Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Розв’язування задач

Про матеріал
Мета: повторити таблиці множення числа 2 і ділення на 2; формувати вміння Розвивати логічне мислення, математичне мовлення. Виховувати самостійність, навички самоконтролю.
Перегляд файлу

Урок        математики                                            2 клас

Тема: повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів.  Розвязування задач.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Мета: повторити таблиці множення числа 2 і ділення на 2; формувати вміння розвязувати задачі,   знаходити  значення  виразів на дії різних ступенів.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Розвивати логічне мислення, математичне мовлення.

Виховувати  самостійність, навички самоконтролю.

Обладнання: мультимедійна  презентація, ілюстративний матеріал, роздавальний матеріал.

Тип уроку: урок узагальнення  й систематизації знань та вмінь учнів.

Особливості проведення уроку: урок розроблений з використанням                                                                                                                                                                                                              інформаційно-комунікативних технологій, групової технології, інтерактивних технологій кооперативного навчання, критичного мислення, елементами проектної технології.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Ранкове коло.

2. Емоційне налаштування на урок.

Привітання.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться веселенько.

Поверніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день!»

Всі сідайте тихо, діти!

Домовляймось не шуміти.

Руку гарно піднімати,

На уроці – не дрімати.

– Всі готові до уроку?

Тож часу тепер не гаймо

І урок математики починаймо.

3. Очікування « Мікрофон».

— Я хочу, щоб наш урок був продуктивним.

— А яким ви хочете його бачити? (Цікавим, веселим, пізнавальним, науковим, творчим, повчальним.)

— А ви на уроці якими повинні бути? ( Дисциплінованими, уважними, активними, зібраними, наполегливими, розумними.)

— Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий,  продуктивний урок. Все залежить від вашої активності, уважності, творчості. А працювати ми будемо  під девізом:

Діяти активно!                       

Думати оперативно!

Сперечатись доказово

Для всіх обовязково!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Мозковий штурм.

  Що таке множення?

  Як називаються числа, які множать?

2. Перевірка домашнього завдання.

Завдання 608.

  Прочитайте істинні нерівності.

Завдання 609.

  Яка вартість покупки?

3. Робота в групах.

Усний рахунок.

 

 

 

 

— Діти, ви любити відкривати таємниці? (Так.) Отже, сьогодні ми будемо відкривати таємниці, а де, дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку.

4. Загадка

• Тисяча овець, а між ними один баранець.

 5. Гра «Де чия зірка?»

20 + 2 ∙ 6                                                 18 : 2 – 4

4 : 2 + 38                                                 46 + 2 ∙ 7                                             

65 + 10 : 2                                                20 : 2 + 76                                            

— Молодці! Добре справились із завданням.

Фізкультхвилинка (музична).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Найближча зірка посилає до нас позивні  SОS. Нам треба допомогти тим, хто послав нам  це повідомлення.

— Тож давайте відкриємо наступну таємницю.

Повідомлення теми уроку.

Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розвязування задач. Порівняння виразів.

Продовж  речення: «На уроці ми …».

  На чому ми будемо подорожувати дізнаєтеся, як відгадаєте загадку.

Засвистіла, полетіла –

Хвіст вогненний залишила. (Ракета).

  Перш, ніж почати подорож, ми повинні розкодувати зашифроване слово.

36

29

67

48

У

П

К

С

 

— Тож давайте відкриємо наступну таємницю.

ІV. Робота над темою.

— Ось наша перша зупинка в космосі. Ми на планеті Закріплення. Щоб продовжити подорож, треба виконати завдання.

1. Робота за підручником.

Вирази 611.

— Визнач порядок дій у виразах. Обчисли.

• Продовжити речення: «Якщо у виразі немає дужок, …(то спочатку виконують дії множення і ділення, а потім додавання і віднімання).

2. Гра «Зорепад». Ротаційні (змінювані) трійки.

(Картки)

1. Замінити дію додавання дією множення. Обчислити.

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 =

2. Замінити дію множення дією додавання. Обчислити.

2 ∙ 4 =

3. Знайди добуток, якщо перший множник 2, а другий 5.

  Назвіть компоненти при множенні.

4. Знайди частку, якщо ділене 14, а дільник 2.

Назвіть компоненти при діленні.

 — Молодці! Добре справились із цим завданням.

3. Робота в парах. Робота в зошитах.

Що це, діти, наш корабель знову коливається то вліво, то вправо? Коли ми знайдемо значення виразів, то дізнаємося причину рухів.

• Завдання 612.

 Ви швидко справились із цим завданням. Взаємоперевірка.

   Біля нашого зорельота пролітала комета.

4.  Метеоритний дощ.

4. 1. Робота над задачами (усно)

  614, № 615.

4.2. Задача 616

60 – 8 : 2 = 56 (грн.)

Фізкультхвилинка

5. Планета Геометрична.

Завдання 614.

  Накреслити квадрат зі стороною 3см, знайти його периметр.

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Так ось чому нас викликали, зламався компютер.  Давайте виправимо запис:

 

Так

 

 

 

 

а = 10, 14, 16, 12, 18.   х= 1, 3, 4, 2, 5.   1 – Д,  2 – Я,  3 – К,  4 - У,  5 – Ю.

  Поставити числа у порядку зростання.

х

1

2

3

4

5

 

Д

Я

К

У

Ю

 

Робот усім подякував, що ми виправили помилку.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

 Чи відкрили ви для себе якісь таємниці?

Підіб’ємо підсумок нашої роботи. Закінчіть речення, які ви бачите на дошці: 

1. Гра «Продовж  речення..».

Сьогодні на уроці ми…( повторили таблиці множення числа 2 і ділення на 2; розвязували задачі,   знаходили  значення  виразів на дії різних ступенів).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

2. Аналіз роботи.

Гра «Мікрофон». Самооцінка.

3. Оцінювання учнів вчителем.

Яким ти був на уроці?

4. Паркан емоцій.           

VІІ. Домашнє завдання.   

С. 106, Завдання 618, 619.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

1

2

3

4

5

 

Д

Я

К

У

Ю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка  1

1. Замінити дію додавання дією множення. Обчислити.

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 =

 

 

Картка  2

2. Замінити дію множення дією додавання. Обчислити.

2 ∙ 4 =

Що таке множення?

 

 

Картка  3

3. Знайди добуток, якщо перший множник 2, а другий 5.

  Назвіть компоненти при множенні.

 

 

Картка  4

4. Знайди частку, якщо ділене 14, а дільник 2.

Назвіть компоненти при діленні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Чуб Галина
Додано
1 березня 2019
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку