Повторення вивченогоз теми «Множення і ділення багатоцифрових чисел»

Про матеріал
Нам дуже хочеться, щоб наші діти із задоволенням йшли до школи, із захопленням вдома розповідали батькам про ще один день шкільного життя. А для цього необхідно зробити так, щоб процес здобування знань був цікавим. І тут нам на допомогу приходять нові освітні технології. На уроці української мови ми спробували провести квест – урок. Це настільки захопило дітей, що вони запропонували провести квест – урок з математики. І ось цей день настав. Сьогодні ми шукали підказки в різних куточках класу, виконуючи при цьому різні матетатичні завдання. Тут був і математичний диктант, направлений на розвиток компетентнеостей в природничих науках. А саме, була використана презентація «Цікавий світ Австралії», яку в свій час готував Свободчиков Роман на урок природознавства. І математична грамотність. Розвивались навички: арифметичні( вдосконалення обчислювальних наичок); алгебраїчні( робота на задачами та рівняннями); геометричні(знаходження площі розгортки прямокутного паралелепіпеда) . Під час квесту в здобувачів освіти розвивались інформаційно – цифрова , соціальні і громадянські компетентності. Наші діти впевнено крокують Новою українською школою. Хай їм щастить!
Перегляд файлу

Квест –урок з математики

4 клас

Тема:Повторення вивченогоз теми «Множення і ділення багатоцифрових чисел»

Мета: Формувати математичну компетентність здобувачів освіти: вдосконалювати вміння знаходити значення виразів на всі арифметичні дії,  розв’язувати задачі на зустрічний рух;

формувати здоров’язбережувальну; інформаційну , природничу компетентність.

Розвивати логічне мислення, уміння працювати в парі.

Виховувати доброзичливість .

Обладнання: презентація для усного рахунку «Математику вивчаєм і усе на світі знаєм»,презентація для математичного диктанту «Цікавий світ Австралії»(робота здобувача освіти 4 класу Свободчикова Романа); картки для об’єднання в групи; геометричні фігури; картки для самооцінювання.завдання для проведення квесту, відповідно до підказок.

Хід уроку:

І.Організаційн0-підготовчий етап.

- Сьогодні ми з вами потрапили в замкнену кімнату. Вийти з неї ми зможемо лише тоді, коли відшукаємо ключ від дверей. Але для того, щоб знайти ключ, ми повинні виконати різні завдання. Отже вирушаймо. Під час роботи слідкуйте за тим, на скільки правильно ви виконуєте завдання.  У вас буде 5 підказок. За кожне з 5 правильно виконаних завдань – 2 бали, на половину виконане – 1 бал, не виконав зовсім – 0 балів.  У кожного з вас є лист оцінювання, на якому ви будете виставляти собі оцінки на протязі квесту. А потім виставите загальну -  за допомогою рибок.

ІІ. Реалізація квесту.

  1. Усні вправи

Презентація «Математику вивчаєм»На останньому слайді – підказка.

  • Перша підказка ( М’яка іграшка – тигр)

Відгадайте загадку.

В класі на  стіні висить.
До нас приносить цікаві новини
Змінюються на ньому різні картини
(Телевізор)

2 .Математичний диктант. Презентація «Цікавий світ Австралії» На останньому слайді – підказка)

 

Якщо ви записали правильно відповіді, то зможете прочитати зашифровану підказку.

Друга підказка (стіл ) Діти знаходяь  столик, під ним конверт із завданням та наступною підказкою.

Підказка Знайдіть в класі картку з найменшич числом, яке ви отримаєте під час того, як розв’яжете рівняння.

2403+х = 735•6            4020:х=2563-2553        У-47028=8374•7

2403+х =4410              4020:х=10                      У-47028=58618

Х=4410-2403              х= 4020:10                       У=58618+47028

Х=2007                        х= 402                             У=105646

8•х=44824            34521:х=3        х:3=2046       57083-х=9075

Х= 44824:8         х=34521:3         х=2046•3     х=57083-9075

Х=5603               х=11507            х=6138         х=48008

(2007     402    105646   5603    6138    48008    54)

Третя підказка – конверт із числом 402.( В ньому наступне завдання та підказка. Завдання : об’єднайтеся в пари та розв’яжіть задачі. Всі записи робіть на дошці . Коли ви розв’яжете задачі, то знайдіть задачу де відповідь – одноцифрове число. А тепер знайдіть в класі предмет, на якому записана така ж цифра. Там ви знайдете наступну підказку.

Задача 1.Від двох протилежних берегів річки одночасно назустріч один одному попливли два човни. Перший човен плив із швидкістю 7км/год, а другий – 8 км/год. Човни зустрілись через 3 години . Знайдіть відстань між берегами.

1)7+8=15(км/год) – спільна швидкість

2) 15•3=45(км) – відстань між берегами річки.

Задача 2. З двох туристичних баз у Буковелі , відстань між якими 34км, одночасно назустріч один одному вийшли пішохід і лижник. Пішохід ішоі із швидкістю 5км/год, а лижник – 12км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

1)5+12=17(км/год)- спільна швидкість

2)34:17= 2 (год) – через стільки вони зустрінуться

Задача 3.  Трьома косарками за 7 годин скосили траву з площі 42га. З якої площі скосить траву одна косарка за 8 годин?

1)42:7=6(га) скосить три косарки за одну годину.

2) 6:3=2(га) скосить одна косарка за одну годину.

3) 2•8=16(га) – площа, з якої скосить одна косарка за 8 години.

Четверта підказка. ( На парті різні предмети. На одном з них записана цифра 2. Там лежить наступне завдання. Знайдіть та зберіть в класній кімнаті 12 предметів, які мають форму паралелепіпеда. В одному з них ви знайдете підказку.

В класі знаходяться різні предмети, які мають форму паралелепіпеда. В одному з них запитання:

  • Скільки вершин має паралелепіпед?(8)
  • Скільки ребер має паралелепіпед? (12)
  • Скільки граней має паралелепіпед? (6)

Молодці!! А тепер розкладіть всі паралелепіпеди, які ви зібрали і прочитайте слово (Завдання №729). Виконайте його. Та знайдіть в класній кімнаті предмет, на якому записаний результат ваших обчислень.

1    2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12

З   а   в    д   а  н   н   я     7      2      9

Робота з підручником.  Робота з геометричним матеріалом. №729

( 3•2+3•2+5•2+5•2+5•3+5•3=6+6+10+10+15+15=62 см²)

П’ята підказка записана на  картках із зображенням різних геометричних фігур. Картки розташовані на магнітній дошці. На геометричних фігурах написані дані: 62 см ²; 95см²; 47км/год; 796км; 5 год.

Ви гарно попрацювали, а тепер знайдіть ключ від чарівної скрині. Він знаходиться на предметі, який має форму круглого тіла. ( Ключ знаходиться на м’ячику). Діти беруть ключ, відкривають скриньку.)

Завдання: Розшифруйте ребус і дізнайтеся наступну тему, яку ви будете вивчати на уроках математики.  Розгадавши ребус, ви отримаєте ключ, щоб вийти із класу.

,,,,,  (Дроби)

  • Отже на далі ми познайомимось з такою цікавою темою, як «Дроби» З цієї темою ми з вами вже пробували працювати на уроках інформатики.

( На дні скриньки лежить ключ від замку, який висить на дверях . Діти відкривають двері. )

ІІІ. Завершальний етап квесту.

1.Оцінювання ( самоооцінювання результатів виконаних під час квесту завдань).

- Ви гарно попрацювали. А тепер оцініть результати своєї роботи. Прикріпіть рибку з вашим іменем  до океану.)

2. Формулювання висновків та рефлексія.

- Чи сподобалась вам гра? Ваші побажання.

3.Нагородження ( В останній скринці крім ключа лежать солодощі).

4. Домашнє завдання.

-  Скласти задачу, рівняння, вираз.

 

doc
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
2214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку