Розминка(Е) 1. Знайти суму чисел 130 і 20. (Ч) 2. На скільки 80 більше, ніж 30? (И) 3. У скільки разів 180 більше, ніж ? (Л) 4. Сторона квадрата дорівнює 30 дм. Знайти периметр. (В) 5. Знайти різницю чисел 900 і 100. (И) 6. Знайти добуток чисел 20 і 4. (Н) 7. Знайти частку чисел 60 і 2. (И) 8. Знайти площу прямокутника зі сторонами 20 см і 2 см
Логічні задачіЛітак пролітає відстань від міста А до міста В за 1 год. 20 хв. Однак зворотний переліт займає 80 хв. Як ви це поясните? «Мерседес» проїхав 20км. Скільки кілометрів проїхало кожне з його чотирьох коліс? Йшов чоловік в місто і по дорозі наздогнав трьох своїх знайомих. Скільки людей йшло в місто? Три людини чекали поїзда 3 години. Скільки часу чекав кожен?
«Мозковий штурм» Йде з села до села, з міста до міста, а з місця і кроку не ступить. Що не повернеш назад?Долає шлях вона за певний час,То змагаючись з будь-ким із нас,То вітер обганяючи, то хмарку здоганяючи.Є вона і в кожного із нас,1 в машини, літака чи черв'яка,У ракети, пароплава,А також і в жука. Час. Швидкість. Шлях
Черепаха рухалася із швидкістю 5 м/хв. Яку відстань вона пройшла вона за 3 хв?SVt5м/хв3 хв?5м/хв3 хв?style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Черепаха рухалася із швидкістю 5 м/хв. За який час вона пройде 15 м? SVt5м/хв?15 м5м/хв?15 мstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Черепаха прошла відстань 15м за 3 хв. З якою швидкістю вона рухалася?SVt?3 хв15 м?3 хв15 мstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Місце зупинки автобуса. Скажіть, будь ласка, з якого боку треба обходити автобус? Щоб дати відповідь на поставлене запитання, і допомогти Сашку, давайте вирішимо завдання. Задача № 1. Скільки часу буде потрібно водієві автомобіля, що рухається зі великою швидкістю, щоб обігнати автобус довжиною 12 м, який стоїть на стоянці? Чому небезпечно переходити дорогу, обходячи автобус спереду? Середня швидкість пешехода - 1м/с. Виходячи з транспорту - не поспішай. Автобус і тролейбус завжди обходи ззаду, трамвай - попереду.
Пішохідний перехід. Що ви знаєте про цей знак? А ви завжди переходите дорогу в призначеному місці? Вирішіть наступну задачу, і поясніть Сашкові, чому не можна перебігати дорогу в недозволеному місці!Задача № 2 На відстані 40 м від пішохода рухається автомобіль з великою швидкістю. Як повинен поступити пішохід, якому потрібно перетнути дорогу шириною 10 м? Швидкість пішохода 1 м/с. Не перебігайте дорогу в недозволеному місці. Завжди шукайте цей знак або світлофор! Тільки тоді сміливо переходите дорогу!
Сашко дослухався поради поліцейського. Він дочекався зеленого сигналу світлофора на обох перехрестях і по пішохідному переходу дістався до школи. Біля школи він побачив ще один знак, його він не знав, але прийняв за місце, де можна бігати і грати. Допоможіть Сашку. Дайте відповідь, що це за знак?
ОБЕРЕЖНО! ДІТИВи ні раз зустрічали цей знак. Що він означає? Вирішіть наступну задачу і допоможіть Сашку дізнатися новий знак. Задача № 3. Чи встигне водій почати гальмування, якщо на відстані 4 метрів від нього на дорогу несподівано вибіг учень нашої школи? Швидкість машини завелика, а час реакції водія 1 секунда. Ці знаки для водія, але пам'ятайте: машина не може зупинитися відразу! Тому, перш ніж переходити вулицю, подивіться на всі боки: чи немає поруч автомобіля, що наближається, і пропустіть його!
Учитель похвалив Сашка, і запропонував відповісти ще на кілька запитань і розв'язати різні задачіДотримуючись усіх правил дорожнього руху, Сашко успішно дістався до школи. Про те, що нового дізнався, він розповів своїм однокласникам і вчителю. Які місця в районі школи слід вважати найбільш небезпечними для руху пішоходів? Чому? Які Дорожні знаки є в районі нашої школи? Поясніть їх призначення.
Учень переходить дорогу по зеленому сигналу світлофора, рухаючись зі швидкістю 1 м /с. Ширина дороги 15м, з двох сторін до переходу, не знижуючи швидкості, наближаються два автомобіля зі швидкістю 36км/год. Світлофор горить 10 с. У момент включення світлофора відстань від автомобілів до переходу становила 100 м. Оцініть ситуацію. Як повинен поступити учень? 10 с 15 м 100 м 100 м Задача
При збільшенні швидкості руху автомобіля вдвічі його гальмівний шлях збільшується в 4 рази. При швидкості 30 км/год гальмівний шлях легкового автомобіля дорівнює 7 м, а вантажного автомобіля 9 м. Знайдіть гальмівний шлях цих автомобілів при швидкості 60 км/год. 30 км/год 9 м 7м. Задача.
Рефлексія Продовж речення. Мені допомагало досягти успіху…. Усе людське життя – це не що інше, як постійне визначення мети та бажання досягти успіху під час розв'язування все нових завдань і проблем. Тож учіть свій розум та душу бачити добро, і тоді дорогу до успіху буде для вас відкрито!