Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема тижня: ««ІГРИ»ІГРИ», ДОПОМА
Тема дня. Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
Мета уроку . Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор. Організовувати взаємодію в парах та групах. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.
Обладнання.
Зміст |
Матеріал до уроку |
І. Самовизначення до діяльності |
|
І. Ранкова зустріч 1. Привітання Привітайтеся. Запитайте в дітей, чи люблять вони бавитися? Якщо так, то скажіть, що маєте для них приємну новину – сьогодні гри буде більше, ніж звичайно.
|
Гра «Чарівна скринька»
|
ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації |
|
ІІ. Розгадування ребуса для визначення теми заняття Пригадайте з дітьми правила розгадування ребусів. Запропонуйте визначити тему тижня, розгадавши ребус.
• Гра «Кубик запитань» Чому ти любиш бавитися? Яка твоя улюблена лічилка? Яка твоя улюблена гра?Чому? Чим ти любиш займатися у вільний час? У які ігри ти любиш гратися сам, а в які – з друзями? Яка твоя улюблена пора року для того, щоб грати в різні ігри? Чому? |
,,
Зошит с.1 впр.1
|
ІІІ. Пошук рішення проблеми |
|
ІІІ. Вправа «Попкорн» для називання улюблених ігор учнів Повідомте учням, що в наступній вправі вони будуть «попкорном»: після запитання вчителя «Яка ваша улюблена гра / ігри?», учні дають відповідь, підстрибуючи догори. Учитель записує відповіді дітей на великому аркуші паперу або на дошці. Навчіть їх Вашої улюбленої лічилки, наприклад, «нескінченної»: Раз і два — росла трава, три, чотири — покосили, п’ять — на сонечку сушили, шість — в копичку поскладали, сім — корівку годували, вісім — молочко давала, дев’ять — діток напувала, десять — привела телятко, починаймо все спочатку. Раз і два — росла трава… (Леся Вознюк) Попросіть, щоб вони записали числа, які почують у лічилці, а ще продемонстрували рухами ті дії, про які почули. Запропонуйте встати тим, кому дісталася одиниця, плеснути в долоні тих, хто одержав номер «два», підстрибнути догори «трійкам» і т.д. |
Зошит с. 2впр.3
|
Фізкультхвилинка |
|
ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні |
|
ІV. Ігрова діяльність учнів в осередках класу
1. Математичний осередок. Гра «Бінґо
2. Осередок відкриттів. Гра «Хто швидше»
3. Творчий осередок. Гра «Живі долоньки» • Запропонуйте дітям обрати будь-яку фарбу і нанести її пензликом на долоню і пальці, а потім залишити відбиток на аркуші паперу. При цьому пальчики можуть займати різне положення, тобто бути зведеними або розведеними. • Попросіть дітей уважно вдивитися у свій відбиток і спробувати побачити якийсь образ. За допомогою пензлика й фарб надайте образу завершений вигляд. Послухайте дитячі розповіді. |
Зошит с.2-3, впр. 5
Зошит с.3, впр.6
Презентація
Листок,фарби. |
V. Самостійна робота із самоперевіркою. |
|
Підведення підсумків заняття. З’ясування, яка гра є улюбленою для кожного учня. Запитайте в дітей, які ігри бувають? Чи є в них улюблені ігри й улюблені лічилки? Які вони? Чи хтось із дітей готовий показати свою улюблену гру або пояснити, як її виконувати.
|
|
Фізкультхвилинка |
|
VІ. Включення в систему знань і повторення |
|
Попросіть дітей вдома розпитати дорослих членів своєї сім’ї (батьків / дідусів або бабусь/ старших братів та сестер, хрещених тощо), у які ігри вони бавились у віці 6 –7 років. Нехай учні попросять дозволу принести до школи свої улюблені іграшки, а ще краще – улюблені іграшки своїх батьків, якщо вони збереглися вдома. Обов’язково запропонуйте дітям розпитати в батьків, якими іграшками вони любили бавитися й чому. |
|
VІІ. Рефлексія діяльності |
|
Рефлексія «Сонечко». • Прикріпіть на дошці круг жовтого кольору. Скажіть дітям, що це – сонечко, але воно розгубило свої промінчики на учнівських партах (на парті перед кожною дитиною покладіть «промінчик» та «хмаринку») • Попросіть дітей прикріпити на «сонечко» «промінчик», якщо заняття їм сподобалось. Якщо не сподобалось – «хмаринку». Запропонуйте дітям пояснити свій вибір. |
|