Повторення .Українська мова ,картки

Про матеріал
Всеосвіта›Бібліотека методичних матеріалів›Дидактичні матеріали›Картки з української мови 3 клас "Повторення" https://fs01.vseosvita.ua/0100gx8u-9c16-90x90.jpg Опублікував/ла: Баженова Наталія Василівна Скопіювати посилання Написати Додати в обране Поскаржитися Матеріал: Картки з української мови 3 клас "Повторення" 14.05.2020 98 1 PDF Дидактичні матеріали 3 Клас 1245 1269 0 ЗАВАНТАЖИТИ ФАЙЛ у хорошій якості Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали Оголошення: Опис методичного матеріалу: Дидактичні матеріали з української мови. Картки призначені для індивідуальної роботи з учнями для закріплення та повторення вивченого матеріалу. Матеріал сприяє закріпленню знань учнів, формує комунікативну компетентність, розвиває мовлення, виховує любов до усної народної творчості.
Перегляд файлу

image

А каліграфічно пише

Б уміє передавати словами і голосом свої думки і почуття В багато говорить

2.                 Відгадай загадку. До слова-відгадки добери і запиши спільнокореневі слова – різні частини мови.

Дощ пройшов, через ставок перекинувся місток.

Кольорів у ньому сім, він подобається всім!

__________________________________________ __________________________________________

3.                 Спиши, розкриваючи дужки. Познач префікси, підкресли прийменники. (По)хвалися, (у)садок, (по)малину, (у)війшов, (за)деревом, (за)сипало, (на)лякалися, (на)столі.

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________ 1. image

речення

Допомагай птахам взимку.

А розповідним

Б питальним

В спонукальним

2.   Відгадай загадку. До слова-відгадки добери і запиши спільнокореневі слова – різні частини мови.

Чорне полотно лізе у вікно.

__________________________________________ __________________________________________

3.   Випиши дієслова у три стовпчики за часами.

1.На годину спізнишся, за рік не доженеш. 2. По одежі стрічають, по розуму проводжають. 3. Хто дбає, той і має. 4. Зробив діло – гуляй сміло. Теперішній час Майбутній час Минулий час

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

1.                 imageПознач рядок, у словах якого букв більше, ніж звуків.

А малювання, деньок, гудзик

Б здоров’я, пам’ять, м’яч

В багато говорить

2.                 Встав пропущені букви. Запиши перевірні слова.

З_рно - ___________________________________ з_мля - ___________________________________ в_сокий - _________________________________ в_сна - ___________________________________

3.                 Прочитай текст. Закінчи міркування. Підкресли іменники, визнач їх рід.

Хто там стрибає між кущами? Та то ж заєць шукає собі куточок для відпочинку! Стрибнув він до молодої дикої груші, погриз трохи кори і прямо до пенька. Вирив собі ямку під пеньком, ліг і задрімав.

Це текст - ______________________ , тому що

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

image

щастя

А 5 б., 5 зв., 2 скл. Б 6б., 6зв., 3скл.

В 5 б., 6 зв., 2 скл.

2.                 Подані слова запиши, поділяючи для переносу.

Кукурудза, Софія, бджола, джміль, огірок, речення, співають.

__________________________________________

__________________________________________ __________________________________________

3.                 Встав пропущені букви е чи и. З одним із слів склади і запиши речення. Підкресли граматичну основу.

В_ресень, б_нзин, м_телик, к_рмо, б_тон, пр_дмет, д_ректор, м_даль, вул_ця, дят_л. __________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

1.   Суфікси служать дляimage

А творення нових слів

Б переносу слів з рядка в рядок В зв’язку слів у реченні

2.   Прочитай. Підкресли іменники, які відповідають на питання хто? однією лінією, а іменники, які відповідають на питання що?, двома.

Білка, гілка, друзі, зайченята, стрічка, колоски, поле, струмок, мітинг, родичі, ластівки, птахи.

3.   Прочитай прислів’я. Спиши, дописуючи на місці крапок потрібні закінчення. Визнач число прикметників.

1. Мал… діточки – що ясн… зірочки: і світять, і радують у темн… ніченьку. 2. Вовч… думка, а лисяч… хвіст. 3. Гостр… словечко коле сердечко. __________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

1.                 Визнач рядок, у якому слова записано в imageалфавітному порядку. А подумав, показав, помчав, почепи

Б мама, може, мовчала, морозиво В сказав, слухав, слово, сало

2.                 Прочитай прислів’я. Підкресли підмет та присудок.

1. Кожна голова по-своєму кива. 2. Діло майстра боїться. 3. Білі руки чужу роботу люблять. 4.

Робота сама за себе скаже.

3. Склади правила безпечної поведінки під час літніх канікул. Використовуй лише спонукальні речення.

__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________

__________________________________________

__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________

pdf
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку