Сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості; сприяти соціалізаціїдитини ( не відгороджувати дитину від проблем, які існують у суспільстві, а спільномоделювати шляхи їх вирішення); виховувати естетичний смак, вміння аналізуватинегативні риси поведінки; в гумористичній формі висвітлювати екологічні проблеми
Мета: Сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості; сприяти соціалізаціїдитини ( не відгороджувати дитину від проблем, які існують у суспільстві, а спільномоделювати шляхи їх вирішення); виховувати естетичний смак, вміння аналізуватинегативні риси поведінки; в гумористичній формі висвітлювати екологічні проблеми.
1-й ведучий. Сьогодні в школі незвичайний день – 1 квітня. Хлопців і дівчат не впізнати. Вони чемно вітаються зі старшими, один з одним, за все дякують, коли необхідно – перепрошують і привітно посміхаються. А все тому, що сьогодні 1 квітня. І в цей день, як відомо, буває все навпаки…
На сцену вибігають хлопчик і дівчинка, розмахуючи портфелями, сідають на край сцени, розламують шоколад і починають їсти.
(Звучить 1-й куплет і приспів на мотив «Детство…»).
Поруч школа,
Є куди спішить,
Стежка швидко
До дверей біжить.
Не встиг награтись,
Роки-як вода,
Вже випускник я –
Закінчилась гра.
А я хотів би, так хотів би знов
В дитинство глянуть
І пограти в лов,
Даринку смикнуть
За одну косу,
Зробить у класі злітну полосу.
1-й ведучий.
Шкільне життя – не шоколад,
І щоб воно ішло на лад,
Нам треба більше жартувати,
Невдачі гумором долати
2-й ведучий
Сьогодні буде торба сміху,
Вам, любі гості, на утіху.
Всім пропонує «Вінегрет»
Шкільний веселий ко-ло-верт.
1-й ведучий.
Але постійте. в класі тиша,
Невже нас слайд погризли миші?
2-й ведучий.
Ну, а це що за дива,
1-й ведучий.
Почекаємо давай!
(Вбігають бабки).
Бабки.
Хух! Встигли! Перший ролик наш!
Приготувалися!
Займаймо вихідну позицію! І… раз…
(Співають на мотив пісні «Зима»).
Ми бабки-молодушки.
Смішинки в нас подрушки.
Жувать ми їх готові
І класти під подушки.
Лікуєм від нудоти.
Як треба – зачаруємо,
Усмішку подаруємо.
Льодовик у серцях
Хай розмерзнеться,
Сміх і радість до нас
Хай повернеться.
Водограєм нехай гумор лине,
Веселиться нехай вся країна.
1-а бабуся.
Все. що є
Й чого не маємо,
У макітрі розтираємо.
2-а бабуся.
Що було і не було,
У макітрі щоб гуло.
1-а бабуся.
Трохи сміху, трохи сліз,
Анекдот, щоб теж уліз,
2-а бабуся.
Щоб смішним запахло духом,
Треба буде слухать вухом.
1-а бабуся.
Жартівливий дух летить,
Як же нам його зловить? Ловімо!
Ведучий. Ми запрошуємо вас, Шановні гості, друзі, на нашу вулицю Сміху.
(Під музику виходять діти і співають пісню «На вулиці сміху»)
На вулиці сміху веселий народ.
там дружбу шанують, як сто нагород.
На вулиці Сміху з веселки місток,
Він з вулиці сміху біжить до зірок.
Приспів:
Дім, що ми збудуємо, часу непідвладний,
Сонце не уступить чорній тьмі.
Це тому, що сміх наш – вірна зброя дружніх,
Найсильніша зброя на землі.
На вулиці Сміху скрізь жарти дотепні,
Навчання і праця – там речі конкретні,
Закінчитись може звичайна дорога,
А вулиці Сміху не видно кінця.
На вулиці Сміху сто тисяч чудес:
Швидкі каруселі і ліс до небес.
На кожнім городі банани ростуть,
І в кожній хатині там казки живуть.
Приспів:
На вулиці Сміху щаслива рідня
Там змалку проходять науку добра.
На вулиці Сміху збудуємо дім
І разом із друзями поселимось в нім.
2-й вулиця наша – незвичайна. тут є школа, в якій трапляються веселі пригоди і цікаві уроки з веселими перервами.
ВЕСЕЛА СЦЕНКА.
Учитель. Діти, для роботи на підсобному господарстві школи потрібно десять добровольців. (Один учень відходить убік). Що це значить, Андрію?
Андрій. Хочу звільнити місце для добровольців.
ВЕСЕЛА СЦЕНКА 2.
Учитель. Петре, ти знову куриш.
Петро. Не відмовлюсь.
ВЕСЕЛА СЦЕНКА 3.
Учитель.
Сашко, а що це в тебе під оком?
– За культуру постраждав.
– Тобто?
– Я сказав Іванові, що тримати руки в кишенях не культурно.
– Правильно сказав.
– От він їх і витягнув.
ВЕСЕЛА СЦЕНКА 4.
(Заходить учителька).
1-й учень. Наталя Іванівна, а ми вчора на екскурсію в краєзнавчий музей ходили.
– Правда? І що ж там найбільше сподобалось?
– Як Назар зі сходів упав.
2-й учень. Наталя Іванівна, а ще вчора до нас гості з Тернополя приїжджали. Вони запитували мене, ким я хочу бути.
– і що ти відповів?
– Я сказав, що пасічником стану!
– Молодець, це ж чудово!
– Але я замість бджіл у вулики комарів поселю.
– Навіщо?
– А я кров державі здавати буду!
3-й учень. І підручники нам в школі роздавали, запитували, хто який предмет любить.
– І який тобі подобається?
– Дзвінок (бере дзвінок і дзвенить).
1-й учень. Цікаво, як проходять першоквітневі уроки в школі?
Уроки зоології
Вчитель. Чому на зиму птахи летять на південь?
Учні. Тому, що дуже важко іти туди пішки.
Вчитель. Чому голуби літають?
Учні. Тому, що за ними ганяються коти.
Вчитель. Що це таке: сіре, на чотирьох ногах і з валізою?
Учні. Миша, що їде на канікули додому.
Вчитель. Галю, чому в тебе в зошиті суцільні пропуски?
– Е, Натолю Іванівно, це пропуски спеціально для реклами.
РЕКЛАМНА ПАУЗА.
Учні. Справжній шоколад – шоколад від фабрики «Світоч»
(Ритмічний танець виконують три дівчинки. Після закінчення танцю одна з дівчат запитує).
– Дівчата, а навіщо ж роблять білий шоколад?
– Щоб темношкірі також могли ним обмурзатись.
(Звучить музика, потім – дзвінок).
2-й ведучий .На уроці народознавства ми вивчили народні прикмети, які є актуальними для нашої школи. Як у народі кажуть: «Хочеш – вір, хочеш не вір»
1-й ведучий. Якщо на території школи сміття лежить зі заходу на схід вітер західний.
2-й учень. Якщо щітка не вміщається в роті, значить вона не зубна, а для взуття.
1-й ведучий. Погано зав’язані шнурки можуть бути причиною розбитого носа.
2-й учень. Якщо ви необережно вилили компот із чорної горобини на білу блузку своєї подруги, то скористайтеся рекламою для виведення плям.
(Учениця рекламує пральний порошок)
Вам здається, що це ідеальна блузка?
А як щодо цього?
Представляємо нову формулу актив-вайт.
Новий «Тайд! дбайливо бореться з плямами,
Які іншим пральним засобом не під силу.
Чистота – чисто «Тайд».
1-й ведучий. Це все дуже складно, оскільки на ці пральні засоби кишенькових грошей аж ніяк не вистачає. Я пропоную доступний, дешевий і перевірений мною спосіб виведення плям.
– Який?
– Дуже просто. Береш фломастер, обводиш ним пляму і акуратно вирізаєш ножицями.
Ведучий. Щоб легше було жити, долати дрібні труднощі – даруйте один одному щирі і
добрі усмішки. І не тільки 1 квітня, але весь рік, адже вулиці Сміху немає кінця!
(Виходять дві дівчинки)
1-а учениця. Вона нічого не коштує, але багато дає. Це усмішка.
2-а учениця. Вона збагачує тих, хто її отримує і не збіднює при цьому того, хто її дарує.
1-а учениця. Вона тримає мить, а в пам’яті залишається назавжди. Посміхайтесь!
2-а учениця. Вона приносить щастя в дім, породжує атмосферу доброзичливості у ділових стосунках і служить паролем для друзів.
1-а учениця. Усмішка – бальзам для втомлених, сонячний промінчик для тих, хто впав духом, вона – найкращі ліки від неприємностей.
2-а учениця. А, проте, її не можна купити, не можна випросити, позичити, вкрасти.
Вона сама по собі ні на що не годиться, поки її не подарували.
Усміхайтесь!
Смійтеся на здоров’я!
Чергові.
Розгрібаючи смітник, –
учнівську власність,
Ми віднайшли шедеври класні
(Зачитують записки учнів).
1. Дай списати задачу –
Куплю жуйку на здачу.
2. Шпаргалку не дам,
даси гривню – продам.
3. Відстань від мене,
дорости, бо ще зелений.
4. Я не вивчив слова,
відпрошуся, скажу,
що болить голова.
(Виконується пісня на мотив «Уличка»).
Посміхнись і буде все окей,
Сумувати більше нині не прийдеться,
Коли жарт помножиш на дотеп,
То про сум забути зовсім доведеться.
І тоді життя шкільне,
Стане суперчарівне
І не буде суму й жалю ні краплини,
Нових хочеш сподівань –
В клас до ледарів заглянь,
Й не залишиться для суму ні хвилинки.
(Ведучі відбирають дітей і ведуть – звучать частівки).
Не в десятім государстві,
Не в заморському десь царстві,
А щодня отут у нас
Сміховинок повен клас.
У максима язик
Лінуватися не звик.
З балачок уже розпух,
Що тепер хвата до вух. Ух!
Від ласкавих добрих слів
Рот у хлопців почорнів,
Щоб хоч трохи відбілити
«Ваніш» треба їм купити. Так, так, так!
Як нам ледарів зібрати,
Не було б куди саджати.
Якби їх хто купував,
Бізнес наш би не пропав. Во!
Не витримує вже стеля
Наших доблесних спортсменів,
На перерві, як в бою,
Силу міряють свою.
Треба спонсорів шукати.
Щоб нечепур нам покупати.
Хай придбають нам басейн,
І діла будуть окей!
Хай смішний наш «вінегрет»
Буде всім вам на десерт,
Все погане хай минеться,
Хай вам весело живиться!
Ведучі.
Хай веселий настрій буде:
В школі й дома,
А шкільний наш коловерт
Відганяє втому.
ДОПИТЛИВІ БРАТИКИ
– Так ви той телепень і є ? – запитали малі хлопчики парубка, що прийшов до їхньої сестри.
– Що за телепень? – зніяковів хлопець.
– А мама татові так сказала: « Нашу Клаву треба чимскоріш за якогось телепня віддати, бо ніякого толку з неї не буде»
ЗАПИТАЙ У МАМИ
– Тату, ти не знаєш, де Кордильєри?
– Запитай у мами. Вона завжди представляє все з місця на місце.
НА МОРІ
Чоловік з дружиною купаються в морі.
– Ти, чоловіче, весь час біля мене. Боїшся, щоб я часом не потонула?
– Розумієш, на тобі стільки золота, що я боюсь його втратити.
КОРИСТЬ
– Мишко, ти радієш, коли я приходжу до вас?
– Звичайно, дядю! Кожного разу мати дає мені карбованця, щоб я не питав, чому у тебе такий червоний ніс…
ПРИЧИНА ДЛЯ РАДОСТІ
– Чого це ви розвеселилися, лікарю ?- запитує медсестра стоматолога.
– Зараз увійде автоінспектор, який зробив мені дірку в талоні.
ДУЖЕ ПРОСТО
У машині їдуть двоє. Коли це дорогу перегородила отара овець. Довелося зупинитись.
– Триста дев’яносто п’ять овець, каже один, коли отара пройшла.
– Як це ти зумів їх полічити?
– Дуже просто. спершу порахував усі ноги, а потім поділив на чотири.
ОБІЦЯНКА.
У закутку шкільного двору сховалися два учні і курять.
– Де ти навчився кільця з диму пускати?
– Якщо я добре вчитимусь, то батько обіцяв ще й не такому навчити.