УРОК 1
Тема |
Повторення матеріалу за курс початкової школи |
Мета: Формування компетентностей:
|
відтворити вміння читати та записувати багатоцифрові числа; повторити означення дії додавання, віднімання, назви компонентів цих дій, правила знаходження невідомих компонентів; відтворити вміння виконувати додавання та віднімання чисел. |
|
спілкування державною – грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас; математична компетентність – оперувати числовою інформацією; уміння вчитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети. |
|
здоров'я і безпека - здатність вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. |
Тип уроку: |
узагальнення та систематизація знань. |
Обладнання та наочність: |
картки |
ХІД УРОКУ
І. Організаційно-підготовчий етап
для читання і зрозумілим;
одиниці вимірювання величин, записувати їх правильно і на потрібних місцях. У запису скорочених назв одиниць вимірювання крапки
не ставляться;
ІІ. Основний етап.
Математика — точна наука, яку так само називають царицею всіх наук, за свою багатовікову історію існування вона накопичила безліч цікавих фактів.
Соціологічні опитування по всьому світу показали, що найбільша кількість людей вважає щасливим числом «7», друге за популярністю — «3». Такі результати не дивні, адже практично у всіх культурах і релігіях з найдавніших часів «7» пов'язане з позитивною енергетикою.
Найбільшим числом у світі вважається центильйон, він має 600 нулів.
Якщо додати всі числа від одного до ста, то вийде 5050.
Корольок — найменша співоча пташка в Європі, Росії та Азії, важать 6-7 грамів
Оптимісти́чна — найдовша у світі гіпсова печера, найдовша печера Євразії та п'ята за довжиною серед печер світу. Сумарна закартована довжина ходів становить понад 260 км.
Питання для бесіди:
12708 і 9592; 45616 і 33569.
Питання для обговорення
Алгоритм додавання:
1) При додаванні (відніманні) багатозначних чисел одиниці підписують
під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями і т. д.;
2) додавати (віднімати) починають з одиниць;
3) далі додають (віднімають) десятки, сотні і т. д.
— Як знайти невідомий доданок?
— Як знайти невідомий від’ємник?
— Як знайти невідоме зменшуване?
в) 674508 + x= 1230300; 14035 – x= 7204
Дієтична їдальня одержала 2 бідони молока: у першому міститься 36 л, а в другому – на 5 л більше, ніж у першому. На обід витратили з кожного бідона по 25 л молока. Скільки літрів молока залишилося в кожному бідоні?
По завершенню роботи над задачею проводиться бесіда щодо реалізації наскрізної лінії «Здоров’я і безпека».
Питання для обговорення:
9. Робота на карточках. Виконання тестових завдань (із взаємоперевіркою)
Укажіть букву, що відповідає правильній відповіді.
а) 29300 б) 29003 в) 29030 г)2903
а) 58625 б) 59425 в) 59525 г) 60425
а) 48198 б) 47298 в) 49098 г) 834378
ІІІ. Рефлексія
ІV. Домашнє завдання
с.7 № 12, №15
Додаткове завдання.
У запису чисел 8 8 8 8 8 8 8 8 поставте між деякими числами знак + так, щоб утворився вираз, значення якого дорівнює 1000.
Використані джерела: