Повторення вивченого матеріалу про частини. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною

Про матеріал
Тема: Повторення вивченого матеріалу про частини. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про частини. Розвивати вміння знаходити частину числа та числа за його частиною, розв ’язувати складені задачі, які включають знаходження числа. Виховувати культуру усного і писемного математичного мовлення (інтегруючий урок)
Перегляд файлу

 

Тема: Повторення вивченого матеріалу про частини. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про частини. Розвивати вміння знаходити частину числа та числа за його частиною, розв ’язувати складені задачі, які включають знаходження числа. Виховувати культуру усного і писемного математичного мовлення.

Обладнання: таблиця ,ілюстрацій ний матеріал, друкований матеріал, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Раз – берізка,

Два – гайочок,

Три – березовий листочок,

А чотири – рідний клас,

П’ять – добром вітає нас.

Шість – це вчителька рідненька,

Мила, люба, наче ненька.

Сім – це діточки усі,

Вісім – мами, татусі.

Дев’ять – рідна наша школа.

Десять – ми у дріжнім колі.

Добрий день! Добрий день!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- У нас сьогодні буде непростий урок. На нашому уроці побувають лісові мешканці. Вони приготували для вас різноманітні цікаві завдання.

  1.               Узагальнення і систематизація знань.

Знаходження частини числа

Наша гостя хоче переконатися, що ви вмієте шукати частинку від цілого числа. Отже, готові до завдань?

 

D:\Фотографії\Школа\4 клас уроки\Математика відкритий\P81116-152423.jpg

  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять овочі і фрукти овальної форми?
  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять овочі і фрукти круглої форми?
  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять овочі і фрукти червоного кольору?
  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять овочі і фрукти жовтого  кольору?
  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять овочі і фрукти фіолетового кольору?
  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять овочі?
  •                   Яку частину від усіх овочів і фруктів становлять фрукти?

 

 

  •                   Яку частину від усіх слів становлять дієслова?
  •                   Яку частину від усіх слів становлять іменники?
  •                   Яку частину від усіх слів становлять прикметники?

 

  •                   Яку частину від усіх літер слова становлять голосні?
  •                   Яку частину від усіх літер слова становлять приголосні?
  •                   Яку частину від усіх голосних слова становить літера а?
  •                   Яку частину від усіх голосних слова становить літера і?
  •                   Яку частину від усіх приголосних слова становить літера л?
  •                   Яку частину від усіх приголосних слова становить літера п?

 

 

- Молодці, білочка задоволена вашими відповідями. Якщо ми виконаємо наступні завдання, то дізнаємось які лісові друзі білочки до нас ще завітають.

Зараз відкрийте свої зошити. Від попередньої роботи відступіть 4 клітинки і запишіть сьогоднішнє число, класна робота. Нижче - «Математичний диктант».

1. Зменш число 385000 у 1000 разів.
 2. Знайдіть добуток чисел 450 і 5?
 3. Знайдіть приватне чисел 810 і 70?
 4. Переведи в кг 5 тонн 6 центнерів.
 5. Переведи в мм 5 метрів 8 дм?
 6. До якого числа треба додати 2 щоб вийшло 15000?
 7. У скільки разів 690 Боше 30?

Знаходження числа за його частиною

Ось і завітали друзі нашої білочки, зайчик, їжачок і ведмедик. Ось вони принесли нам корзинки, у кожній корзинці різні лісові ласощі. А от скільки ягід і грибочків назбирали друзі нам потрібно порахувати. Але не так усе просто, з корзинки видно лише якусь частинку віз усіх ягід.

 

  • D:\Фотографії\Школа\4 клас уроки\Математика відкритий\P81116-152923.jpgу ведмедика видно лише 6 ягід, це становить 3/9 усіх ягід; скільки малини у ведмедика?
  •  у їжачка видно лише 2 мухомори, це становить 1/2 усіх мухоморів; скільки мухоморів у корзині їжачка?
  • у їжачка видно лише 8 підберезників, це становить 4/10 усіх підберезників; скільки підберезників у корзині їжачка?
  • у їжачка видно лише 8 білих грибів, це становить 1/3 усіх білих грибів; скільки білих грибів у корзині їжачка?
  • у зайчика видно лише 10 ягід чорної малини, це становить 2/7 усіх ягід чорної малини; скільки ягід чорної малини у корзині зайчика?

 

  • у зайчика видно лише 5 ягід полуниці, це становить 1/10 усіх ягід полуниці; скільки ягід полуниці у корзині зайчика?
  • у зайчика видно лише 9 ягід чорниці, це становить 3/11 усіх ягід чорниці; скільки ягід чорниці у корзині зайчика?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка.

Хто там, хто там вже втомився?

І на ліво нахилився.

Треба всім нам разом встати Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки в боки,

І зробіть чотири кроки.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись І тихесенько сідай - Працювати починай.

 

  1.                Розвиток математичних здібностей.

 

Утвори слова за допомогою дробів і дії додавання

Запишіть приклади і відповіді які у вас вийшли.

1\3 бублик+1\5лимон+2\7капуста=

2\5томат+1\4ріпа+1\5трава=

2\5базар+1\3натовп+1\3ніч=

1\3тільки+1\2стебло+1\3чай+2\5кокос=

 

D:\Фотографії\Школа\4 клас уроки\Математика відкритий\P81116-143502.jpg

 

Робота з задачею.

 

D:\Фотографії\Школа\4 клас уроки\Математика відкритий\P81116-152231.jpg

Білочка підготувала для вас цікаве завдання. Ось на малюнку зашифрована кількість дерев у лісі. За поданою схемою складіть умову задачі і скажіть скільки беріз, дубів і ялин окремо росте у лісі.

Умова:

У лісі росте 48 дерев. Берези становлять 1\4 від усієї кількості дерев. Дуби 1\2, від кількості беріз, а решта ялини. Скільки ялин росте у лісі?

Куди придбали квитки для школи?

 

  • Чи можемо дізнатися скільки берізок росте у лісі?
  • Яку дію будемо виконувати?
  • Чи можемо дізнатися скільки ялин росте у лісі?
  • Чому?
  • Чи можемо дізнатися скільки дубів росте у лісі?
  • Що означає решта?
  • Скільки ялин росте у лісі?

Давайте запишемо задачу з коментуванням.

Підсумок уроку.

— Чого вчилися на сьогоднішньому уроці?

— Що запам’ятали?

 

 

docx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
2004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку