Позакласний захід "100 днів в школі. Перші успіхи"

Про матеріал
Захід спрямований на формування комунікативної компетентності через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу.
Перегляд файлу

«100 ДНІВ У ШКОЛІ. ПЕРШІ УСПІХИ»

Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.

 

Обладнання: плакат із зображенням веселки, таблички зі складами (ми-першокласники), цеглинки LEGO, математичні планшети, тісто для ліплення, шаблони із зображенням шкільного портфеля, посвідчення першокласника, картки із зображенням об’єктів живої і неживої природи.

 

Перебіг свята

 

Звучить весела мелодія.

Вчитель. Добрий день вам, любі друзі,

              Рада вас вітати,

             Щастя та добра вам

             Щиро побажати.

  

  • Сьогодні у нас незвичайний день: ми вже 100днів навчаємось в школі. І як завжди, на свято приходять гості. Зустрічайте!

 

Звучить весела мелодія. До класу заходять діти п’ятикласники, перевдягнуті в костюми тваринок.

  • Привіт, раді вітати малят-нушенят.
  • Ми прийшли до вас у гості із лісової школи, щоб привітати першокласників.
  • Але ви повинні знати, що справжніми першокласниками ви будете тоді, коли покажете, чому навчились протягом навчання в школі.

З’являється мавпеня.

  • Ой, подумайте гарно, навіщо вам потрібне  це навчання. 100 днів – ой-ой!
  • Мені і так добре живеться. Подумайте гарненько.

Вчитель. Ти помиляєшся. Ми за 100 днів пізнали дуже багато.

  • А чи готові ви, діти,  зараз поділитися своїми успіхами? Тоді запрошую всіх у подорож у Веселкову Країну Знань. Сім кольорів Веселки розкриють всі секрети тих предметів, які ми почали вивчати у школі. За виконання завдань кожного кольору веселки ви будете отримувати частинку зашифрованих слів.

 

1–й  Червоний колір  – він символізує уроки читання

 

Наші казкові герої хочуть дізнатися, чи знаєте ви букви. Але їхнє завдання не просте. Чи впораєтесь ви? (Показують декілька букв рухами).

  • А тепер самостійно викладіть букви за допомогою цеглинок LEGO. Вам допоможуть улюблені іграшки. Викладіть букву, з якої починається це слово.

(За виконане завдання отримують слово «ми», яке прикріплюють до кольору веселки)

Фізкультхвилинка для очей.

 

2–й колір Веселки –Оранжевий - він символізує уроки письма

За виконані завдання отримують склад «пер-»

Загадки про шкільне приладдя

Настрибаюсь вволю
По чистому полю.
Правда, трішки ніс стешу,
Як малюю чи пишу.
(Олівець)

Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них ми вчимося писати,
І складати, й віднімати.
(Зошит)

Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)

Кожен учень мене має,
В мене олівці складає.
Мабуть, ти мене впізнав?
Ну звичайно! Я… (пенал)

Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга)

Музично-ритмічна руханка

 

3–й колір Веселки – Жовтий – він символізує уроки математики

 - Покажіть, як ви вмієте швидко і правильно рахувати «Веселі задачі».

 За правильно виконані завдання діти отримують склад «-шо-»

 

Дятел хатку будував –                                          

Вікна всі пофарбував.

Тут одне, а там 4.

Скільки вікон , полічили? (1+4=5)

 

В білки 10 білченят,

А горішків в неї 5.

Хто ж із вас, малята, знає,

Скільки ще не вистачає? (10-5=5)

 

Лиска моркву посадила.

Три морквини там вродило.

Наш зайчисько враз три з’їв.

Скільки лисці залишив? (3-3=0)

 

Робота з математичним планшетом. Викладання геометричних фігур.

 

Руханка

 

 

4–й колір Веселки – Зелений – він символізує уроки  «Я досліджую світ»

 

Учитель : - А чи ви справжні друзі природи? Чи знаєтесь у навколишньому світі? Дізнаємось про це, погравши у гру. За виконане завдання діти отримують  склад «-клас-»

Гра « Будь уважним»

Потрібно показати цеглинку LEGO зеленого кольору, якщо бачите предмети живої природи, якщо неживої природи -  то блакитну.

 

5–й колір Веселки – Блакитний – Світ прекрасного,

він символізує уроки мистецва та дизайну і технологій.

 

Гра «Умілі ручки»

За допомогою пластиліну створити дизайн шкільного портфеля. За виконане завдання отримуємо склад «-ни-»

 

Пісня

6–й колір Веселки – Синій – він символізує уроки фізкультури.

                 Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!

 

Руханка під музичний супровід

За виконане завдання отримуємо склад «-ки»

 

7–й колір Веселки – Фіолетовий, останній. А це віконечко у наше майбутнє

 

Вчитель. Прочитаємо, які слова ми склали, виконуючи завдання  (ми - першокласники).

 

Учитель : - А чи готові ви далі рухатись по Країні Знань?

А чи знаєте ви, як називається місце, де ми навчаємось? Так, це школа. Це слово прийшло до нас з далеких часів і колись воно означало «місце для відпочинку від роботи». Сюди приходили послухати щось цікаве, навчитись. Ось і ви приходите до школи вчитись, пізнавати нове і незвідане.

Виконавши всі завдання Веселкової країни знань, ми маємо надію, що гідні стати справжніми першокласниками нашого закладу. А наш заклад має назву: Лебединський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 (повторюємо разом).

Слово для привітання першокласників надається керівнику закладу – Валентині Юріївні.

Вручення «Посвідчення першокласника»

  • Сьогодні вам допомагали учні лісової школи 5 класу. Вони прийшли на свято не з порожніми руками, а принесли подаруночки. (Вручають подарунки і прощаються з дітьми)

Пісня «Ми- першокласники»

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Лобанова Юлія
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
1481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку