Квест допоможе систематизувати знання і навички по темі "Цілі вирази". Подорож по математичній країні включає інтерактивні вправи, роботу в інтернеті на віртуальній дошці, розвиває вміння анлізувати, критично мислити, працювати в команді, презентувати себе, формує відповідальність, виховує гордість за досягнення українських математиків.
Лисенко Олена Євгенівна
Позакласний захід
Квест «Цілі вирази. 7 клас»
Мета: систематизувати здобуті знання, формувати практичні навики їх використання, вміння аналізувати, критично мислити, працювати в команді,
презентувати свої результати, виховувати відповідальність, упевненість в собі, волю до перемоги, досягнення успіху у житті, гордість за досягнення українських математиків
Обладнання: мультимедійна система, ресурс Learningapps, віртуальна дошка Padlet, програма для зчитування QR-коду, картки із завданнями і кодами для розшифровки, маршрутні листи для команд
Місце проведення: кабінет математики, актовий зал
Підготовча робота: клас або учасники із декількох класів поділені на 6 команд, кожна команда обирає капітана; учнівські парти розміщені так, щоб дітям зручно було працювати на локаціях; на партах назви локацій «Вирази», «Вправа», «Еврика», «Степінь», «Дроби», «Корінь»; підготувати консультантів; створити інтерактивну вправу «Так чи ні» на Learningapps, повідомлення на віртуальній дошці Padlet, згенерувати назву локації
Хід квесту
Найкращий спосіб вивчити що-небудь –
це відкрити самому.
Д. Пойа
І. Організаційний момент
ІІ. Підготовчий етап
Сьогодні ми з вами відправляємося у цікаву математичну подорож по країні «Цілі вирази». Подорож проходитиме у вигляді квесту. Кожна команда буде рухатися по локаціям, назву першої локації ви знатимете, а от всі інші знайдете під час роботи над завданнями.
Капітани, отримайте маршрутні листи (Додаток 1), і розпочинаємо наш квест. Бажаю успіхів і перемоги!
ІІІ. Подорож по локаціям
Код
х2 + 27 |
х2 |
х2 + х |
-9 |
-2х |
х2 + 8х |
6х - х2 |
|
|
|
|
|
|
|
Отримали слово «Степінь».
Код
х8 |
х9 |
8х9 |
90х8 |
х8 |
90х8 |
|
|
|
|
|
|
Отримали слово «Вправа»
https://learningapps.org/watch?v=pvf59nvav18
Група «Так»
Отримали слово «Корінь»
Код
-1 |
-1,5 |
1 |
-2 |
7 |
|
|
|
|
|
Отримали слово «Дроби»
Код
-1 |
-14 |
4 |
8 |
48 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Отримуємо слово «Еврика»
На віртуальній дошці запишіть ваші очікування від квесту і розв’яжіть задачу. Розв’язок розмістіть у пості на дошці.
https://uk.padlet.com/lena071967/d9lqpqf0dkza
Задача:
Михайло Пилипович Кравчук – всесвітньо відомий український математик, його праці стали джерелом для багатьох важливих відкриттів, в тому числі і для винаходу першого в світі електронного комп’ютера. Розв’яжіть рівняння і ви дізнаєтеся в якому році про це стало відомо:
(x – 191) : 10 = (2х – 3459) : 3.
Відповідь: 2001 рік
Назву наступної локації прочитайте за допомогою QR-коду.
Отримали слово «Вирази»
Додаток 1
Маршрутні листи
Команда 1
Локації |
Відмітка про виконання |
Бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Команда 2
Локації |
Відмітка про виконання |
Бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Команда 3
Локації |
Відмітка про виконання |
Бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Команда 4
Локації |
Відмітка про виконання |
Бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Команда 5
Локації |
Відмітка про виконання |
Бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Команда 6
Локації |
Відмітка про виконання |
Бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|