному стилі.

1

 

 

7-8

Синтаксис і пунктуація.

  Словосполучення. Будова і види  словосполучень за способами вираження головного слова. Види підрядного зв’язку між словами в словосполученнях.

2

 

 

9

Речення. Його основні ознаки.

 

1

 

 

10

Порядок слів у реченні. Інверсія, логічний наголос.

 

1

 

 

11

Просте речення. Двоскладне речення.

Підмет і присудок.  Способи вираження підмета.

 

1

 

 

12

Простий і складений дієслівний присудок.

 Способи вираження присудка. Тире між підметом і присудком. Узгодження присудка з підметом.

 

1

 

 

13

Контрольна робота № 1. (Тест)

Словосполучення й речення. Контрольний диктант № 1.

 

1

 

 

14

РМ № 3. Особливості побудови опису пам’яток історії та культури. 

Вибірковий переказ  тексту розповідного характеру з елементами опису пам’яток історії та культури ( за складним планом ) в художньому стилі.

 

1

 

 

15

 Речення поширені й непоширені (повторення). Другорядні члени речення (повторення). Додаток, способи його вираження (повторення).

 

1

 

 

16

РМ № 4. Контрольний  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

 

1

 

 

17

Прикладка як різновид означення. Написання через дефіс непоширених прикладок. Прикладки, що беруться в лапки.

 

1

 

 

18

Види обставин ( за значенням ), способи вираження їх.

 

1

 

 

19

Порівняльний зворот.  Навчальне  читання мовчки.

 

1

 

 

20

Просте речення. Двоскладне речення. Тренувальні вправи.

 

1

 

 

21, 22

РМ № 5-6. Контрольний твір-опис місцевості за власним спостереженням у художньому стилі.

 

2

 

 

23

 Односкладні прості речення. Неповні речення. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка і підмета.

 

1

 

 

24

Означено-особові речення.

 

1

 

 

25

Неозначено-особові речення.

 

1

 

 

26

Узагальнено-особові речення.

1

 

 

27

Безособові речення.

 

1

 

 

28

Називні речення.

РМ № 7. Аналіз письмових робіт.

 

1

 

 

29

Неповні речення. Тире в неповних реченнях.

 

1

 

 

30

Контрольна робота № 2.

« Односкладні речення. Неповні речення.» (Тест)

1

 

 

 

ІІ семестр

 

31, 32

Речення з однорідними членами.

Речення з однорідними членами.

Розділові знаки при однорідних членах речення.

 

2

 

 

33

РМ № 8. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

 

1

 

 

34

Однорідні та неоднорідні означення.

 

1

 

 

35,36

Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами.

 

1

 

 

37

РМ № 9.

Контрольний твір-опис пам’ятника на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі.

1

 

 

38

Узагальнення й систематизація вивченого про однорідні члени речення.

 

1

 

 

39

Контрольна робота № 3.

«Речення з однорідними членами». (Тест)

 

1

 

 

40

РМ № 10.

Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок.

1

 

 

41

Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями.

Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертанні.

1

 

 

42

Вставні слова ( словосполучення, речення ), розділові знаки при них.

 

1

 

 

43

РМ  № 11.

Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вима­гає зіставлення й узагальнення матеріалу в науково­му стилі.

1

 

 

44

Розділові знаки при вставних словах, словосполученнях і реченнях.

 

1

 

 

45, 46

Вставлені слова і речення.

2

 

 

47

РМ  № 12.

Ділові папери. План роботи.

 

1

 

 

48

Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями. Систематизація та узагальнення вивченого.

1

 

 

49

Контрольний диктант № 2.

 

1

 

 

50

РМ № 13 . Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів.

1

 

 

 

51,52

Речення з відокремленими членами.

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення ( у тому числі й уточнюючі ). Розділові знаки при відокремлених членах речення.

 

2

 

 

53,54

Відокремлені означення.

2

 

 

55

РМ № 14.

Особливості будови опису місцевості.

Стислий письмовий  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).

1

 

 

56-57

Відокремлені прикладки.

2

 

 

58-59

Відокремлені обставини.

2

 

 

60

РМ № 15.

Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначен­ня місця.

1

 

 

61-63

Відокремлені уточнюючі члени речення.

 

 

3

 

 

64

Речення з відокремленими членами. Систематизація вивченого. Навчальне аудіювання

1

 

 

65

РМ № 16. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними  членами речення.

1

 

 

66

Контрольна робота № 4.

« Речення з відокремленими членами ».

 (Тест)

1

 

 

67

Повторення та узагальнення вивченого у 8 класі.

Односкладні речення. Повні й неповні речення.

1

 

 

68

Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними і вставленими конструкціями.

 

1

 

 

69

Речення з відокремленими членами.

 

 

1

 

 

70

Підсумковий урок

 

1

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
10 січня
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку