Позакласний виховний захід "Математичний бум" з математики для учнів 7 класів

Про матеріал
Позакласний виховний захід "Математичний бум" з математики для учнів 7 класів. Містить різні станції, де є формули скороченого множення, а також паралельні прямі та кути при паралельних прямих, а також багато іншого цікавого матеріалу.
Перегляд файлу

Перегляд файлу

Перегляд файлу

Результат пошуку зображень за запитом учні

Перегляд файлу

Завдання 1.  На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання одна­кові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

  1.     СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

 

 

  1.     ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

 

 

Завдання 2. Запишіть «ліворуч» від знака «=» між числами знаки «+» або «—» так, щоб рівність була правильною:

а) 2  6  3  4  5  8  =  12;

б) 9  8  1  3  5  2  =  12.

 

 

Завдання 1.  На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання одна­кові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

  1.     СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

 

 

  1.     ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

 

 

Завдання 2. Запишіть «ліворуч» від знака «=» між числами знаки «+» або «—» так, щоб рівність була правильною:

а) 2  6  3  4  5  8  =  12;

б) 9  8  1  3  5  2  =  12.

 

Перегляд файлу

image

image

Перегляд файлу
  1. Формули скороченого множення

  1. Вікторина

  1. Крокодил

 

  1. Відшукай пару

https://learningapps.org/5599490

 

  1. Анаграми

За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Завдання для команд

 

1. МАПРЯ. (Пряма.)

 2. ЧОТКА. (Точка.)

3. ТАСОВИ. (Висота.)

 5. РЕТАМІД. (Діаметр.)

7. ЛОЧИС. (Число.)

8. РІНЬКО. (Корінь.)

 

  1. Фігури навколо нас

Назвати, які геометричні фігури ви зустрічаєте у житті

  1. Cлова зі слова

математика

  1. математик;
  2. мат;
  3. тема;
  4. мітка;
  5. матка;
  6. тематика;
  7. макет;
  8. такт;
  9. атака;
  10. мак;
  11. мім;
  12. аміак;
  13. мука;
  14. катет;
  15. там
  16. Мама;
  17. мета;

 

  1. Конкурс капітанів

Кожний капітан одержує завдання. Врахову­ється швидкість виконання.

Максимальна оцінка — 6 балів.

Завдання 1.  На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання одна­кові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

  1. СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

(81794)

 

  1. ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

(45321)

 

Завдання 2. Запишіть «ліворуч» від знака «=» між числами знаки «+» або «—» так, щоб рівність була правильною:

а) 2  6  3  4  5  8  =  12;

б) 9  8  1  3  5  2  =  12.

 

Конкурс «Вболівальник»

  1. Жило триста котів і один чоловік. Скільки було ніг?( 2 ноги, бо у котів — лапи.)
  2. Два гравці грали в шахи 2 год. Скільки часу грав кожний? (2 год.)
  3. Яке число дрівнює кількості букв у його назві? (Три)
  4. Два мандрівники підійшли до річки одночасно. Біля берега був прив’язаний човен, у якому міг переправитися лише один. Мандрівники плавати не вміли, але кожному з них удалося переправитися через річку. Як це могло трапитися? (Вони підійшли до різних берегів річки.)
  1. На даху 7 горобців. Кішка впіймала та з’їла одного. Скільки горобців залишилося?(жодного)
  1. Скільки в кімнаті котів, якщо в кожному кутку кімнати сидить по
  1. одному котику, проти кожного котика сидить по три котики і на кожному
  2. хвостику у кожного котика сидить по котику? (4 котики)
  1. Скільки кінців у чотирьох палок? А в п’яти палок? А у п’яти з
  1. половиною палок? (У чотирьох - 8, у п’яти – 10, у п’яти з половиною – 12).

 

Завдання.

 На таці розміщено 10 предметів. Ви дивитеся на них 3 с, а тоді

називаєте предмети, які бачили. Чим більше назвете, тим краще. Кожний названий

предмет - 1 бал.

Підсумок гри

Ведучий. На змаганнях усі були уважними і кмітливими, зосередженими і спритними, доброзичливими і веселими. Ми переконалися, що кожен з вас може стати справжнім математи­ком, а допоможуть у цьому знання з математики, яку ви, без сумніву, любите і поважаєте.

 

За хвилиною хвилина –

Ось і грі прийшов кінець.

Дві команди добре грали,

Все ж одна з них – молодець.

Бо вона таки сильніша,

І з наук твердим гранітом

Впоралась вона спритніше.

Оплесками переможців

Дружно будемо вітати,

Їм солодкий приз – медалі,

Щоб було про що згадати.

1

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Геометричні фігури навколо нас»

Номер слайду 2

Коло. Ось вам загадка непроста: не маю жодного кута! Фігура я геометрична, така кругленька, симпатична!

Номер слайду 3

Трикутник Він не круг і не квадратІ не прямокутник. Має тільки три кути. Звуть його ...

Номер слайду 4

Квадрат Він давно знайомий мій,Кожен кут у нім прямий. Всі чотири сторони. Однієї довжини.

Номер слайду 5

Прямокутник Чотири маю сторони, не всі однакові вони, Прямих кутів чотири маю, як мене звати, не згадаю!

Номер слайду 6

Ромб Усі чотири сторони. Однакової довжини,Та різні є кути у нього,У многокутника такого.

Номер слайду 7

Овал Фігура схожа на яйце. Або на обличчя твоє .

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

zip
Додано
31 січня
Переглядів
901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку