А каліграфічно пише
Б уміє передавати словами і голосом свої думки і почуття В багато говорить
2. Відгадай загадку. До слова-відгадки добери і запиши спільнокореневі слова – різні частини мови.
Дощ пройшов, через ставок перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім, він подобається всім!
__________________________________________ __________________________________________
3. Спиши, розкриваючи дужки. Познач префікси, підкресли прийменники. (По)хвалися, (у)садок, (по)малину, (у)війшов, (за)деревом, (за)сипало, (на)лякалися, (на)столі.
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________ 1.
речення
Допомагай птахам взимку.
А розповідним
Б питальним
В спонукальним
2. Відгадай загадку. До слова-відгадки добери і запиши спільнокореневі слова – різні частини мови.
Чорне полотно лізе у вікно.
__________________________________________ __________________________________________
3. Випиши дієслова у три стовпчики за часами.
1.На годину спізнишся, за рік не доженеш. 2. По одежі стрічають, по розуму проводжають. 3. Хто дбає, той і має. 4. Зробив діло – гуляй сміло. Теперішній час Майбутній час Минулий час
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
1. Познач рядок, у словах якого букв більше, ніж звуків.
А малювання, деньок, гудзик
Б здоров’я, пам’ять, м’яч
В багато говорить
2. Встав пропущені букви. Запиши перевірні слова.
З_рно - ___________________________________ з_мля - ___________________________________ в_сокий - _________________________________ в_сна - ___________________________________
3. Прочитай текст. Закінчи міркування. Підкресли іменники, визнач їх рід.
Хто там стрибає між кущами? Та то ж заєць шукає собі куточок для відпочинку! Стрибнув він до молодої дикої груші, погриз трохи кори і прямо до пенька. Вирив собі ямку під пеньком, ліг і задрімав.
Це текст - ______________________ , тому що
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
щастя
А 5 б., 5 зв., 2 скл. Б 6б., 6зв., 3скл.
В 5 б., 6 зв., 2 скл.
2. Подані слова запиши, поділяючи для переносу.
Кукурудза, Софія, бджола, джміль, огірок, речення, співають.
__________________________________________
__________________________________________ __________________________________________
3. Встав пропущені букви е чи и. З одним із слів склади і запиши речення. Підкресли граматичну основу.
В_ресень, б_нзин, м_телик, к_рмо, б_тон, пр_дмет, д_ректор, м_даль, вул_ця, дят_л. __________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
1. Суфікси служать для
А творення нових слів
Б переносу слів з рядка в рядок В зв’язку слів у реченні
2. Прочитай. Підкресли іменники, які відповідають на питання хто? однією лінією, а іменники, які відповідають на питання що?, двома.
Білка, гілка, друзі, зайченята, стрічка, колоски, поле, струмок, мітинг, родичі, ластівки, птахи.
3. Прочитай прислів’я. Спиши, дописуючи на місці крапок потрібні закінчення. Визнач число прикметників.
1. Мал… діточки – що ясн… зірочки: і світять, і радують у темн… ніченьку. 2. Вовч… думка, а лисяч… хвіст. 3. Гостр… словечко коле сердечко. __________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
1. Визнач рядок, у якому слова записано в алфавітному порядку. А подумав, показав, помчав, почепи
Б мама, може, мовчала, морозиво В сказав, слухав, слово, сало
2. Прочитай прислів’я. Підкресли підмет та присудок.
1. Кожна голова по-своєму кива. 2. Діло майстра боїться. 3. Білі руки чужу роботу люблять. 4.
Робота сама за себе скаже.
3. Склади правила безпечної поведінки під час літніх канікул. Використовуй лише спонукальні речення.
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________
__________________________________________
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________