12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Повторення та систематизація матеріалу за курс базової школи

Про матеріал
Даний матеріал може бути використаний під час повторення та систематизація матеріалу за курс базової школи як на прикінці навчального року, так і на початку 10кл. для проведення моніторингу знань
Перегляд файлу

Варіант І

Завдання 1.1- 1.12 мають чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на ваш погляд відповідь та позначте її обвівши кружечком букву, що їй відповідає.

І частина

1.1  Серед даних функцій укажіть пряму пропорційність.

А) ;    Б);    В) ;   Г)

1.2Спростити вираз :

А);        Б) ;      В) ;     Г)

1.3 Який з виразів тотожно рівний виразу  

А) ;     Б) ;      В) ;    Г)

     1.4  Скільки кілограмів солі міститься у 30 кг 4 -  процентного розчину ?

А) ;        Б) ;      В) ;     Г)

       1.5.

 

 

      

       1. 6.  Знайти значення виразу 

                     А) 420;       Б) 4,2;        В) 42;        Г) 0.42

       1.7. Розв’язати  нерівність  

             А);    Б) ;    В) ;     Г)

1.8. Турист пройшов 20 км маршруту, що становить всього маршруту. Яка    довжина маршруту?

          А) 16 км;       Б) 25 км;        В) 36км;        Г) 30км.

      1.9. Знайти найбільший  з кутів трикутника, якщо  вони пропорційні числам 

           7,3 і  8.

А) 700;      Б)  800 ;     В)  1200 ;      Г) 900

1. 10.  У трикутнику відомо, що , Чому дорівнює

 1. 11.  Обчисліть площу паралелограма, дві сторони якого дорівнюють 6 см  і см, а кут між ними – 45 .

 А) 30 см2;  Б) 15 см2;  В) см2;  Г) см2.

 

 1.12 Знайдіть довжину вектора .

А)-4;  Б) 3;  В) 5;  Г) -5.

 

ІІ Частина

       Розв’яжіть завдання 2.1- 2.4. Запишіть тільки відповідь у зазначеному місці під умовою завдання.

2.1   Спросити  вираз     

ВІДПОВІДЬ                   

2.2   Знайти множину розв’язків нерівності 

ВІДПОВІДЬ                   

2.3   При яких значеннях рівняння не має коренів ?

ВІДПОВІДЬ                   

2.4   Знайдіть  периметр прямокутного трикутника. гіпотенуза якого дорівнює 13 см, а  один із катетів на 7 см більший за інший.

ВІДПОВІДЬ                   

ІІІ Частина

3.1 Побудувати графік функції . Користуючись графіком знайдіть:

  1.               Проміжок зростання функції;
  2.               При яких значеннях   функція приймає від’ємні значення.

             Відповідь                    

 

 

 

 

 

 

ІІ Варіант

Завдання 1.1- 1.12 мають чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на ваш погляд відповідь та позначте її обвівши кружечком букву, що їй відповідає.

І частина

1. 1  Укажіть хибну  рівність.

А) ;  Б) ;   В) ;  Г)  

    1. 2  Спростити вираз 

А);        Б) ;      В) ;     Г)

    1. 3   Виконайте  множення .

А)  2m3; ;  Б)4m3;  В)4m4;  Г)3m3.

 1.4   Розв’яжіть рівняння  .

     А)  5;  Б) – 5;  В) – 5; 5;   Г) коренів не має.

 

 

 

 

  1. 6  Розв’яжіть систему  рівнянь

 А) ;       Б) ;     В) ;       Г)

1.7 Товар коштував 140 грн . Через деякий час його ціну знизили на 35 грн. На скільки відсотків.знизили ціну товара?

А) ;         Б) ;       В) ;       Г)

1.8. Знайти точки перетину графіка рівняння  з віссю ординат

А) ;      Б) ;      В) ;      Г)

 1.9  Гострий кут рівнобічної трапеції 50. Знайдіть тупий кут цієї трапеції.

А) 100; Б)  110; В) 120; Г) 130.

1.10  Знайти площу круга, якщо довжина кола, яке його обмежує, дорівнює

         см

         А) см2;      Б) см2;      В) см2;      Г) см2

1.11 Обчислити скалярний добуток векторів і 

          А) -4;     Б) 4;     В) 2;     Г) -2.

1.12  Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника , якщо     

       А) 4см;     Б) 12см;     В) 18см;     Г) 24см.

ІІ Частина

       Розв’яжіть завдання 2.1- 2.4. Запишіть тільки відповідь у зазначеному місці під умовою завдання.

2.1   Спросити  вираз    

 ВІДПОВІДЬ                  

2.2  Розв’язати рівняння 

ВІДПОВІДЬ                   

2.3 Знайдіть нулі функції

ВІДПОВІДЬ                   

2.4  Один із катетів прямокутного трикутника дорівнює 12см, а радіус описаного навколо цього трикутника кола - 8,5 см. Обчислити площу трикутника.

ВІДПОВІДЬ                   

 

ІІІ Частина

3.1 Побудувати графік функції . Користуючись графіком знайдіть:

  1.               Множину розв’язків нерівності  ;
  2.               Проміжок зростання функції.

             Відповідь                    

Варіант ІІІ

Завдання 1.1- 1.12 мають чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на ваш погляд відповідь та позначте її обвівши кружечком букву, що їй відповідає.

І частина

1.1  Скоротити дріб

          А) ;    Б) ;    В) ;   Г)

1.2  Знайдіть нулі функції

А)   6; -2; Б) -7;3;  В) 7;-3;  Г) -6;2.

1.3  Обчисліть .

А)   1,5; Б) 1,1;  В) 0,1;  Г) - 0,2.

1.4  Сплав містить 18% міді. Скільки кілограмів  сплаву треба взяти, щоб він містив

      27 кг міді ?

А)   180 кг ;    Б) 120 кг;  В) 150 кг;  Г) 90 кг.

1.5  При якому значенні  аргументу не визначена функція 

А)   9; Б) -9;  В) 2;  Г)  2.

1.6  Розв’яжіть нерівність

А)  ;    Б) ;  В) ;  Г)  .

1.7 На якому  з рисунків зображено графік функції

 

 

1.8   Чому дорівнює значення виразу ?

А)  3;       Б) 9;  В)1;  Г)  27.

1.9   У трикутнику відомо, що ,   Чому дорівнює

   кут

А)  900; Б) 600; В)450; Г)  300.

1.10  Обчислити ромба, сторона якого дорівнює см , а один із кутів 1200

А)  12 см2;    Б) 24 см2;   В) см2;; Г)   см2.

1.11 Знайти сторону квадрата. діагональ якого дорівнює 6 см.

А)  см;     Б) см;   В) см;            Г)  6см.

1.12   При якому значенні  вектори і  перпендикулярни?

А)  -3;     Б) 3;   В) 2;            Г)  -2.

ІІ Частина

       Розв’яжіть завдання 2.1- 2.4. Запишіть тільки відповідь у зазначеному місці під умовою завдання.

2.1   Спросити  вираз 

ВІДПОВІДЬ                   

2.2 Розв’язати нерівність 

ВІДПОВІДЬ                   

2.3 Знайти область визначення функції

ВІДПОВІДЬ                   

2.4  Знайти периметр прямокутного трикутника , гіпотенуза якого на 7 см більша за один із катетів, а інший катет дорівнює 21 см.

ВІДПОВІДЬ                   

ІІІ Частина

3.1 Побудувати графік функції . Користуючись графіком знайдіть:

  1.               Область значень функції;
  2.               Проміжок спадання функції.

             Відповідь                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 травня 2020
Переглядів
1295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку