Позакласний виховний захід з англійської мови: «Свято Англійського Букваря: ABC Party»

Про матеріал

Мета:активізувати лексичний матеріал,повторити вивчені раніше теми «Тварини», «Кольори», « Рухи»; розвивати навички усного мовлення, пам'ять та увагу; мотивувати учнів застосовувати отримані знання для вирішення поставленого завдання; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

Позакласний виховний захід з англійської мови: «Свято Англійського Букваря: ABC Party»

Мета: активізувати лексичний матеріал, повторити вивчені раніше теми «Тварини», «Кольори», « Рухи»;  розвивати навички усного мовлення, пам'ять та увагу;  мотивувати учнів застосовувати отримані знання для вирішення поставленого завдання; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: картки з англійськими літерами, тваринами та кольорами, магнітофон з диском, іграшки, кульки, роздавальний матеріал для конкурсів та ігор, виставка дитячих зошитів та творчих робіт.

Хід свята

 

Вчитель:

Good morning, my pupils!
Happy to see you today!
We are at the ABC party,

 so – let’s sing, dance and play!

Учень-першокласник:

Увага!  Увага!  Увага!

У нас сьогодні свято.

Приходьте до нас у гості:

Мами, тата і малята!

Учень-другокласник

Дізнайтесь, які ми тепер красномовні.

Послухайте наше виразне читання,

Вірші, пісні у нашому виконанні

І разом віддячимо вірному другу,

Що нам допоміг подолати науку.

(До залу заходять двоє учнів переодягнених в героїв американських мультфільмів Тома і Джері)

Том: Hello, friends!

Джері: Hello, my dear!

(Том і Джері разом співають пісню “Hello! Knock, Knock, Knock!, супроводжуючи її рухами.)

Hello! (Hello!) [Wave with your right hand.]

Hello! (Hello!) [Wave with your left hand.]

Come in. [Motion to come inside.]

Let’s sing. [Pretend you are singing into a microphone. ]

Let’s play. [Run in place.]

Hello! (Hello!) [Wave with your right hand.]

Hello! (Hello!) [Wave with your left hand.]

Knock, knock, knock. [Pretend to knock on a door.]

Come on in! [Motion for someone to come inside.]

Let’s sing. [Pretend you are singing into a microphone.]

And play. [Run in place.]

And learn together. [Tap your finger on your temple.]

Knock, knock! [Thrust your fist in the air.] 

Том: Джері, подивись, тут зібрались молодші школярі. А як ти думаєш, нас усі зрозуміють, коли ми будемо спілкуватися нашою рідною мовою, адже вони тільки–но почали вивчати англійську?

Джері: Ми вже так давно живемо в Україні, що досить добре навчилися розуміти та говорити українською. Тож давай спробуємо порозумітися з дітьми.

Tом: Десь над Горьківською школою

    Зайнялась зоря,

    Ми святкуєм вперше свято

    Англійського Букваря!

Джері: Ми всіх гостей вітаємо

       І дуже вам радіємо.

       Усі вже букви знаємо,

       Книжки читати вміємо.

Tом: Ми Англійського Букварика чекаємo,

     А його усе немає.

     Де ж так довго забарився?

     Може в лісі заблудився?

(З лісу вибігають дві учениці-третьокласниці перевдягнені у сорок  і говорять між собою)

Сорока 1: Скре-ке-ке! Скре-ке-ке!

          Чи ви чули отаке:

          Нині свято Англійського Букваря,

          а Букварика нема!

          Не прийшов до діток вчасно,

          Може, трапилось нещастя?!

Сорока 2: Так, я чула – в нашім лісі

                  Диво коїться якесь!!!

                  Всі казки забунтували:

                  Свої назви поміняли,

                  і сюжети, і героїв…

                  Лихо хто таке накоїв?

(Сороки під музику кружляють по залу  навколо дітей та летять геть)

Toм: Джері, ти чула? Це правда? Де ж подівся Букварик і хто накоїв лиха?

Джері: Дивно, усі діти протягом року старанно вивчали букви англійського алфавіту, англійські слова. Ось давай перевіримо, чи вміють учні знайомитись англійською!

(Том і Джері по черзі підходять до дітей і знайомляться з ними)

Toм: Hello! What’s your name?

Джері: How old are you?

(Присутні учні спілкуються з героями мультфільму)

Джері: Ось бачиш! А ти? Як ти вивчав українську? Ану покажи свій зошит!

  (Показує брудний зошит Тома з поганими оцінками)

        Ось хто лиха нам накоїв,

        Хто читати не хотів,

        Хто не вчився гарно в школі

        І Англійського Букварика загубив!

Toм: Це все наклеп і брехня!

     Доведіть, що винен я!

Джері: Почитай! Була Червона Шапочка –

       Стала Смачна Сосисочка.

       Був Карлсон, а віднині –

       Цибуляна голова.

       В Буратіно ніс відпав

       А Мальвіну смерч забрав.

       Колобок Лисичку з’їв,

       А Пан Коцький всіх побив…

       Ще продовжувать, чи досить?

       Порятунку усі просять!

       Що, кицько ледачкувате,

       Скажеш, що не винуватий?

Toм: Це якась страшна облуда!

     Більш чинити так не буду!

     Гарно я навчусь читати,

     Зможу все переказати.

     Але як тепер нам бути?

     Як Букварика повернути?

Джері: Давай покличемо чарівника Гаррі Поттера! Він, я впевнена, зможе нам допомогти.

(Грає музика і до залу залітає на мітлі Гаррі Поттер)

Гаррі Поттер: Знаю я про цю біду!

             Але я допоможу!

             Зможе казки врятувати

             Той, хто дружбою багатий.

             Хто веселий і сміливий,

             Хто в роботі не лінивий.

             Той Англійського Букварика врятує,

             Хто в науці силу чує.

             Чесний хто, і хто завзятий –

             Зможе друзів виручати.

             Тож перевірю, для початку,

             Чи дружні ви, мої малята.

             Оця стежина чарівна

             Вам вкаже шлях до Англійського Букваря.

Вчитель: Діти, для визволення Букварика ви повинні виконати кілька випробувань та довести, що ви сумлінно працювали протягом року та маєте знання з англійської мови. Тож поділимось  на дві команди і влаштуємо змагання.

Конкурс №1 “Пройди через болото”.

Завдання: Учасники команд проходять по “болотним кочкам” (карточки з буквами, розкладені на підлозі) і називають слова, які починаються з цієї  букви.

Конкурс  №2 «Впізнай мене»

Завдання:Уважно прослухати завдання та здогадатися про яку тваринку йде мова.
1) It can run and jump. It is not big. It is black, white or grey. It likes milk. It lives in the house. ( а cat)
2) It is very big. It is grey. It lives in the Zoo. It can walk. ( an elephant)
3) It is red. It is not big. It can run and jump. It lives in the forest. ( a fox)
4) It is big and long. It is green. It can swim. It lives in the river. ( a crocodile)
5) It is a bird. It is yellow, blue, red and green. It can fly. It can talk. ( a parrot)
6) It is big and brown. It likes honey. It can walk. ( a bear)
7) It is very little. It is grey. It likes cheese. ( a mouse)
8) It is little. It can swim. It lives in the river. ( a fish)

Конкурс №3 «Юні поети»

Завдання: підібрати риму до віршованого рядочка, назвавши тваринку англійською мовою.

 На дверях висить замок,

Стереже будинок dog.

                                                          Під вікном  рясний квітник

                                                          Порося топтало pig.

Муркоче, загляда в пакет

Ковбасу шукає cat.

                                                    У канаві в бруд загруз

                                                     Птах поважний- гусак goose.

Дужий, наче паровоз,

Оре поле коник horse.

                                                   Живе вона у зоопарку

                                                   Всі називають її  monkey.

 

Конкурс №4 «Веселка»

Завдання: підібрати риму до віршованого рядочка, назвавши колір англійською мовою.

 

   Зайшов художник в магазин,

   Купив  зелену фарбу green,

 

                            А я понад усе люблю,

                            Вдягати  сині  джинси blue.

 

     Дівчинка, красуня Белла,

      Носить сукню жовту yellow,

 

                            У мене є велосипед,

                            Він увесь червоний red,

 

      У Катрусі бантик зник,

      Бант рожевий в Каті-pink,

 

                            Не забудь забрати чек,

                            Купивши чорну фарбу black.

 

      Білий колір ти згадай,

      На англійській білий- white,

 

 

Конкурс №5 “Зрозумій мене”

Завдання: Капітани команди показують жестами слово, учні повинні здогадатися, що це та назвати його англійською

(plane, rabbit, bear)            (bike, dog, robot)

Конкурс №6 «Співочий»

Завдання:  Кожна команда повинна проспівати пісню англійською мовою під музичний супровід.

“Tell me what your favourite colour” (CD2)

 “How old are you?” (CD 2)

Гаррі Поттер: Які ж ви тільки молодці! Ну що ж тепер мій час чарувати.

(Дістає чарівну паличку, промовляє чарівні слова «Алахамора!». Після цього до залу заходить Англійський Букварик. У цей же час учні 1 класу перетворюються на букви англійського алфавіту.)

Англ. Букварик: Я - Букварик чарівний,

                Швидше ти мене відкрий.

                 Я тобі допоможу,

                І читати всіх  навчу!

                Лиш мене не ображай,

                А люби і поважай!

                Коли дуже ти захочеш,

                Все на світі знати зможеш!

Toм: Оце так дива! То ви ще й букви знаєте?!

Учень1. Pam has a cat.                              Учень 2. My name is B

         Her cat has a hat.                                    As in a box and a bee

         I am letter A.                                            I’ve got a ball,

         I am happy today.                                   A bag and a doll.

Учень 3. I am letter C.                                Учень 4. A dog, a drum, a doll

     What can you see?                                       How I love them all.

     It is a cat,                                                       Look at me!

     A cup and a black rat.                                    I’m letter D.

Учень 5. My name is E,                                 Учень 6. I jump like a frog,

     Just look at me!                                              I’m fine like my dog,

     I see an egg                                                      In fish and in Jeff

     And little Peg.                                                 You find letter F.

Учень.7 My granny is happy,                       Учень 8. Two sisters, I and Y,

   My dog has a puppy.                                       Like to play and cry

   Harry is eight,                                                  Please, letters, don’t cry

   Meet letters G and H.                                       I’ll give you a pie.

Учень 9. My name is J,                                Учень 10. I’m in a knight,

    I’m fine today.                                               A king and a kite

    Jim has a jug                                                  I like to play,

   And some jelly in a mug.                                 I’m letter K.

Учень 11.I’m letter                                        Учень 12. My mum has two mittens,

    As in a bell                                                   my cat has two kittens

    A doll, a ball,                                               I’m merry as Pam

    A leaf and a call.                                          Meet letter M.

Учень 13. Nick has a nose,                         Учень 14. I’ve got a doll,

    Nell has a rose.                                             An orange ball,

    Benny is ten,                                                 a box, a hound,

    I am letter N.                                                 I’m O. I’m round.

Учень 15.Pam in the shop                           Учень 16. I see a queen,

     Met Petty and Bob.                                     Her name is Mary.

     I’m P as in pear,                                          As letters Q and R

     Pig, pen and in sphere.                                She is good and merry.

Учень 17. Sss! It’s a snake                          Учень 18. I’m big, I’m tall,

    Under the sun,                                              I am taller than your doll.

     I see letter S                                                 Look at me, remember me

     In shoe and a son.                                        I am letter T.

Учень 19.We are friends, V and U,            Учень 20.Hello! My name is W,

   You know me and I know you.                     I am a letter, I see you.

   Vase, umbrella, violin.                                   I’m in a wolf, a wheel and watch,

   Tock! Tock! Tock! Let me in!                        I n Wales, in we and in a swatch.

Учень 21. I’ve got two letters, X and Z,

   And now we know the alphabet

   In xylophone and zoo,

   We all want to thank you!

(Після цього учні співають пісню “The ABC song”.)


Aa-Bb-Cc-Dd-Ee-Ff-Gg

Hh-Ii-Jj-Kk-Ll-Mm-Nn-Oo-Pp

Qq-Rr-Ss, Tt-Uu-Vv

Ww--Xx, Yy-and-Zz,

Now I know my A-B-C

Come on now and sing with me.

Aa-Bb-Cc-Dd-Ee-Ff-Gg

Hh-Ii-Jj-Kk-Ll-Mm-Nn-Oo-Pp

Qq-Rr-Ss, Tt-Uu-Vv

 

Ww--Xx, Yy-and-Zz,

Mother will be pleased with me

Now I know my A-B-C


 

 

 

Список використаних джерел

 

  1. Кувшинов В.І. - Конкурс знавців англійської мови// Іноземні мови в школі. - 1998. - № 4. - С.79.
  2. Методика виховної роботи: Навч. посібник для студ. вищ. пед. навч. закладів/Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Єрьомкін та ін; Під ред. В.А. Сластьоніна. - М.: Видавничий центр «Академія», 2002. - 144 с.
  3. Пассов Є.І. Комунікативний метод навчання іншомовному говорінню. - М.: Просвіта, 1991. - 223 с.
  4. Пассов Є.І. Урок іноземної мови в середній школі. - М.: Просвіта, 1988. - 223 с.
  5. Ростовцева О.М. Новорічний вечір на іноземній мові// Іноземні мови в школі. - 2001. - № 6. - С. 66.
  6. Савіна С.І. Позакласна робота з іноземних мов у середній школі. - М.: Просвіта, 1991. - 160 с.
  7. Цеткін В.С. - Реальні ситуації спілкування на уроках// Іноземні мови в школі. - 2000. - № 3. - С.24.
  8. Шестова І.В. - Конкурс на англійській мові в 6-му класі// Іноземні мови в школі. - 2000. - № 3. - С.24.
  9. http://songspro.ru/28/ABC-song/tekst-pesni-Alphabet

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
2065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку