Позакласний захід до Дня Святого Мартіна

Про матеріал

Позакласний захід з німецької мови для учнів 2 – 5 класів. День Святого Мартіна). Захід придуманий з метою ознайомити учнів зі святом у Німеччині, розширювати знання учнів про Німеччину,про її побут і звичаї.

Перегляд файлу

День Святого Мартіна

E:\Документы Света\Документы Света\Света И\немец.язык\CAM00481.jpg

Позакласний захід з німецької мови для учнів 2 – 5 класів

Вчитель: Кицелюк Інна Богданівна

Мета: ознайомити учнів зі святом у Німеччині, розширювати знання учнів про Німеччину,про її  побут і звичаї, розвивати лексичні та фонетичні навички;

сприяти вихованню милосердя, доброти, готовності допомогти;

розвивати творчі здібності учнів, стимулювати зацікавленість учнів до вивчення німецької мови.

Обладнання: ворота міста, місяць, зірки(для інсценування),ліхтарики.

Хід заходу.

Вчитель: Любі діти та вчителі! 11 листопада  у Німеччині свято – День Святого Мартіна. А хто такий Мартін? Чи знаєте ви? Давайте послухаємо легенду про Мартіна.

Інсценування.

Дійові особи: Мартін, жебрак.

Ворота місця. Ніч, на небі місяць та зірки. Біля воріт ходить солдат.

1 ведучий (учень): Es war im vierten Jahrhundert. Martin war Soldat. Er schützte das Stadttor. Es war Nacht. Der Mond  und die Sterne leuchteten.

2 ведучий (учень): Це було у четвертому столітті. Мартін був солдатом. Він захищав ворота міста. Була ніч. На небі сяяли місяць та зірки.

До воріт  повільно підходить жебрак. Його качає від холоду і голоду.

1 ведучий: Es war kalt in der Nacht. Am Stadttor fand Martin einen frierenden Bettler. Er hatte kein Haus und kein Essen. Martin hob sein Schwert und …

Мартін бачить цю бідну  людину, піднімає свій меч і … ( залишається  в цій позі)

2 ведучий: Вночі було холодно. Біля воріт Мартін знайшов гинучого від холоду жебрака. У нього не було ні житла, ні їжі. Мартін підняв свій меч і …

Вчитель: А як ви вважаєте, діти, що зробив Мартін?

Діти дають різні відповіді.

Вчитель: Давайте послухаємо легенду далі і все узнаємо.

1 ведучий:  Er teilte seinen Mantel und gab eine Hälfte dem Bettler, damit er sich wärmen konnte. Dann gab Martin ihm ein Stück Brot, weil der Bettler Hunger hatte. So rettete Martin diesen armen Menschen.

Мартін розрубає свій плащ на дві частини, однією частиною накриває жебрака, дає йому кусок хліба. Жебрак уходить.

2 ведучий: Він розділив свій плащ і дав половину жебраку, щоб він міг  зігрітися. Потім Мартін дав йому шматок хліба, тому що він був голодний. Таким  чином Мартін  врятував цю бідну людину.

Вчитель: Er teilt den Mantel und das Brot

                 Und hilft dem Mann in seiner Not,

                 So gut er helfen kann.

                 Sankt Martin heißt der Mann.

 

1 ведучий:  Пройшло багато років , а люди і досить пам’ятають цей добрий вчинок Мартіна, називають його – святий Мартін.

2 ведучий:  Кожен рік 11 листопада у Німеччині святкують День Святого Мартіна. Ввечері збираються діти, великі й маленькі, а також дорослі. У руках всі мають ліхтарики, які самі змайстрували. Ліхтарики  сяють.

1 ведучий:  Ця процесія прямує по вулицях міста до площі. Всі співають пісні на честь святого Мартіна. На чолі процесії іде Мартін.

Виходять діти зі своїми ліхтариками, ідуть  і співають пісню, попереду йде  святий  Мартін.

Пісня «Ich geh' mit meiner Laterne»

I.Ich geh' mit meiner Laterne

 und meine Laterne mit mir.

 Dort oben leuchten die Sterne,

 hier unten, da leuchten wir.

 Ein Lichtermeer  zu Martins Ehr.

 Rabimmel, rabammel, rabumm.

 

II. Ich geh' mit meiner Laterne

 und meine Laterne mit mir.

 Dort  oben leuchten die Sterne,

 hier unten, da leuchten wir.

 Der Martinsman,  der zieht voran.

 Rabimmel, rabammel, rabumm.

 

III. Ich geh' mit meiner Laterne

 und meine Laterne mit mir.

 Dort  oben leuchten die Sterne,

 hier unten, da  leuchten wir.

 Wie schön das klingt,  wenn jeder singt.

 Rabimmel, rabammel, rabumm.

 

IV. Ich geh' mit meiner Laterne

 und meine Laterne mit mir.

 Dort  oben leuchten die Sterne,

 hier unten, da leuchten wir.

 Ein Kuchenduft   liegt in der Luft.

 Rabimmel, rabammel, rabumm.

 

 V.Ich geh' mit meiner Laterne

 und meine Laterne mit mir.

 Dort  oben leuchten die Sterne,

 hier unten, da  leuchten wir.

 Beschenkt uns heut,  ihr liebe Leut’!

 Rabimmel, rabammel, rabumm.

 

VI. Ich geh' mit meiner Laterne

 und meine Laterne mit mir.

 Dort  oben leuchten die Sterne,

 hier unten, da leuchten wir.

 Mein Licht geht  aus,  wir geh’n  nach Haus.

 Rabimmel, rabammel, rabumm.

2 ведучий:  На площі горить велике вогнище. Усі збираються біля нього Потім стає тихо і починає говорить Мартін.

Мартін:  Liebe Kinder und Eltern!  Wollen wir so handeln, wie Martin getan hat. Wir dürfen nicht nur an uns selber denken. Wir sollen lernen, anderen zu helfen. Damit machen wir den anderen Menschen  Freude und werden selbst froh dabei. Sind Sie damit  einverstanden?

1 ведучий:  Любі діти та батьки! Давайте робити так, як робив Мартін. Ми повинні думати не лише про себе, а й допомагати іншим людям. Створюючи добро іншим, ми самі отримуємо задоволення. Ви з цим згодні?

Всі кажуть: Так, так …

Вчитель: Після цього виступу діти отримують солодощі від дорослих, і, перш за все, маленькі солодкі хлібці від Мартіна.

Ведучі і Мартін роздають дітям, які йшли в процесії, солодощі.

Вчитель: Скажіть, діти, чи сподобалось вам це свято? А як ви вважаєте, слова святого Мартіна підходять тільки до дітей Німеччини? Чи до нас також? Чи є у нас люди, які потребують нашої допомоги? Хто це?

Діти відповідають на запитання.

Вчитель: Любі діти, давайте не будемо забувати про них. І, як святий Мартін, дбати та допомагати їм при кожній нагоді. Де б ви не були, будь-ласка,простягайте руку надії та допомоги. Їхня доля та життя залежить і від нас. Ви згодні з цим?

Zum Martinstag steckt jedermann

Leuchtende Laterne an.

Vergiss den andern nicht,

Drum brennt das kleine Licht.  

До дня святого Мартіна кожен робить ліхтарик, і маленьке світло ліхтарика нагадує нам: «Не забувайте про інших!»

Але це не все. У нас є приємний момент. Сьогодні діти 4-5 класів прийшли на свято зі своїми ліхтариками. Зараз вони покажуть свої ліхтарики, а журі оцінить їх роботу. Діти, які зробили найкращі ліхтарики, отримують призи.

Діти проходять зі своїми ліхтариками, журі вибирає найкращі ліхтарики  і нагороджує дітей.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Павлюк Роксолана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лукачук Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
2081
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку