Позакласний захід "Хто найголовніший у театрі?"

Про матеріал
Матеріал створено для дітей із затримкою психічного розвитку та із загальним недорозвиненням мовлення.
Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 94

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід

(ЯДС, ранкові зустрічі)

1 клас (для дітей з ООП)

«Хто найголовніший у театрі?»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Зубченко О.О.

 

 

 

 

 

 

2021

Тема: Хто найголовніший у театрі?

Мета: закріплювати знання учнів з теми «Театр», збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати в групах; розширювати кругозір; виховувати повагу до праці; сприяти згуртуванню класного колективу; формувати ключові компетентності.

Форма проведення: позакласний захід (ЯДС, навчання грамоти).

Обладнання: маски, картки із зображеннями театральних професій, індивідуальні картки, інтерактивна дошка, кольорові фломастери та олівці.

Хід заходу

І. Вступна частина.

  1. Прийом «Інтрига».

- Сьогодні ви спробуєте себе в багатьох ролях: акторів, глядачів, костюмерів, гримерів, декораторів та представників інших театральних професій. А наприкінці ви мені скажете, хто ж найголовніший у театрі?

2. Гра «Актори».

Діти одягають по черзі маски із різним виразом обличчя і промовляють фразу «Нас запрошують у театр».

         E:\Картинки\facial-expression-face-cartoon-emoticon-face.jpg          E:\Картинки\facial-expression-face-cartoon-emoticon-face.jpg

ІІ. Основна частина

  1. Відгадування загадок.

Він такий же, як і ми,

Непомітний між людьми,

А в театрі грає ролі:

Нині – вчителя у школі,

Завтра буде інша роль –

То бідняк він, то король. (Актор)

 

 

Золоті у нього руки:

Має фарби, грим, перуки.

Загримує так, що й мати

Не зуміє упізнати. (Гример)

 

 

Без костюмів, звісна справа,

Буде зовсім нецікаво.

Роль яка у вас – принцеси,

Куховарки, стюардеси?

В будь-які одягне шати,

Щоб змогли ви роль зіграти. (Костюмер)

Сцени всі напам'ять знає

Та спектаклем управляє.

Він акторів учить грати.

Хто це? Зможеш відгадати? (Режисер)

 

Починається вистава,

Буде і для нього справа:

П'єсу у руках тримає

І акторів виручає:

Він підказує слова,

Якщо хтось їх забува. (Суфлер)

Цей художник знає діло,

Прикрашає сцену вміло.

Намалює поле, річку,

Зробить хатку невеличку,

І палац, і ліс казковий –

До вистави все готово! (Декоратор)


  1. Гра «З’єднай правильно».

У учнів на партах зображення людей різних театральних професій. Завдання полягає в тому, щоб з'єднати правильно професію із її назвою, звертаючи увагу на реквізит та позу людини.

  1. Перегляд фрагменту мультфільму «Фіксики».

- Хто головні герої мультфільму? Про що цей мультфільм?

  1. Робота в групах.

Діти об'єднується в три групи: «Костюмери», «Гримери», «Декоратори» і отримують завдання.

«Костюмери»

- Доберіть костюми до вистави «Фіксики». (Діти отримують костюми різних казкових героїв і обирають тільки ті, які стосуються фіксиків)

«Гримери»

- Зробіть головним героям грим. (Діти добирають обличчя до героїв мультфільму «Фіксики»)

«Декоратори»

- Доберіть необхідні декорації до вистави «Фіксики». (Із запропонованих варіантів дібрати тільки гвинтики та інструменти)

Діти презентують виконану роботу біля дошки.

- Отже, над створенням вистави працюють багато людей різних професій. То хто серед них найголовніший? (Варіанти відповідей дітей)

- Чи могла відбутися вистава без кого-небудь з них?

ІІІ. Підсумкова частина

  1. Гра «Пантоміма».

- За допомогою рухів та міміки зобразити будь-яку тваринку.

  1. Гра «Обери театральну професію».

- Дістаньте із коробочки картку із зображенням професії. Якщо це театральна професія, прикріпіть до театру.

3.  Вправа «Незакінчене речення».

«Я вважаю, що у театрі найголовніший…, тому, що…»

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
3 червня 2023
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку