Позакласний захід "«Інформатичний калейдоскоп»"

Про матеріал

Метою інтелектуально-розважальної гри: збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з математики та інформатики; розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме з дитинства слово. Хто із вас не тримав в руках цієї іграшки, в захопленні не спостерігав, як змінюються в ній форми і кольори загадкових скелець! У нашій грі теж змінюватимуться кольори-завдання. Ми будемо подорожувати від станції до станції, які мають такі чудові назви: «Словесна», «Спортивна», «Друкарська», «Розважальна», «Загадкова», «Ерудит» і «Літературна». І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого і незвичайного.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід «Інформатичний калейдоскоп»

для учнів 5-х класів

Мета заходу:

  • збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з математики та  інформатики;
  • розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання  в нестандартних ситуаціях;
  • виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

Обладнання: станції, картки-завдання.

Хід заходу:

Ведучий: Шановні друзі! Розпочинаємо інтелектуально-розважальну гру «Інформатичний калейдоскоп». Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме з дитинства слово. Хто із вас не тримав в руках цієї іграшки, в захопленні не спостерігав, як змінюються в ній форми і кольори загадкових скелець! У нашій грі теж змінюватимуться кольори-завдання. Ми будемо подорожувати від станції до станції, які мають такі чудові назви: «Словесна», «Спортивна», «Друкарська», «Розважальна», «Загадкова», «Ерудит» і «Літературна». І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого і незвичайного.

       А тепер познайомтесь із учасниками. Кожна команда зараз представить себе, свого капітана.                                                                       (Виступи команд)

Ведучий: Вітаємо і бажаємо успіху!

                   Гра починається!

                   Калейдоскоп починає крутитись!

                   Перша зупинка „Словесна”

Ведучий: На цій станції зупинилися найкращі знавці термінів інформатики. Я, впевнена, що ви дуже гарно справитесь із завданням, яке буде зараз оголошено.

      Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики та пояснити їх значення.

 

 

 

 

 

 

Відповіді: сайт, монітор, кілобайт, процесор, папка, принтер, джойстик, модем, антивірус.

                            (Журі підводить підсумки виконання завдань учасниками)

Ведучий: Ви, напевно, засиділись та хочете розімятисью Зараз буде Вам така можливість. (Помічники на спину учасника чіпляють картки з номерами. Числа можуть бути різними. Причому, кожний учасник не знає, яке число йому дали). Задача команди: як можна скоріше построїтись у порядку зростання номерів.

Команда 1: 4, 12, 27, 78, 100, 213.

Команда 2: 9, 17, 63, 88, 146, 200.

Команда 3: 1, 7, 45, 60, 149, 269.

                            (Журі підводить підсумки виконання завдань учасниками)

Ведучий: За 5 хвилин капітану потрібно у текстовому редакторі надрукувати текст. Відкрийте конверти і розпочинайте. У кого текст буде складатися з більшої кількості слів, той і переможе. Увага звертається на розділові знаки та помилки.

Текст для друку

Сойка

     Сойка – птах невеликих розмірів, масою 200 г. Забарвлення строкате, рудувато-коричневе. На крилах має яскраві  голубі смуги.

     Сойка осілий птах. Живиться жолудями, горіхами, ягодами, а навесні і влітку комахами, іноді яйцями і пташенятами дрібних птахів, дрібними гризунами, жабами.

     Гніздо сойка будує на деревах, з тоненьких гілочок, трави, корінців. В кінці травня самка відкладає 5-6 яєць. Насиджують яйця обидва птахи. Через 16-17 днів вилуплюються пташенята. Батьки турбуються про них протягом 3 тижнів. Після вильоту пташенят, птахи утворюють сімейні зграйки і кочують по лісах у пошуках їжі.

      Сойка корисний птах. Сприяє поширенню насіння дерев, ховаючи в землю про запас жолуді, горіхи, які згодом проростають. Цих птахів потрібно охороняти.

                            (Журі підводить підсумки виконання завдань учасниками)

Ведучий: Кожній команді треба за 7 хвилин розгадати кросворд.

(Підведення підсумків конкурсу)

Ведучий: Зараз ми зупинимось на станції «Загадковій». Конкурс «Вірю невірю». На подані твердження ви повинні відповісти «так» якщо вважаєте, що твердження правильне і «ні» якщо не правильне.

  1. Програми  Блокнот, Word Pad, Microsoft Word є тестовими редакторами. (Так)
  2. З англійської мови Windows перекладається як вікна. (Так)
  3. Пристрій для підключення до мережі Internet називається принтер. (Ні)
  4. Word це операційна система.(Ні)
  5. Редагування тексту – це змінювання зовнішнього вигляду тексту. (Ні)
  6. Відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбува­ються, – це інформація. (Так)
  7. Прилад для обчислень – це калькулятор. (Так)
  8. Корисність, актуальність, достовірність, об’єктивність, повнота, зрозумілість – це властивості інформації. (Так)
  9. Інформація сприймається людиною через органи чуття. (Так)
  10. Найпопулярніший пристрій для спілкування – це телефон. (Так)
  11. Один з найдавніших обчислювальних пристроїв, який викорис­товується в наш час, – це рахівниця. (Так)
  12. Програма Power Point призначена для створення графічних малюнків. (Ні)

  (Підсумки конкурсу)

Ведучий: Назва станції «Ерудит». Що означає це слово? Ерудит – це людина, яка має глибокі всебічні знання, людина, яка начитана, котра багато знає. Виходячи з цього, ви розумієте, які учасники зупинились на станції під такою назвою. Яке ж завдання їх чекає? А ось таке: командам пропонується розгадати ребуси.  Виграє той, хто перший підніме руку та дасть відповідь. Будьте уважні. Отже, починаємо.

ребус з інформатики  ребус з інформатики

Навушники     Папка

ребус з інформатики https://dbimg.eu/i/bbmwq1l.png

Монітор     Мінус

https://dbimg.eu/i/uqebvy4x.pnghttps://dbimg.eu/i/pgx6lbnl.png

Вершина     Транспортир

(Підведення підсумків конкурсу)

Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів’я. Виграє та команда, яка першою вірно складе всі прислів’я. Частини прислів’я записані на картках.

  1. Людина красна розумом, а комп’ютер – пам’яттю.
  2. Натиснеш кнопку – здобудеш результат
  3. Один комп’ютер добре, а два краще
  4. Комп’ютеру слово, а він тобі 1000
  5. Рослина тягнеться до сонця, а учень – до комп’ютера
  6. У невмілого інформатика очі не болять
  7. Подарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають
  8. На комп’ютері не мудруй багато, а працюй завзято
  9. У комп’ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш долю

Ведучий:  Отже, зупинки закінчились, калейдоскоп зупинився. Журі підводить підсумки, визначає переможця.

Ти визнана давно

Главою всіх наук.

Потрібна нам

Ти завжди, скрізь і всюди.

Без математики

Ми нині, як без рук!

З тобою з казки

Дійсність творять люди.

Освоївши тебе,

Рвемося у політ.

Створили ми

Розумні вже машини.

Штурмуємо космічний світ

І різних фактів

Узнаємо причини

З тобою ми впевнено ростемо,

З тобою підкоряємо природу

Твої досягнення ми віддаємо

На благо рідного народу.

Ведучий: Ми щиро вітаємо наших переможців. А тим, хто не виграв, бажаємо в наступній грі перемогти.

doc
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку