Урок української мови (НУШ 3 клас) Тема. Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова

Про матеріал
Урок української мови (НУШ 3 клас) Тема. Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова Мета. Вчити учнів розпізнавати спільнокореневі слова. Удосконалювати навички письма та звуко – буквеного аналізу. Сприяти розвитку критичного мислення, уваги, пам’яті, усного та писемного мовлення, спостережливості. Формувати компетентність спілкуватися рідною та іноземною мовами, громадянську компетентність, соціальну, математичну, а також розуміння природничих наук. Виховувати любов до Батьківщини та рідної мови. Обладнання. Мультимедійний комплект. Підручник «Українська мова та читання». Частина 1. К. Пономарьова, Л. Гайова. Хід уроку І. Вступна частина 1. Емоційне налаштування. (Пісня « Україно, ми твоя надія») 2. Актуалізація опорних знань. (- Хто звертається до України?) - Діти. - Як називають дітей, що вчаться в школі? - Школярі, учні. - Доберемо споріднені до слова учні. - Учити, учнівський, учениця… 3. Повідомлення теми уроку. ( Сьогодні на уроці продовжуємо подорож нашою Батьківщиною. Познайомимось з відомим замком у Хотині . Та будемо розрізняти спільнокореневі слова і різні форми одного слова.) ІІ. Основна частина 1. Робота в зошиті - Записуємо число, класна робота… ( Як звучить це число англійською? Що знаєте про це число?) - Каліграфічну хвилинку пов’язуємо з темою: замок Хотин. (Скільки складів у кожному з цих слів? Назвіть голосні. Чи є тут м’які приголосні? Назвіть дзвінкі приголосні.) 2. Вправа1. Прочитати слова та пояснити їх значення. (Групова робота) (Слайди) Перевіримо чи так пояснювали ці слова наші друзі… Вправа 2. (Слайд). - Що змінилось у словах значення чи форма? 3. Правило (сторінка 49). 4. Вправа 3. (Слайд). 5. Вправа 4. (Слайд). Побудуємо зі слів вежу, так як на слайді… Фізкультхвилинка. (Побудуємо уявну вежу, піднімемо руки вгору… З’єднаємо свої руки за спиною, створимо собі крила…, злетіли на вежу птахи чи метелики… Птахи та метелики це жива чи нежива природа?) 6. Вправа 5. (Записати на дошці за зразком). 7. Вправа 6. (Прочитати та пояснити виділені слова) - …Тисячолітній замок існує скільки років? - 1000. - Що знаєте про це число? Фізкультхвилинка. (Здати зошити, подивитись у віконечко… Чи не заглянуло сонечко? Сонечко - це жива чи нежива природа?) 8. Вправа 7. (Слайд). На листочках, що лежать на партах, написати розповідь про Хотинський замок за поданими запитаннями. (Хто написав, може зачитати. Хто не встиг зачитати, може здати листочок…) ІІІ. Заключна частина. - Про що сьогодні дізнались? - Що здивувало? - Складно було… - Легко зрозумів (ла)… ( Пояснення д.з.)
Перегляд файлу

Урок української мови (НУШ 3 клас)

 

Тема. Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова

Мета. Вчити учнів розпізнавати спільнокореневі слова. Удосконалювати                  навички письма та звуко – буквеного аналізу. Сприяти розвитку критичного мислення, уваги, пам’яті, усного та писемного мовлення, спостережливості.

Формувати компетентність спілкуватися рідною та іноземною мовами, громадянську компетентність, соціальну, математичну, а також розуміння природничих наук.

Виховувати любов до Батьківщини та рідної мови.

Обладнання. Мультимедійний комплект.

                          Підручник «Українська мова та читання». Частина 1. К.  Пономарьова, Л. Гайова.

Хід уроку

 І. Вступна частина

1. Емоційне налаштування. (Пісня « Україно, ми твоя надія»)

2. Актуалізація опорних знань. (- Хто звертається до України?)

- Діти.

- Як називають дітей, що вчаться в школі?

- Школярі, учні.

- Доберемо споріднені до слова учні.

- Учити, учнівський, учениця…

3. Повідомлення теми уроку. ( Сьогодні на уроці продовжуємо подорож нашою Батьківщиною. Познайомимось з відомим замком у Хотині              . Та будемо розрізняти спільнокореневі слова і різні форми одного слова.)

ІІ. Основна частина

  1.    Робота в зошиті

-         Записуємо число, класна робота… ( Як звучить це число англійською? Що знаєте про це число?)

-         Каліграфічну хвилинку пов’язуємо з темою: замок Хотин. (Скільки складів у кожному з цих слів? Назвіть голосні. Чи є тут м’які приголосні? Назвіть дзвінкі приголосні.)

  1. Вправа1.  Прочитати слова та пояснити їх значення. (Групова робота)

(Слайди) Перевіримо чи так пояснювали ці слова наші друзі…

Вправа 2. (Слайд).

 

-         Що змінилось у словах значення чи форма?

  1. Правило (сторінка 49).
  2. Вправа 3. (Слайд).

 

  1. Вправа 4. (Слайд). Побудуємо зі слів вежу, так як на слайді…

 

Фізкультхвилинка. (Побудуємо уявну вежу, піднімемо руки вгору… З’єднаємо свої руки за спиною, створимо собі крила…, злетіли на вежу птахи чи метелики… Птахи та метелики це жива чи нежива природа?)

  1. Вправа 5. (Записати на дошці за зразком).
  2. Вправа 6. (Прочитати та пояснити виділені слова)

-         …Тисячолітній замок існує скільки років?

-         1000.

-         Що знаєте про це число?

 

Фізкультхвилинка. (Здати зошити, подивитись у віконечко… Чи не заглянуло сонечко? Сонечко  - це жива чи нежива природа?)

  1. Вправа 7. (Слайд).

 На листочках, що лежать на партах, написати розповідь про Хотинський замок за поданими запитаннями.

(Хто написав, може зачитати. Хто не встиг зачитати, може здати листочок…)

ІІІ. Заключна частина.

- Про що сьогодні дізнались?

- Що здивувало?

- Складно було…

- Легко зрозумів (ла)…

( Пояснення д.з.)

docx
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку