РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ІМЕНІ О.С. ЄГОРОВА
І курс
Викладач інформатики Т.О. Сукачова
Цілі:
Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», протокол гри.
Хід гри:
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Добрий день, шановні друзі!
Вітаємо учасників брейн-рингу з інформатики.
Пропоную всім нам приняти участь в брейн-рингу. Як ви, звичайно, розумієте, безвихідних ситуацій не буває, і де б ви не опинились, тільки сміливість, логіка і смикалка допоможуть знайти вихід, із самої, на перший погляд, складної ситуації!
А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі:
Ну що готові? Тоді до діла!
І конкурс
«Представлення команд»
Для того щоб представити команди запрошуємо капітанів команд, які заздалегідь підготували презентації.
Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.
II конкурс
«Дуель»
Викладач задає питання. Команда, що готова надати правильну відповідь має підняти табличку "Відповідь готова". У разі невірної відповіді, команда-суперник має право дати свою відповідь.
Питання:
1. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).
2. Назва самої довгої клавіші (Пробіл).
3. Пристрій для підключення до Інтернету (Модем).
4. Скільки байт в 1 Кілобайті (1024).
5. Пристрій для введення текстової та графічної інформації з паперу в комп’ютер (Сканер).
6. Програма для створення презентацій (Рower Рoint).
7. Програма для створення електронних таблиць (Еxcel).
8. Програма для створення та редагування малюнків (Рaint).
9. Програма для створення текстових документів (Word).
10. Як викликати контекстне меню? (Правою кнопкою миші).
За вірну відповідь команда отримує 1 бал.
ІII конкурс (практично)
«Допоможе Інтернет»
Додаток1
Знайти за допомогою мережі Інтернет і зберегти у своїй робочій папці та обов’язково зазначити Джерело:
1. Історію виникнення знаку @.
2. Портрет першої програмістки.
3. Правила безпечного Інтернету.
За правильно виконане завдання – 2 бали.
IV конкурс
«Інфо-приказки»
А зараз прозвучать версії програмістів відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналі.
Наприклад: Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.
(Кашу маслом не зіпсуєш.)
Не смійся над старими комп’ютерами, і твій буде старий.
(Не смійся над старими людьми, і ти будеш старий.)
По ноутбуку зустрічають, а по розуму проводжають.
(По одягу зустрічають, а по розуму проводжають.)
Сім раз подумай, а один раз форматуй.
(Сім раз подумай, а один раз відріж.)
Що з Корзини видалене, то пропало.
(Що з возу впало, то пропало.)
Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.
(Дарованому коню в зуби не дивляться.)
Провідник до файлу доведе.
(Язик до Києва доведе.)
Не піктограма красить файл, а файл — піктограму.
(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)
З хворого диска на здоровий вінчестер.
(З хворої голови на здорову.)
Вірусу боятися — в Інтернет не ходити.
(Вовка боятися — в ліс не ходити.)
Антивірусна програма — запорука здоров'я комп'ютера.
(Чистота — запорука здоров'я.)
За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал.
V конкурс
«Розгадай ребус»
Додаток2
Викладач демонструє ребуси для учасників брейн-рингу. Команда, що готова дати відповідь, має підняти табличку "Відповідь готова". У разі невірної відповіді, команда-суперник має право дати свою відповідь.
Відповідь: Монітор
Відповідь: Редактор
Відповідь: Команда
Відповідь: Відео
Відповідь: Малюнок
Відповідь: Таблиця
За правильну відповідь – 1 бал.
VI конкурс
«Майстри перевтілювань»
Додаток3
Учень повинен, не називаючи предмету, написаного на карточці, пантомімою показати пристрій комп’ютера. Для цього учасники з команди обирають одного представника. На відгадування карточок відводиться 1 хвилина. Якщо учень не може пояснити напис, він може перейти до наступної. Першим обирає карточку для відгадування представник команди-лідера, а потім – по черзі.
Слова командам:
За відгаданий пристрій – 1 бал.
VІІ конкурс
«Ерудити»
Запитання І команді:
Запитання ІІ команді:
Вірна відповідь – 1 бал.
VIII конкурс
«Кросворд»
Додаток4
Завдання командам: Розгадайте ключове слово та підніміть карточку «Відповідь готова»
Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.
ІХ конкурс (практично)
«Танграм»
Додаток5
Створіть зображення в Pаint з геометричних фігу. Малюнок зберегти в своїй робочій папці.
Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.
Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.
(Оголошення результатів змагань)
НАГОРОДЖЕННЯ.
Підійшов до завершення наш конкурс. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Конкурс «Супер гігабайт»
№ конк. |
Назва конкурсу |
1 КОМАНДА _________________ |
2 КОМАНДА _________________ |
1 |
«Представлення команд» (Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.) |
|
|
2 |
«Дуель» (1 бал за вірну відповідь) |
|
|
Разом: |
|
|
|
3 |
«Допоможе Інтернет» (практично) (2 бали за виконане завдання) |
|
|
Разом: |
|
|
|
4 |
«Інфо-приказки» (1 бал за вірну відповідь) |
|
|
Разом: |
|
|
|
5 |
«Розгадай ребус» (1 бал за вірну відповідь) |
|
|
Разом: |
|
|
|
6 |
«Майстри перевтілювань» (1 бал за відгадану карточку) |
|
|
Разом: |
|
|
|
7 |
«Ерудити» (1 бал за вірну відповідь) |
|
|
Разом: |
|
|
|
8 |
«КРОСВОРД» (1-5 балів) |
|
|
9 |
«Танграм» (практично) (1-5 балів) |
|
|
Разом: |
|
|
1