План-конспект позакласного заходу з англійської мови
Тема уроку: The Magic World of Harry Potter
Цілі уроку:
Практична: Навчити учнів розповідати про їх улюблених персонажів, чим вони їм подобаються; навчити дітей працювати в команді.
Соціокультурна: знайомство з британською письменницею Дж. Ролінг (J. К. Rowling) та популярними книжками про Гарi Потера та його друзiв.
Виховна: формування позитивного ставлення до чужої культури, виховання потреби в залученні до світової культури (через читання, кіно).
Обладнання уроку: проектор, капелюх, картки з назвами факультетів, роздатковий матеріал, картки з балами, таблиця підрахунку балів.
Схематичний план уроку
Хід уроку
1 . Організаційний момент:
Мета: Організація класу. Налаштування учнів на спілкування англійською мовою.
Прийом: Бесіда з учнями.
Hello, boys and girls! How are you? (I’m fine, thank you. I’m well, thanks. Not bad, thank you. Quite O.K. All right.). Today we are going to travel to the magic world. Look at the screen, please. This picture can help to find out where we are going today …So did you guess? (The answers of students). Yes, of course, we are going to travel to the magic world of Harry Potter. Who wrote books about Harry Potter? (Joanne Kathleen Rowling). Are you fans of these fantastic books? (The answers of students). What are your favorite characters? Why? (The answers of students). Would you like to be a wizard? Today I invite you to become a part of this magical world. I hope you enjoy it very much. Let’s start our journey!
2. Поділ на факультети:
Вчитель виносить капелюх (Sorting Hat), кладе в неї папірці з написами назвами факультетів, діти по черзі підходять і витягають папірець:
5. Урок трансфігурації (Transfiguration)
Кожна команда отримує аркуші з ребусами. Кожна команда має рівно 5 хвилин, щоб відгадати ребуси. Та команда, яка відгадає ребуси першою, отримує 5 балів, друга команда – 4 бала, третя – 3, четверта – 2 бали.
6. Урок Iсторii магії (History of Magic)
Кожен факультет повинен вигадати, записати та розповісти iсторiю зi словами, які їм вдалося знайти в попередньому завданні. Кожний факультет має максимально 5 хвилин на підготовку та 2 хвилини на презентацію. Кожний факультет отримує по 5 балів.
7. Підведення пiдсумкiв
Вчитель разом з учнями рахує бали, які отримали факультети. Бали діляться мiж студентами того чи іншого факультету. Ці бали є привiлеєю. Кожний учень/учениця має змогу використати ці бали в будь який час (додати до самостійної, контрольної робіт, диктанту, проекту т.д.).
Таблиця підрахунку балів
Gryffindor
|
Hufflepuff
|
Ravenclaw
|
Slytherin
|
|
|
|
|
Картки з балами для факультетів
Кожному факультету видаються картки з набраними балами за те чи iнше завдання.